blijft die afscheiding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem, 15 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hey Meiden,

    Hier ook nog niets te zien hoor en ik ben normaal erg stipt dus... ik heb net getest en die was jammergenoeg neg... (wel met veel thee op!!!) Dus ik hoop dat ze snel komen wand zo vind ik het maar niets , je zit echt te wachten en ik ga maar telkens naar de wc om te kijken of ze er al zijn :( heel vervelend.. Ik heb wel regelmatig gerommel in mijn onderbuik dus verwacht ze wel, maar dus eigelijk gister al... Maar er blijft een klein kansje natuurlijk dus we blijven nog even hopen...

    sterkte meiden..
    groetjes
     
  2. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    Hee Bloem,

    Balen zeg neg test! probeer het anders over een paar dagen nog eens! ik heb ook al een paar dagen gerommmel en niets te ontdekken. Misschien dat we er teveel mee bezig zijn...dat het daardoor niet komt....

    Jij ook sterkte!!
     
  3. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Dat zou best kunnen femke, ik ben er niet mee bezig geweest tot 4 dagen terug ongeveer, maarja dan wordt het ook pas spannend he ;)
    Het kan natuurlijk dat ik hierdoor mijn ongi onbewust uitstel... :cry:
    Maar ik heb ook al eens gelezen dat bij iemand bij de 4e ronde haar cyclus veranderde..... Achja ik kan van alles in mijn hoofd halen maar het blijft een kwestie van afwachten :rolleyes: Ik kom net uit de slaapdienst en ben nu ook erg moe dus misschien heeft dat er ook nog wel iets mee te maken....

    We saampjes wachten af.... :)

    groetjes
     
  4. sim

    sim Niet meer actief

    hoi meiden, ik check geregeld ff dit topic, vind het zo spannend voor jullie! wij gaan dus nu de 5e ronde in, bloem ik zie dat jullie nu ook in de 4e zitten, goh we gaan echt gelijk op!
    Gek he, je ziet inderdaad bijna overal over het 'teveel' er mee bezig zijn, mijn motto nu (om geen stress van het denken te krijgen) is als je niet zwanger kunt raken door er aan te denken, kun je je regels ook niet uitstellen door eraan te denken) ja door stress kan je periode iets later komen, maar het eraan denken heeft er geen invloed op. Misschien verzacht deze denkwijze de stress een beetje... Ik hoop nog steeds met jullie mee op goed nieuws!!! mijn duimen draaien door!

    liefs sim
     
  5. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Femke en Bloem, het kan allemaal nog steeds hoor!
    Bij mij is nog niks te zien....
    Ik vind deze periode erg vervelend...Ik word gek van mezelf! Herkenbaar?
    Nou veel succes en sterkte met wachten iedereen!

    Liefs,
    Eefje
     
  6. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Eefje,

    Ik zie dat we bijna in dezelfde situatie zitten. We zijn even oud en zijn beide bezig met de derde ronde. Ik herken het, het wachten is vreselijk.

    Ik moet me inhouden om geen test te doen (ook door het lezen op dit forum dat iemand op dag 5 voor NOD al positief teste) Het is zo vreselijk spannend allemaal. En ik voel allemaal dingen die kunnen duiden op een zwangerschap maar ook op een menstruatie.

    Maar drie maanden is nog kort, dus zorgen hoeven we ons nog niet te maken. Misschien is het wel gelukt nu al ... ik moet nog wachten tot zaterdag (21-1)

    Groetjes,

    NikkiF
     
  7. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Nou Eefje,

    Ik wordt ook helemaal gek van mezelf hoor en ik heb nu echt zo iets van , geef me een teken zodat ik weet waar ik aan toe ben.... Ik ben de eerste maand een week overtijd geweest maar dat was het ontpil gebeuren en daarna altijd op tijd... :x Het is tijd voor duidelijkheid ;)
    Maar fijn dat je zegt dat het later zijn niets heeft te maken met het eraan denken, dat geeft me wel weer iets meer hoop. Al heb ik verder geen verschijnselen op wat gerommel en witte afscheiding na hoop ik er stiekum toch wel op... :)
    En ik heb net een uurtje geslapen, doe ik nooit na een slaapdienst!!! maarja nu haal ik weer dingen in mijn bol 8)

    We wachten maar weer af, ga zo maar in mijn boek verder voor de afleiding... zucht...

