pfffff ik verveel me altijd dood als ik ziek thuis ben :S kachel staat op 22,5 en nog koud hebben :S en neemt me vriend ook nog de keel snoepjes mee :S
@Mamakitty dan had de test wel iets moeten laten zien lijkt mij... aangezien ik de vorige keer ook op NOD met CB digitaal gelijk positief testte...
heb even een vraagje: weet iemand hoe het zit met de temp als je zwanger bent? mijn temp is na ovulatie altijd 37.2°c geweest en vandaag zit hij op 37.5°c! ik heb ergens gelezen dat als bij de innesteling je temp nog een stukje omhoog gaat! groetjes sofie
@Naiobi, ja ik ben dr ook bang voor meis @Sofie, als je na je ei al 37,2 hebt, dan moet je temp idd boven de 37,5 liggen om zwanger te zijn denk ik. Mijn temp moest minimaal 37,0 zijn om zwanger te zijn.
Wat moet mijn temp dan zijn als ik zwanger ben? Dan moet hij deze dagen dus eigenlijk nog erg gaan stijgen?
Mijn temp met eisprong was 36,4. Temp op NOD was 37,1. Dus je temp moet na je ei ongeveer 0,5 - 0,6 stijgen en daar blijven denk ik. Dit is mijn kaartje: (op dag 7 na eisprong innestellingsdipje)
Ok, ja ik zie het..... Maar bij sommige kaartjes ook weer niet in het temp forum. Ahja, ik leg me er bij neer. Volgende ronde weer een kans. Denk namelijk niet dat mijn temp nog meer gaat stijgen aangezien hij al iets gezakt is. Wel alvast bedankt mamakitty voor alle informatie deze cyclus,was erg gezellig
hoeisdie? al de toffies op? ik lust ook een paar.. ben een beetje verdrietig.. hier 36,7 .. erg gezakt en zag vanochtend al een roze druppel... ik denk dat ik het kan vergeten. hopelijk mijn volgende cyklus zal minder lang duren ( deze was 52 dagen lang!) bahhhh missleijk van.
Nee dan moeten we voor volgende cyclus gaan.... SHIT MEIS! *knuff* Vraag voor jou; waarom heb jij in je chart 4 dagen achtereen een posi ovutest staan? Toffies 1 doos op, nog 3 dozen te gaan *schaam*
geen idee ? ! die verhoging 4 dagen voor mijn ei kon zijn van verkoudheid... trouwens als toe ei had geweest hadden we kunnen hem ook pakken omdat wij zijn genoeg geklussed. ahhh ik hoop echt dat mijn volgende ronde wat duidelijker wordt. Maar het is nog niet doorgezet... toffiemonsetrhahahaha
hihi ja sorry Maar heb je ovutesten gedaan die 4 dagen of niet? Want ik begrijp het ff niet? Het lijkt mij trouwens dat je op dag 38 je eisprong hebt gehad (een dag eerder) dan heb je nu dag voor je NOD tempverlaging en dan morgen ongesteld. DENK ik.