heel verstandig, ik weet niet dat ik kan wachten, ik heb zo lang onregelmatig alles dat ik kan deze keer eigenlijk niet echt meer w8en. maar goed, zullen we 7 nov samen testen? ps morgen is je temp weer hoog! ik hoop het voor je. gr csillag
jep, sorry als het nie de bedoeling was, maar stond onder ..ik dacht is om erna te kijken. je kan ook naar mijne kijken hoor.
Nou mamakitty, Mijn ongi heeft vannacht doorgezet, helaas... Heb vanmorgen wel ff mijn temp opgenomen en deze was weer 36.9
hahah neej niet erg meis Ik vroeg het op de manier van of je niet die van gister in je hoofd had zitten.. @Mamakitty Hopelijk gaat ie weer omhoog ! Ik voelde me gister en vannochtend ook niet zo lekker misschien ligt het daar aan..
Ik heb ook geen idee wat ie normaal is. Dit is de 1e keer dat ik dagelijks mn temp ga bijhouden. Dus we zullen volgende maand wel een betere indruk krijgen
Hallo meiden, Nou ik heb net een test gedaan, (was de laatste in de kast) negatief dus.. ik heb nu niets meer thuis dus ik wacht tot 7 nov. ik ben erg weet ik , maar ik wordt er gek van dit schommelingen, de ene dag voel ik me zwanger en dik, dan weer niets , dan weer ongipijn dan de boorsten.. die zo pijn doen. Het liefst doe ik elke dag een test! maar goed..testjes zijn op! ha ha ha beter zo... en hopen maar dat de tempies hooog blijven een geen nod komt. Wij gaan door de komende dagen doorheen walsen,gelukkig heb ik jullie! sterkte meiden, ik ga werken xxx csillag
Hallo meiden, Nou ik heb net een test gedaan, (was de laatste in de kast) negatief dus.. ik heb nu niets meer thuis dus ik wacht tot 7 nov. ik ben erg weet ik , maar ik wordt er gek van dit schommelingen, de ene dag voel ik me zwanger en dik, dan weer niets , dan weer ongipijn dan de boorsten.. die zo pijn doen. Het liefst doe ik elke dag een test! maar goed..testjes zijn op! ha ha ha beter zo... en hopen maar dat de tempies hooog blijven een geen nod komt. Wij gaan door de komende dagen doorheen walsen,gelukkig heb ik jullie! sterkte meiden, ik ga werken xxx csillag
Linnie, je hebt nog 4 dagen te gaan zie ik? Dan zegt je temp nu nog niet veel.....kan beide kanten op gaan.