Blijf van mijn buik af...zucht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nikie86, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Jaaa, hier nog iemand die het vreselijk irritant vindt!

En dan vooral deze vraag erbij: "is ie wakker?"

:x

2. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er in de regel geen moeite mee als mensen even willen voelen, als ze het maar even van te voren vragen. Vind ik dan wel weer zo netjes en zou ik bovendien zelf ook doen :)

Mijn vriend mag het uiteraard zonder te vragen. ;)

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Mijn moeder ging door haar knieeen en pakte mijn buik met beide handen vast en ging dan kusjes geven en mn buik heen en weer schudden...;) Dat vond ik erg vervelend :$

Ligt ook een beetje aan de persoon die het doet...kan het niet van iedereen hebben...;)
    Meestal leg ik zelf al mijn hand over mijn buik heen...dan durven ze vaak niet meer haha ;)

En nu zit ze nog veilig in mijn buik, maar als ze straks ongevraagd aan haar gaan zitten...:$ Weet niet hoe ik dan reageer :p

4. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Onbekenden hoeven dat echt niet te doen.. Maar denk dat ze dat mij ook niet snel zullen doen, heb nogal sprekende ogen heb ik vaak gehoord :p

Maar familie, vrienden, bekenden.. Geen probleem mee..
    Heb ook weleens probleem pubers op mn werk laten voelen.. Werden net kleine kinderen als ze die kleine voelden schoppen.. Is zo'n beleving voor mensen die het niet hele dagen voelen (of nog nooit gevoeld hebben).. Bij mn zus vond ik het ook heerlijk om aan der buik te voelen.. Lekker kroelen :D

5. rums

rums Niet meer actief

Ik vond het niet erg als familie lees: ouders, broers, schoonzussen het deden.
    Maar ik ben nooit aangeraakt door vreemden. Dit kwam waarschijnlijk ook omdat ik nog niet zo'n buik had in de zomer en in de winter een grote jas aanhad.
    Nu behoorlijk zwanger in de zomer dus ik ben benieuwd.

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mijn opa ligt op sterven en gaat nu hard achteruit. Ik ben heel blij dat mijn opa toen hij pas zijn hand op mijn buik legde de baby even flink begon te schoppen. heeft hij toch nog zijn achterkleinkind mogen voelen.

Even een triestse noot tussendoor. Bij opa vind ik het dus echt niet erg!

7. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Bij mijn eerste vond ik het verschrikkelijk, maar nu mogen mensen wel voelen. Mijn man, moeder en een goede vriendin voelen regelmatig even!
    Wel had ik een keer op het werk, net een nieuwe collega (haar 2e dag) gaat ze uit t niets aan mijn buik zitten,
    Maar daar houd ik inderdaad ook niet van!

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik dacht dat ik het verschrikkelijk zou vinden, maar ik merk dat ik eigenlijk alleen maar trots ben als mensen willen voelen.

9. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik vind het verschrikkelijk als mensen zomaar aan mijn buik zitten. Helemaal als het vreemde zijn, daar doe je toch niet. Bij vriendinnen vraag ik het altijd en als het mij gevraagd word dan vind ik het prima. Ml en zl mogen er altijd aan zitten.

Deel Deze Pagina