    :) Succes allemaal :)
     
  8. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ook ik zit in volle spanning hier te wachten. En ik niet alleen, mijn moeder zei zelfs: ik hou t niet meer, ik ga een test halen.
    Weer getest dus (met clearblue), maar weer negatief. Toch van ongi nog steeds niks te bekennen, terwijl ik normaal toch echt netjes op schema ben. Na de test wel iets teleurgesteld :( , maar ik bereid me er nu toch maar op voor dat t echt in een volgende ronde moet gaan lukken. De overtuiging die ik deze maand had dat t raak was, is ook helemaal weg eigenlijk.
    Ik hoop echt dat iedereen snel duidelijkheid gaat krijgen, want dit is niet leuk meer :(

    Groetjes Angela.
     
  9. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Amgel,

    Ik begrijp het ... ik had vorige maand ook heel sterk het gevoel dat ik zwanger was. Ik had veel kenmerken. Ik was zelfs in week 4 iedere ochtend ontzettend misselijk en dat hield meestal aan tot 's middags. Dat was voor mij een teken dat er iets aan de hand moest zijn. Toch werd ik gewoon na 28 dagen :evil: Ook nog op eerste Kerstdag ... bah ...

    Nu heb ik weer kenmerken en ben vanaf gisteren een beetje misselijk. Maar ik durf niet meer te hopen dat het raak is ... ben bang voor de teleurstelling, al zal die er toch zijn als :evil: zaterdag toch weer begint.

    Sterkte ermee !

    Groetjes,
    NikkiF
     
  10. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    NikkiF, leuk dat we overeenkomsten hebben!
    Ik wacht ook tot zaterdag met testen.

    Bloem, inderdaad ga je elk kwaaltje zien als een mogelijk zwangerschapskwaaltje...Ook al wil je het niet....
    Kun je als je net zwanger bent ook onge-krampjes hebben?? hihihi...zie je wel...ik doe het ook weer...

    Angela, ik hoop echt voor je dat je ongi uitblijft en de volgende test positief zal zijn. Misschien heb je nog niet genoeg HCG....

    De spanning is inderdaad niet fijn, maar kom op meiden, zwanger proberen te worden moeten we leuk blijven vinden hoor! (volgens mij zeg ik dit meer tegen mezelf...)

    Liefs,
    Eefje
     
  11. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Eefje,

    Je hebt helemaal gelijk hoor, maar vandaag is de spanning me net iets teveel :oops: , Vanmorgen belde een klant op waarvoor we de geboortensuikers voor zouden klaarmaken, t stond vast voor haar dat ze de 31ste zou bevallen en nu werd er gebeld dat ze t over een uur kwamen halen, want plotseling was de bevalling toch spontaan gelukt. Gisteren pas de materialen binnen gekregen dus dat was ff flink doorwerken. Maar dan zie je daar zon mand staan, pff daar gingen mijn hormoontjes weer even door alle kanten op. De jongste was al wat ziekjes en de oudste is vanmiddag ook nog eens ziek uit school gekomen. Dus vandaag nogal in een vreselijke emobui belandt.

    Dat ik nog niet genoeg HCG aanmaak kan wel, aangezien bij de vorige 2 zwangerschappen ik ook pas na 4-5 dagen positief teste. Toch bereid ik me ook al op een volgende ronde voor dan kan t alleen maar meevallen he.

    Wel bedankt voor je bemoedigende woorden ;) ik ga je zinnetje nu maar een paar keer ook tegen mezelf vertellen.
    Succes meiden, hopenlijk krijgen we snel goede berichten van elkaar!!

