Blijf van mijn buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gentle, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    ik herken jullie verhalen helaas nu al.. als mijn vriend aan me buikje zit er lekker over heen wrijft prima, graag zelfs, maar een ander..ondank dat ik pas zwanger ben heb ik toch al een klein buikje, en mijn schoonmoeder gaf voor de zwangerschap al aan dat ze het heerlijk vind om aan zon buik te zitten..ik krijg daar de kriebels van, ben niet zo van al dat aanraken, juist wel met mijn partner.. en van de week , toen ze dus zag dat ik al begin te groeien kwam ze in de buurt van mijn buik, ik deed direct mijn armen ervoor..ik had gelijk een gevoel van afblijven, je aait me niet.. ook al ben ik best close met haar.. kan het niet hebben, ben benieuwd of dit nog veranderd.. moet er nu niet aan denken dat iedereen maar denkt het recht te hebben op het aaien.. tis mijn buik hoor,niet die van jou verdorie..snap jullie verhalen dus echt..! en vooral van mannen, gewoon een excuus om legaal aan een vrouwenlichaam te zitten? ik ben benieuwd hoe het mij zal vergaan in de komende tijd op dit gebied...succes met de armen van je af te houden dames.. ;)

2. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    om te onthouden, hilarisch!

p.s

helpen buikbanden tegen ongewenst geaai?

en hoe snel droegen jullie zo'n band?

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja helpt zeker!
    ik heb zo'n schoonfamilie die continu aan mn buik zitte en ik heb nu een buikband met tekst erop: DONT TOUCH! werkt perfect!

ik was iets van 20weken toen ik ze begon te dragen
    gewoon dragen als jij dat wil hoor!

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nóg irritanter: ik heb een kledingzaak en heb al 2 klanten gehad die me vroegen "ben je zwanger?" en meteen aan m'n buik zaten... en het allerergste zie je wel aan mijn banner....

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Oeh, dat lijkt me wel heel pijnlijk...

Ik heb trouwens een hele handige manier gevonden!

Ik begin gewoon een gesprek met een aantal grijpgrage mensen over hoe hebberig ik ben over mijn buik en hoeveel mensen er wel niet zomaar aan mijn buik zitten. Al mijn frustraties gooi ik er uit en dan vooral nog even 'Het is toch geen gemeenschappelijk eigendom sinds ik zwanger ben?'. Ze knikken allemaal braaf ja en nee en vervolgens durven ze never nooit niet aan je buik meer te komen!

Tadaaaa :) Bij mij werkt het!

Ik draag trouwens ook al wel eens een buikband (ik vind het zo mooi), maar eigenlijk heb ik nog wel weinig buik daarvoor ;)

6. leuk topic.
    Ook ik vindt het irritant. Veel mensen in mn omgeving zitten aan mijn buik. Gelukkig vragen vriendinnen het wel van te voren en vindt ik het niet zo erg.
    Laats waren mn schoonouders hier en ook mijn schoonmoeder heeft er een handje aan om aan mn buik te voelen. Dus ik aan het vertellen hoe irritant dat is als iedereen heel de dag aan je voelt zegt ze... Schandalig dat die mensen dat ongevraagd doen... Uhm oke hint dus niet begrepen :rolleyes:

Deel Deze Pagina