ik weet niet volgens mij hoef je echt geen zorgen maken, een dip is juist goed toch? betekend dat je hebt je innesteling?
vaak wel...maar ja, soms gaat daar ook iets mis en dan lijkt het net of je gewoon ongi bent geworden... ikzelf had een minidipje (0,2 graad) toen ik zwanger was 7 dagen voor nod.... Mijn tempkaartje:
jejetje.. ik wordt er blij van als ik jou kaartje zie: kijk lijkt een beetje op mijne, jij hebt ook geen erg hooge tempies! Membership: Complimentary Basic Membership+14 Days of Free VIP Trial. Click Here for an overview of the differences between the free basic membership and the VIP membership. Logout || Report/Make a suggestion © FertilityFriend.com 1998-2008 - All Rights Reserved Disclaimer and License || Privacy Policy || Community Charter Use of this web site constitutes acceptance of the disclaimer, license and policies listed above.
hahahahaha nou zo ver ben ik nog niet maar, ochtendtempie is niet hoger dan 37,1 trouwens ik volg niet meer in welke forum zijn we? waar blijft mammakittie hiervanddan?