Ik mag me eindelijk weer melden in dit onderwerp. Ben zo vreselijk blij, maar ook zo vreselijk onzeker en bang. Ik heb vanmorgen de 3e test gedaan, en voor de 3e keer een streep... Maar durf het gewoon nog niet te geloven denk ik. Daar komt ook nog bij dat ik me totaal niet zwanger voel. Op wat pijn in m'n onderbuik na. Maar goed, bij de vorige zwangerschap kwam dat geloof ik ook pas met een week of 6. We zullen zien. Zal m'n verhaal ff doen. Afgelopen februari heb ik een MA gehad. Ik ging voor de echo met 12.5 weken en toen klopte er geen hartje. Ik had al 2 weken voor die dag het gevoel dat er iets niet klopte. Uit de echo bleek dat het vruchtje al met 8 weken was gestopt met groeien. Uiteindelijk ben ik een week later, met 13,5 week gecuretteerd. Een vreselijke ervaring die je niemand toewenst. Ook het idee dat ik 4,5 week met een dood vruchtje in m'n buik heb gelopen... Maar goed, dat is achter de rug en ik mag weer opnieuw gaan hopen. Heb vanmorgen de verlk. gebelt en zij belt mij vanmiddag terug. Hoop snel te mogen voor de echo. (kan met 7 weken geloof ik) Ik mag me toevoegen aan de feb.2008 mama's. Leuk zeg! Heel veel Liefs Maria
Hallo maria, Gefeliciteerd meis namens een andere februari mama. Ik kan me je gevoel levendig voorstellen, het lijkt me verschrikkelijk inderdaad. Ze zeggen dat als het vruchtje na innesteling doodgaat dat er dan iets mis van genetisch gezien, en dat het een correctie van de natuur is, maar dat maakt het verdriet en de teleurstelling niet minder. Ik ben nu 6 weken en ook zo bang dat het mis gaat. Heb hier helemaal geen gegronde reden voor, maar ik wil zo graag dat het goed gaat zeg maar. Maar...laten we vooral heel erg gaan genieten de komende periode. Liefs Am
Tis ook zo lekker dat je hier lekker anoniem kan spuien. We willen het nog even stil houden dus heerlijk zo'n forum.
Meis, gefeliciteerd! Ga heel hard voor je duimen dat het deze keer helemaal goed mag gaan! Geniet er van!