NEEEE Ik heb beloofd dat ik w8 ... en deze is erg gevoelig testje: 10mlu/ml..6 dagen voor ongi mag je al gebruiken! EERLIJK?ik durf het ook niet. als ik het niet doe is het ook nog niet negatief.
@Csillag jah zo denk ik er ook over.. heb wel testen thuis liggen... maar die blijven nog even in hun verpakking zitten.
helemaal waar mamakitty! naiobi.. welke dag is het dan bij jou? nog 1 week toch? zelfde dag als ik... nou nu ga ik echt fijne weekeind meiden! xxx
Hey meiden, Nee sorry heb geen grafiekje. Maar mijn temp is vanaf mijn vermoedelijke eisprong dus 37,0 (maandag t/m donderdag) en vanochtend een mini dip van 0,2 graden. Ahja, we wachten af, nu in eider geval lekker weekend!
En vandaag is mijn temp weer gestegen naar 37,1.misschien innestellingdipje? ma 37,0 di 37,0 wo 37,0 do 37,0 vr 36,8 za 37,1
halllo ik heb vandaaag me temperatuur gemeten en is nu 37.4 gisten was die 37,0 is dat een goed teken en wat houdt het in als het hoog blijft
Zo zegt die info natuurlijk helemaal niets. Op welke dag van je cyclus zit je? Heb je je eisprong al gehad? Noem het maar op. Welke temperaturen heb je verder gehad? HOE temperatuur je?