bedrijf falliet maar ik heb een klacht

Discussie in 'De lounge' gestart door patrien, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrien

patrien Niet meer actief

ik heb met de geboorte van stijn van een vriendin een leuk speelgoedje gekregen.
    nou kwam ik dat speeltje weer tegen vandaag en dacht laat ik het eens uit de verpakking halen zodat hij ermee kan spelen.

het is van impag toys europe / happy kid en het heet:
    baby's eerste auto.

een leuk ding. :)
    een goene auto met een beertje erin. als je op het beertje drukt dan komt er een piepje uit.
    de koplampen zijn oogjes en die bewegen als het autotje rijdt.
    achter het beertje zit een tommel met kraaltjes erin die ook draait en geluid maakt als je met de auto rijdt.

op de doos stond dat het geschikt is voor kinderen van 6 maanden en ouder.

onze stijn begon er driftig mee te spelen en aangezien hij nogal lomp is vloog de auto al snel door heel de kamer.
    opeens zag ik dat er uit een van de wielen een dopje was los geschoten.
    het was zeg maar de velg. deze zit in het wiel met twee staafjes vast.
    nou ja vast...dus niet.

dit vond ik niet normaal dat het kon en dacht contact op te nemen met de leverancier van het speelgoed.
    ik op internet gezocht....
    blijkt het bedrijf failliet te zijn. :|

waar kan ik nou naar toe met mijn klacht?
    ik dacht laat ik de fabrikant de mededeling doen dat het speelgoed niet zo heel erg veilig is als het lijkt.
    het dopje is ongeveer de grote van een 50 eurocent en kan dus makkelijk in de mond verdwijnen met alle gevolgen van dien.

sinds dit voorval van vanmiddag staat het speelgoedje dus weer hoog in de kast zodat onze stijn er niet bij kan en er dus ook niks mee kan gebeuren.
    toch jammer, ik ben er eigenlijk best boos over. :x

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    in de kast? ik zal het lekker weggooien. Als je zeker weet dat het bedrijf failliet is kan je er toch niets mee en weet je ook zeker dat het speelgoedje niet meer verkocht word. Jammer maar wees blij dat Stijn niets heeft doorgeslikt.

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Ja idd.. ik zou het ook weggooien.. je kan er toch niks mee..

4. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    als je weet bij welke winkel het gekocht is kan je er gewoon mee terug gaan want de die is de verkoper en kan daar op aangesproken worden.

hoop mensen weten dit niet maar lees de consumentensites maar eens na.
    winkels zijn vaak geneigd om je met een kluitje in het riet te sturen door te zeggen dat je contact op moet nemen met de fabrikant, maar zo werkt het dus niet..... de winkelier is de directe verkoper aan jou (in dit geval je vriendin) en dan zal hij het weer op moeten lossen met de fabrikant.

5. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    normaal gesproken wel, maar als het bedrijf faiilliet is, heb je daar helaas niets aan
    .

6. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    weg ermee geen risico's nemen!

ga desnoods even lekker met em shoppen...je heb een goede reden whahaha :)

Deel Deze Pagina