1 dag overtijd getest!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samba25, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen,

Ben nu 1 dag overtijd,, vanmorgen nega getest met CB digitaal..
    Morgen nog maar een gewone test ertegen aan gooien.
    Heeft iemand ervaring dat een digi negatief aangaf, en een gewone positief?
    Het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat ik morgen wel een posi test heb, ben de hoop al een beetje kwijt geloof ik, zijn er meiden die de ene dag nega getest hebben en de dag erna posi?
    er zijn nog geen tekenen van een ongi te vinden bij me...
    Liefs Jojo

2. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Je bent nog niet zo lang geleden gestopt met de pil zie ik. Weet je al hoe je cyclus loopt?
    Ik zou anders een paar dagen afwachten en als er dan nog niks is dan weer een test doen.
    Succes meid

3. 2bb

2bb Niet meer actief

De CB digitaal heeft meer HCG nodig, dus alle hoop is nog niet verloren hoor.

Spannend succes met testen.

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik las in je onderschrift dat je 18 oktober gestopt bent met de pil.
    En dan ben je nu 1 dag over tijd?

18 oktober gestopt met pil
    18 oktober (globaal genomen) eerste dag menstruatie
    dan heb je volgens mij pas (omstreeks) 15 november je NOD
    (dit alles uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen)
    Correct me if i'm wrong!

Dus misschien gewoon een paar daagjes te vroeg getest, of je moet weten dat je een korte cyclus hebt...

5. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Je kunt idd nog té vroeg zijn met testen...

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen,

Het is allemaal heel verwarrend, misschien kunnen jullie mij helpen..
    Ik ben 13 oktober ongesteld geworden, 1e dag dus.
    Omdat wij nog niet besloten hadden om te stoppen met de pil, heb ik er de volgende dag gewoon weer 1 genomen ( weet, niet handig) dus ben tijdens mijn menstruatie dus gewoon doorgegaan met slikken, hier ben ik 18 oktober mee gestopt, daarna niet meer ongesteld geweest en geen pil meer geslikt, wat zou nou mijn meest logisch mogelijke test dag zijn?
    Liefs Jojo

7. 2bb

2bb Niet meer actief

Dan zou ik toch 18 oktober als start van de cylus aanhouden en dus bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen 15 november als testdag aanhouden.

groetjes

8. inbetween

inbetween Niet meer actief

Inderdaad: 18 oktober + 28 dagen is 15 november!

Het is wel zo dat je als je eenmaal echt overtijd bent, je negatief kan testen, terwijl je wel zwanger bent. Dat had mijn zus ook bij de eerste keer testen. Maar nu ben je volgens mij helaas nog niet overtijd meid...

Liefs

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    oke dan wachten we gewoon af, ben wel misselijk en heb gevoelige en jeukende tepels..

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik hoop voor je dat het raak is, maar laat je niet voor de gek houden door je lichaam. Dat wat je nu voelt kan ook door het ontpillen komen!
    Succes!

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    De digitale test heeft meer Hcg nodig! Maar je verschijnselen kunnen ook komen doordat je nog niet zo lang geleden bent gestopt met de pil..

Als je menstruatie lang uitblijft gewoon nog is testen ;)

12. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    ik weet het, helaas.... :cry:
    en oprispingen (boertjes,sorry) maagzuur, hoort dat ook bij ontpillen? :oops:

13. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden hoor, ik was de eerste maand misselijk en duizelig en ik ben ongi geworden.
    Maar ik hoop natuurlijk voor je dat t echte zwangerschapsverschijnselen zijn :D
    Alleen nog eff wachten met testen en dan kan t nog zijn dat die negatief aangeeft omdat je niet weet hoe je cyclus loopt, dat is wel vervelend.

14. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Heb je volgens mij zo vroeg in een eventuele zwangerschap nog geen last van hoor!

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Jojo, waarom wacht je niet gewoon een paar dagen voordat je weer gaat testen?

Je lichaam kan je de eerste tijd na het stoppen met de pil heel goed voor de gek houden. En er zijn meiden die de eerste rond pas na 2 of 3 maanden hun eerst ongi hebben (of zelfs nog langer).

Je vergooit naar mijn idee alleen maar geld zo en het maakt dat je er erg veel mee bezig bent.

Ik weet hoe moeilijk het is om te wachten, maar ik denk dat dit ook niet erg goed werkt.

Succes meid.

Liefs

16. inbetween

inbetween Niet meer actief

Nadat ik was gestopt met de pil een jaar geleden werd ik na ruim 4 weken gewoon ongesteld en daarna zat er gelijk een goed ritme in mijn cyclus. Een vriendin van mijn werd 3 maanden na het stoppen ongesteld en daarna pas weer na 2 maanden... Het is dus per persoon verschillend hoe snel je natuurlijke cyclus opgang komt. Ik heb ooit een vriendin gehad die pas na 9(!) maanden voor het eerst ongesteld werd na het stoppen met de pil!
    Ikzelf heb nu al een jaar een koperspiraaltje en daarmee dus een normale cyclus die niet beinvloed wordt door hormonen. Op deze manier kan ik zien hoe mijn cyclus verloopt, vind ik een groot voordeel! En als ik volgend jaar dat ding eruit haal om met mijn vriend te kunnen beginnen met 'klussen' weet ik al precies wat ik van mijn cyclus kan verwachten!
    Maar goed, wat ik wilde zeggen, heb nog even geduld JoJo, het komt vast snel opgang allemaal (of je bent dus al zwanger en test je misschien volgende week wel positief!)

Liefs

Deel Deze Pagina