Blijf van mijn lijf huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Adorable, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik heb je een PB gestuurd.

En ik wil je zeggen dat je niet geslagen hoeft te worden om mishandeld te zijn. Iemand dagelijks de grond in trappen, schelden, ruzie, stuk maken spullen is ook huiselijk geweld.
    Vergeet niet dat je kids er ook van meekrijgen, en meer dan je denkt. (helaas eigen ervaring)

Dus kies je eigen weg. En zorg dat je dat veilig doet.

Heel veel sterkte.

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wat een vreselijke situatie!
    Verder heb ik geen tips maar wil je wel heel veel sterkte wensen...

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Iedereen echt ontzettend bedankt voor jullie steun, doet me echt goed!
    liefs

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik wens je ook heel heel veel sterkte, wat een heftige situatie zitten jij en je kinderen in.

Mag ik je nog wel een tip geven: zorg dat je geen sporen achterlaat zoals je internetgeschiedenis waarin hij terug kan kijken, je belgeschiedenis, telefoonnummers die op een telefoonrekening zichtbaar zijn en al dat soort zaken. Kijk uit dat hij het niet doorheeft en achterdochtig wordt.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als ik dan op telefoongebied nog iets mag aanvullen.....
    Tegenwoordig is het heel makkelijk om een telefoon zo in te stellen dat hij traceerbaar is middels GPS. Misschien zorgen dat wanneer je weggaat je een heel ander toestel hebt waardoor je zeker weet dat hij er niet mee heeft kunnen rotzooien en je alsnog weet te vinden.

Mijn zus, en haar dochter, is ook bezig om weg te gaan bij haar vriend (ook geestelijke mishandeling in dit geval door iemand waarvan wij het vermoeden hebben dat hij een narsistisch persoonlijksheids stoornis heeft) dus we zijn in stilte heel druk aan het voorbereiden en allerlei scenario's aan het opzetten.
    Alleen zie maar eens aan woonruimte te komen in de regio Delft (daar zit haar werk) met de wachttijden van tegenwoordig. Ze heeft jarenlang ingeschreven gestaan alleen door manipulatie van haar vriend heeft ze deze niet mogen verlengen en nu moet ze weer vanaf 0 beginnen.:(

Ik hoop dat je snel veilig bent met je kindjes.

6. captain

captain Niet meer actief

Vluchthuizen Belgi

Sterkte meis, ik zou 1 van hen opbellen de situatie uitleggen.

Zorg dat je je geschiedenis wist van je computer, schakel automatisch inloggen hier en op andere sites uit, ook voor je e-mail, neem een tweede e-mail en zorg dat je daar het wachtwoord uit je hoofd weet.

Zorg dat je weet wat je rechten en plichten zijn betreffende je kinderen en jezelf, als de huisarts iets te vrij is, zorg dan dat je bij een andere huisarts naar bovenstaande vluchthuizen geholpen kan worden.

Sterkte meis, enne laat je goed voorlichten zodat je kids en jij niet de pineut zijn!

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik hoop dat de andere meiden je hier kunnen helpen, en misschien kan je iemand in je omgeving in vertrouwen nemen ? Ik hoop dat je zo snel mogelijk ergens opvang vind. Sterkte!

Deel Deze Pagina