@Catje, zegt nog niets meid. Kan oud bloed zijn, maar ook dat je baarmoedermond meer doorbloed is. @Naiobi, lief dat je het vraagt! Het gaat wel goed hoor. Met de baby. Met mij minder....veel pijn helaas...
oh bij mij? Bekken, rug, buik, benen...sja, alles eigenlijk... Hoe staat het met de tempjes vandaag meiden?
ahh meid verwen je zelf wel eens?ik begin ongi pijnen voelen maar mijn tempie is nog op de hoge kant.. sterkte voor idereen . hoe is het naiobi?
doe mijn best Net 4 dozen toffifee gehaald hihi Temp lekker stabiel! Mooi zo! Ongipijnen had ik ook hoor toen ik zwanger was in het begin...
jah maar mijn temp is ook naar beneden! en als er iets zou zijn dan zou ie nu wel iets een streepje moeten geven
Hoi, Mijn temp ook weer iets gezakt naar 37,0 Ik wete het niet meer, nog even afwachten, Heb wel echt dat ongi gevoel in mijn buik. Heb trouwens geen bruinverlies meer gehad. Waren echt maar een paar drupjes. Naiobi wat balen zeg!
Wat K*t.. zeg! balen echt. @cat.. het is nog afwachten.. kan nog alle kant op.Ongi gevoel heb ik ook al twee dagen. ...ik durf echt niet testen meer..
ik zie het in je chart... Voorspelt niet veel goeds, maar geenbloed geeft moed he en wat nou getest? Je zou toch niet eerder dan nod testen muppet @Catje, bij jou zegt het nu nog niks denk ik...
omdat mijn temp naar beneden ging heb ik toch maar getest... ik zit nu ook thuis met keelpijn en hoofdpijn....
Ook een vraagje, MOET je temp altijd stijgen na een ovu? Komt het wel eens voor dat je gewoon een ei hebt gehad, maar je temp niet stijgt?