Gister op controle bij de vlk, ben bijna 31 weken. Ze wist te vertellen dat ons kindje al met het koppie een stukje in het bekken ligt ! Ze verwacht niet dat dat nog veranderd. Da's nog 's goed nieuws. 't Allemaal zoooo perfect. Ik ben zooo trots.
Ik heb er niet heel veel verstand van nog, maar als het goed is vind ik het heel mooi om te horen meis! Dan kan ik alleen maar zeggen gefeliciteerd
Hier ook eentje! Kleine heeft eigelijk altijd netjes met koppie naar beneden gelegen (zeker van week 25) en is nu ook al iets ingedaald. Natuurlijk kan het nog wel om zijn as draaien, maar hele grote kans dat het koppie zo netjes naar beneden blijft! Goed he van onze kleintje!
Gefeliciteerd Alleen moet ik je wel een klein beetje uit je droom halen vrees ik.. toen ik 33 weken was, lag mijn kleine ingedaald & vast in bekken (precieze woorden van mijn vk) Nu was ik afgelopen maandag (36 weken 1 dag) bij de verloskundige en de kleine heeft zn koppie teruggetrokken en ligt niet meer in bekken helaas!
die van mij draait nog alle kanten op Ben benieuwd wat ze maandag zeggen. Hopelijk blijft jouw kleine zo liggen!
Mmmm toch vreemd dat de vlos dat dan zegt! Vast in bekken is echt vast toch? Dan heeft ze het mss mis gehad, dat de kleine wel ingedaald was maar nog niet vast.... hopelijk gaat het alsnog snel gebeuren meid!
Nee blijkbaar niet.. dat dachti k dus ook! Heb t nog nagevraagd daar en ook hier op t forum en t blijkt dat t beebje dus nog echt terug kan..
Ja, een ingedaald beebje dat vast zit kan weer losschieten hoor, heb het nagevraagd aan mijn vk, maar de kans dat het gebeurt is niet zo groot hoor
die van mij is ook al een stukje ingedaald en ligt er netjes voor. Hopelijk blijft hij nu ook liggen!