Blijft de kv test bij jullie spierwit bij negatief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Vroeger, 1.5 jaar geleden waren ze nog spierwit maar de laatste tijd echt een vaag streepje, soms zelf lichtroze maar t wordt niet donkerder. Ook staat t streepje er binnen de tijd, net als bij jou! Heel vaag en frustrerend, en ik moet zeggen dat ik bij action test hetzelfde ervaar maar iets minder duidelijk.

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik heb ook elke maand vage streepjes bij KV. Bij dochter omowit, maar nu voor een brusje niet.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Herkenbaar, bij zoontje bleven de testen ook bij mij wit, en nu dus sinds een maand of 4/5 niet meer, heel vervelend.

Heb al roze gespot, dacht vandaag ongesteld te worden (zet nu nog niet door) maar dat zal vast nog wel gebeuren, de komende dagen....jammer :(

4. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar lees al een tijdje gezellig mee. Ook wij hopen op een eerste kindje.

Ik heb ook het idee dat de testen van kv (2 voor 5) zijn veranderd, voorheen bleven ze idd wit en laatste maanden vaak (grijze) lijntjes.

Momenteel zit ik ook in een twijfel-situatie. Heb gisterochtend een testje gedaan die binnen de tijd negatief bleef. Later leek ik er toch weer een lijntje op te zien. Omdat deze voor het eerst wel echt recht en roze leek heb ik 's middags nog even tweede testje gedaan. Binnen de tijd leek er een lijntje te staan, later iets duidelijker. (Veel lichter maar kon komen door veel drinken) Omdat ik nog een testje over had heb ik vanochtend nog een testje gewaard. Na vijf min de test niks en 15/30 minuten later keek ik: twee duidelijke roze strepen op een spierwitte achtergrond!

Al heb ik veel testen met vage lijntjes gehad was dit wel echt een knal-positief lijntje, dus om alle onzekerheid weg te nemen een CB test gehaald (digitaal met indicator)... vanmiddag getest... resultaat: niet zwanger.

Het is voor mij dus ook even afwachten. Ik heb geen ervaring met de CB testen..... dus geen idee of misschien toch de KV test het bij het juiste eind heeft!?:( We wachten het af :)

Succes iedereen :)

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    hier ook wit als hij nega was
    anders een licht lijntje die steeds rozer werd

heb je een foto?

6. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Zoals ik hierboven dus al zei heb ik vier testen gedaan, van boven naar beneden - gister ochtend, -gistermiddag, -vanochtend en -vanmiddag, en twee van de drie dus wel pas echt duidelijk na de testtijd...:(

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Toch ben jij denk ik wel zwanger, denk dat de clearblue meer hcg nodig heeft, maar je streep is echt duidelijk genoeg. Ik zeg: gefeliciteerd!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    even reageren ik zeg ook zwanger vooral je laatste kv test goede positieve streep ik denk nog te weinig hcg voor de digitale...lijkt me anders echt vreemd dat hij zo duidelijke positieve foute test geeft hoor...dus ik zeg zwanger!!

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    wat vreemd dat de digi geen zwanger aangeeft
    anders morgen of overmorgen nog eens testen
    hier een veel lichter kv streepje toen de digi zwanger aangaf

ik denk ook dat jij zwanger bent hoor!

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    en probeer het eens met ochtendurine die digi

11. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Bij mij spierwit.
    Ik heb 25-01-2014 een mk gekregen :(
    De testen die ervoor nog positief waren met2 lijntjes, heb na de mk weer nieuwe testen gedaan en waren spierwit met 1 lijn dat de test gedaan is.

alle testen gaven niet zwanger aan.
    daaraan wist ik gelijk dat de hcg uit mijn lichaam was.

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik plas er toch wel regelmatig een streepje op.. maar ik geloof niet dat het altijd raak is geweest..
    kun je niet standaard een lage hoeveelheid hcg hebben?
    Of is dat een gekke gedachte

13. Lila

Lila Niet meer actief

Dit is mijn negatieve test, weet niet of jij het ook op de foto kan zien? In't echt was het wat duidelijker hoor, niet zo van wauw ik ben zwanger maar wel zo van hé, staat daar nu een streep? binnen afleestijd getrokken.
    Ik heb altijd zo'n streepjes bij negatief... Heb ergens gelezen dat sommige niet-zwangeren van zichzelf een hogere hcg aanmaak hebben, weet niet of dit waar ik maar ik weet wel dat veel vrouwen dit probleem hebben sinds kort met Kvtesten.... Heb het trouwens ook met actiontesten maar wel minder :)

Bijgevoegde bestanden:

14. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Bedankt voor jullie reacties, heel fijn! =)

ik hoop dat jullie gelijk hebben, durf er nog niet echt vanuit te gaan... heb nog een etos testje en digitest. Morgenochtend in elk geval nog even met (een van deze) testen.. ik hou jullie op de hoogte hopelijk snel duidelijkheid =) blijf het toch raar vinden!

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    en ..... ??

16. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Hoi allemaal,

Heb een etos test gedaan, vaag lijntje, weer een waarvan het ook een indrooglijntje had kunnen zijn. Toch ook de cb gedaan... en zie resultaat!!!!

De roze lijntjes van kv betekende dus toch wat, en t vroegst positief getest met kv 2 voor 5!!
    kan het nog niet geloven.. zo pril nog. Denk ook steeds "dit zal toch niet een foute test zijn" haha:)

17. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    die is duidelijk vuurvlinder ;)
    Gefeliciteerd.

Ps. Ik ben het bewijs dat streepjes plassen op de kv testen toch echt kan...

18. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Mooie test vuurvlinder ik had die vanochtend ook na wat vage streepjes ( zie album) dus lekker samen prik zwanger! Spannend

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    wauw duidelijk!
    van harte meid :)
    ik vond je kruidvat ook wel erg positief !

20. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Dank jullie wel! Nu hopen dat het allemaal goed gaat!!

Nu eens kijken hoe dit forum precies werkt. Jij ook gefeliciteerd MamaenMini! Leuk zo ongeveer gelijk!

Iedereen veel succes met zwanger zijn en worden :)

Deel Deze Pagina