    Groetjes Angela.
     
  12. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Angela, sterkte ermee. En ik vind het eigenlijk wel positief klinken dat je bij eerdere zwangerschappen ook pas later positief kon testen. Ik ga heel hard voor je duimen!! En ook voor de anderen die wachten natuurlijk....
    Hou ons op de hoogte!!

    Liefs,
    Eefje
     
  13. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik zal ook duimen !

    Eefje, ik zou willen dat het al zatedag was ! Het is allemaal zo enorm spannend !
    En je hebt gelijk, het moet wel leuk blijven. Maar als je zo'n dingen hoort ga je meteen denken "heb ik dat ook" en als het antwoord dan "ja" is heb je meteen weer hoop, ... misschien wel valse hoop ...

    Succes allemaal !

    NikkiF
     
  14. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Bedankt meiden, ik duim net zo hard mee voor jullie!!!
    Hoop voor mij nu in ieder geval dat de :evil: komen, want die onzekerheid...... :confused:
    Veel succes dames, we houden elkaar op de hoogte he ;)

    Groetjes Angela.
     
  15. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi allemaal, hier nog niets te zien en test nog neg. dus we wachten maar op de :evil: :evil: . Is mijn cyclus toch helemaal van slag :cry:
    Laten ze maar snel komen, meiden succes en hopenlijk beter nieuws dan de mijne...

    groetjes :idea:
     
  16. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0

    Ja, ik kan ook niet wachten, maar doe het toch...Al heb ik wel steeds sterker het gevoel zwanger te zijn.
    Ik weet zeker dat mijn eisprong 3 jan. was doordat ik temperatuur. Dat is wel erg handig nu.
    Eerst wist ik niet of ik wel echt over tijd was, heel vervelend!
    Ik zal ook heel hard voor je duimen en hopen!

    Bloem, wat jammer van de neg. test! Balen! Hopelijk kun je snel door naar de volgende ronde!

    Angela, houdt moed!

    Liefs,
    Eefje
     
  17. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goedemorgen dames,

    Hier ook nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen.
    Het wordt nu wel heel erg spannend he.
    Bloem wat jammer dat de test negatief aangeeft, maar geef de moed niet op, zolang de :evil: er nog niet zijn, is er nog hoop. Misschien nog niet genoeg HCG aangemaakt om positief aan te geven????
    Ik duim voor je!!!!
    Eefje, ik hoop en duim echt voor je dat je gelijk gaat krijgen en wie weet ben jij dan de eerste die hier goed nieuws gaat neerzetten.
    Verder hoop ik ook voor diegene die het deze maand niet gelukt is, de :evil: snel zullen komen om zo uit de spanning te raken en door te kunnen gaan naar de volgende ronde.

    Groetjes Angela.
     
  18. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Eefje !

    Bedankt voor je berichtje ! Ik merk nog steeds niet van :evil: maar dat kan snel veranderen.

    Ik denk dat ik volgende maand, als dat nodig is natuurlijk, ook weer ga tempersturen. Dan weet je tenminste meer. Nu is het allemaal zo onzeker !

    Ik zag je temperatuurcurve, die ziet er goed uit !

    Veel succes, ik zal duimen !

    Groetjes,
    NikkiF
     
  19. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi Meiden...

    Spannend spanned allemaal ik hou jullie natuurlijk nog wel in het oog...
    Hier ook nog niets te zien maar ik verwacht eigenlijk ook niets meer, heb helemaal geen tekenen meer alleen nog obstipatie :(
    Ik duim nog zeker voor jullie, succes met afwachten..

    :p Groetjes :p
     
  20. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

    Helaas al de eerste afvaller hier :( . Net overvallen door de :evil: :evil:
    Voor mij is het dus op naar de volgende ronde.
    Wel blijf ik jullie in de gaten houden, want ben nog steeds benieuwd hoe t bij jullie gaat aflopen en hoop op de positiefste resultaten voor jullie!!

    Groetjes Angela.
     

Deel Deze Pagina