het verschilt per schoen.. ze heeft nu van elefant maatje 20 maar het merk shoesme(ofzo iets) past zelfs 22 niet en verder gingen ze niet.. meende dat ze iets van 13cm waren..
volgens dit tabel http://home.quicknet.nl/qn/prive/k.hes/ ... tm#kschoen zou ze dan maat 21 hebben dus nogal verschillend..
valentijn heeft namelijk maat 18 en die zitten hem ruim.. had namelijk een vermoeden dat hij vrij kleine voetjes had, daarom deze vraag hier... die tabel klopt idd voor geen kant!
nike 19.5, bentexgympen 19, babywaltz gympen 20 en die lijken kleiner als de andere 2. ik moet echt passen, want t verschilt per merk en model, die tabellen zijn leuk als richtlijn maar kloppen niet altijd
ik heb toen bij footlocker laten meten en daar zou ze maat 21 moeten hebben maar van elefants heeft ze maatje 20.. lastig hoor.. het blijft altijd passen
Opgemeten in de schoenenwinkel en daar kwam maat 21 uit. Is wel te groot, maar dat schijnt te moeten bij die kleintjes.....
In de schoenenwinkel laten meten en kwam op maat 20 uit.Schoenen maat 21 gekocht en hij loopt er perfect op. Maar het verschilt wel per merk vind ik hoor. Hij heeft ook schoenen van Ecco in maat 19 die hij nog past, en ik heb schoenen liggen van Dolcis in maat 21 en die zijn echt veel te groot nog.