En ik rond mijn temp niet af ik doe het op de decimalen.. Jouw kaartje ziet er goed uit Catje KEEP IT UP
Ja,maar jou kaartje ziet er ook goed uit! Nog een week wachten zeg, duurt allemaal zo lang. Gelukkig schijnt de zon
Hoi hoi, Ff een vraagje. Zit nu op de 6e dag van mij cyclus. Van dag 1 t/m 4 ben ik ongi geweest. Nu las ik hier op de site bij "we vrijen al jaren verkeerd" dat vrouwen langer vruchtbaar zijn als ze zelf denken dus ik heb er even een ovutest tegen aan gegooid. Uitslag: T lichter dan C. Volgens de bijsluiter betekent dat, dat er een LH piek is. Maar heb laatst iets gelezen over dat wanneer je T streep lichter is dan C, dat ie dan negatief is. Maar er is nu wel al LH gemeten in mijn urine, dus ben ik nu toch ook al vruchtbaar? toch? En wat adviseren jullie? Vanaf nu elke dag testen of om de dag of? Liefs kweb
Hoe lang waren je vorige cyclussen? als je lange cyclussen hebt dan heb je ook laat je ei.. ik begin meestal op dag 9 met ovu-testen en test dan door tot ik een ei zie.. deze komt bij meestal tussen de 16e en 20e dag...
kwam er net achter dat ik het verkeerd had gelezen in de bijsluiter. Zagde tekst bij het verkeerde plaatje zeg maar.... mijn vorige cyclussen waren 27 dagen en 31 dagen, dus ik moet gaan beginnen met testen op dag 12 (zo ff uit mn hoofd) Dus eigenlijk was het vals alarm.....
Kweb, je hebt altijd wel een lichte LH in je urine geloof ik wat ik hier gelezen heb. En als je na je ongi om de dag klust, zit je altijd wel goed. Is het sperma goed (weet niet of je dat toevallig weet van gyn ofzo) dankun je tijdens je eisprong ook elke dag nog ff klussen Naiobi, wat was je temp vandaag?
Goede Morgen Dames, allemaal goed door de weekeind heen gekomen zie ik?! Tempies allemaal hoog nog wow! spannend zeg...
thnx ik hoop't echt dat we are blessed! zo spannend.. gelukkig jou tempie was weer hoog vanochtend! Ik ben echt benieuwd.Ik was gisteren ochtend echt misselijk... kon niet ontbijten. Ik denk dat door de spanning komt het, normaal ben ik echt een ontbijter hoor... hoe is het verder met jou Naiobi?
owja die 'ongie aankomt gevoel' -ja die had ik ook! 2 weken terug donderdag en afgelopen donderdag.'savonds ongeveer 1 uur lang.. allebij keren! maar zo heftig was het dat ik dacht ik verlies mijn baarmoeder.. sinds afgelopen do. niets meer, behalve de boobs, ja en dat misselijkheid..
hoi mammakitty, hier ben ik , redelijk ok denk ik! hoop ik http://www.fertilityfriend.com/home/2360e6