Waar is die van catje dan? Csillag, je zit nu wel op een temp die je voor je ei ook had en dat is vaak niet zo goed, MAAR hij kan nog stijgen he en jij hebt erg veel schommelingen in je kaartje, dus het kan zijn dat dit gewoon bij jou hoort! Ik duim iig voor jullie!
dank je wel mammakitty, ik zou niet weten waarvan die veel schollelingen komen... misschien komt door ontpillen? 11 aug ben ik gestopt.
Ah, tis je 1e ronde Oke, ontpillen, maar toch sommigen houden die schommelingen ook hoor. Misschien hoort het wel bij je ook.
Heb je nog ovutesten? Ik deed er 2 dagen voor nod 1 en die was bijna posi. Dag erna (1 dag voor nod) temp nog hoog en getest met zw.test en posi!
neeeej doe ik niet maak ik mezelf gek mee Ga gewoon wachten tot vrijdag als ik dan niet ongi ben ga ik testen
Hallo allemaal! Hier vandaag weer iets gestegen. Gemiddeld is mijn cyclus 31 dagen,maar heb mijn banner op de langste cyclus gezet, en denk ook wel dat het klopt. Mijn gevoel zegt niet echt iets.Mijn borsten zijn wel echt een stuk voller en zijn gevoelig, ik heb elke dag afscheiding (vorige cyclus nooit tussen ei en nod), vroeg wakker, veel hoofdpijn en veel dorst. Tja, Ik heb nog even. We zullen zien. Maar wat een mooie kaartjes zeg!
Ja, ik dacht eerst dat hij eerder zou komen,maar kreeg echt zondagavond pas krampjes die ik elke maand heb tijdens eisprong. De dinsdag er voor had ik een dag vruchtbaarslijm, heb ik altijd maar 1 dag. Dusja,denk haast wel dat mijn ei toen is geweest, ook gezien mijn temp.
Hoi, Ja ik zat die bijsluiter nog eens goed te lezen en toen zag ik dat ik het verkeerd had gezien Verder weet ik niets over onze eitjes en zwemmers....Kan je buiten je huisarts om dan al een afspraak maken met de gyn? We zijn natuurlijk ook nog maar kort bezig. Ga vanaf woensdag of donderdag even dagelijks testen met de ovutesten. Zo weet ik tenminste zeker dat ik mn ei niet mis. Voor de zekerheid klussen we maar ff elke dag. Is maar 2 weekjes Hoeft niet elke dag uitgebreid, zolang ik maar even als zwemmercontainer kan fungeren LOL
Nee als je pas net bezig bent en er is niets aantoonbaars waarom het bij je man slecht zou zitten, dan mag je nog niet naar de gyn.... Haha idd lekker aanklussen als ik jullie was