blijft die afscheiding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem, 15 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    hey balen Angela, maar snel beginnen met de volgende ronden.... Hier nog niets te zien :cry:
    Je zou bijna gaan denken dat je zwanger bent zo dang als het duurt maar ik ga er vanuit dat ik ontregeld ben, ik zal zaterdag nog 1x testen en als het neg is weet ik zeker dat ik ontregeld ben..
    Voor de meiden in afwachting...succes en laat het ons weten als de testen zijn gedaan.. spannend spannend :)

    groetjes
     
  2. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja gisteravond baalde ik wel fftjes, maar nu heb ik zoiets achja, geeft me weer ff wat extra tijd met mijn andere 2 meiden.
    Ik hoop voor jou dat de :evil: wegblijven en je zaterdag een positieve test mag hebben, ik zal voor je duimen!!!
    Ik vind het wel spannend voor jullie hoor en blijf jullie in de gaten houden ;)

    Groetjes Angela.
     
  3. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Wat ik al verwachte, ze zijn gekomen hoor heb ze net ontdekt... wel erg stiekum moet ik zeggen had ze eigenlijk niet verwacht en had na het douche een inlegkruisje vergeten :( gelukkig was ik er erg snel bij :)
    Ik moet zeggen dat ik wel opgelucht ben, kan ik weer beginnen aan een nieuwe ronde, alleen is mijn cyclus nu 32 dg ipv 29 dagen en dat is wel jammer... maar ik zag angela, dat we wel weer gelijk op gaan..
    succes meid, we gaan er voor :D

    Nikki en eefje succes... ik heb een goed gevoel bij eefje als ik je teksten telkens lees zit dat wel goed maar laat het ons snel weten...
    Groetjes...
     
  4. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Balen Bloem :( ,
    Veel geluk deze ronde!
     
  5. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    tanx Selma,
    en voor jou ook weer spannend over 7 dagen, ben je aan de pil geweest? of kan het gelijk weer raak zijn? succes ik zal voor je duimen... :)
    groetjes..
     
  6. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Aahh balen Bloem, ik had t echt gehoopt voor je. Mij overviel t gisteravond ook, ging naar de wc en pats boem ze waren er haha. En ook mijn cyclus is een dag verlengt dus grgr.
    Nouja, hopenlijk deze ronde pats boem raak geschoten haha.
    Wij gaa weer gelijk op ja, dus we houden elkaar wel op de hoogte he ;)
    Eefje en Nikki, hoop dat jullie ons deze ronde gaan voordoen hoe t wel moet ;) heel veel succes meiden!!!

    Groetjes Angela.
     
  7. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

    Ja ik ben heel erg benieuwd !

    Angela en Bloem: dank je wel voor jullie medeleven ! Het is allemaal zo spannend ... maar 3 maanden is nog kort, dat besef ik. En ik heb de hele dag al zeurende hoofdpijn. Ik denk dat ze toch wel gaan komen. Maar tot nu toe is er nog niets. We zien het wel.

    Ik laat wel iets weten !

    Groetjes,
    NikkiF
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    balen meiden! volgens mij hebben we hier allemaal ineens een wat langere cyclus deze maand, het is bij mij alweer bijna over, dus eigenlijk maar 2 dagen 'last' gehad. die eerste dag is het minst omdat je dan de teleurstelling weer een beetje moet verwerken, je hoopt zo dat het raak is.. maar ik zou het ook leuk vinden als we elkaar een beetje op de hoogte houden, we gaan allemaal een beetje gelijk op hier en zitten ook ongeveer in de zelfde klusronde. Nikki, voor jou kan het nog alle kanten op, zet m op en ben benieuwd..

    liefs sim
     
  9. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Angela en Bloem, wat ontzettend balen! Maar ja, nu heb je zekerheid en kun je met frisse moed door naar de volgende ronde!

    Ik kon toch niet wachten tot morgen en heb uit mijn werk getest. En die was positief!! Ik ben dus echt zwanger!! Ik voel me heel raar en af en toe krijg ik een beetje een paniekgevoel...gek toch?
    Verder ben ik natuurlijk erg blij!

    NikkiF, ik hoop dat je morgen ook goed nieuws hebt! Ik wacht in spanning af!

    Liefs,
    Eefje
     
  10. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Eefje,
    Heb je net onder een ander topic ook al gefeliciteerd, maar ook hier in dit topic wil ik je nogmaals feliciteren!!!!!!!!!!! :D
    Jij bent dus de eerste en hebt ons nu voorgedaan hoe we t moeten doen ;) , volgende maand hebben Bloem en ik ook gewoon een positieve test haha.
    Hey meis, geniet ervan, en blijf ons wel op de hoogte houden van hoe t met je gaat, ik vind t echt super voor je!!!!!!!!!!
    En dat ff beetje in paniek zijn is helemaal niet erg hoor, hoort er allemaal bij.
    Heel veel plezier de aankomende 8 maanden, want de eerste maand zit er al op :D

    Groetjes Angela.
     
  11. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    jah , geniet er zeker maar van want ook de volgende 8 maanden zijn voorbij voor je het weet :)
    Maar vind het wel heel erg leuk voor je .
    En eigenlijk hoop ik dat je ons allemaal zult "aansteken" ;)
    Zou wel leuk zijn , geven we allemaal jou de schuld want jij begon met zwanger worden whahahaha .
    Nee , echt heel leuk voor je .

    Groetjes Joyce
     
  12. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hey Eefje,

    Ik dacht het wel het was telkens zo posities al jou stukjes, het kon haast niet anders, nou gefeliciteerd meid, geniet er van en dat paniekkerige is er over twee weken ook wel af let op mijn woorden :) :) :)
    Wij doen het de volgende ronde he Angela ;)
    Mooi begin van de dag...
    groetjes
     
  13. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

    Ik heb net getest en raad eens .... POSITIEF !!!
    :D We zijn zo ontzettend blij ! Ik had misschien wel een beteje verwacht dat het goed zou zitten, maar zo'n bevestiging is gewoon geweldig !

    Eefje ! Jij ook van harte gefeliciteerd ! Ik denk dat we ongeveer op de zelfde dag uitgerekend zullen zijn ! :D

    Nou, ik ga weer naar mijn rose wolkje .... of blauwe .... ;)

    Groetjes,
    xxx

    NikkiF
     
  14. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Nikki, wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!! Is het duimen draaien toch niet voor niets geweest ;)
    Nou Bloem nu moet t de volgende ronde bij ons toch ook raak zijn he, of zou t niet aanstekelijk zijn??
    En Eefje en Nikki al een beetje van de schrik bekomen. Nouja schrik? Geniet nog lekker van jullie rose/blauwe wolk, want voor je t weet zijn de 9 (nu nog maar 8) al voorbij!!!
    Nikki, jij houdt ons toch wel ook op de hoogte he :D

    Groetjes Angela.
     
  15. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    8) moet een 8 zijn :(
     
  16. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Gefeliciteerd hoor, wat een goede berichten in deze topic.... Hmmm angela zullen we volgende maand nog maar een topic openen en dan met ons 2tjes en dan worden we alle twee zwanger oke ;)

    Ik ben echt blij voor jullie hoor die zwanger zijn geworden, nu wij nog... maar als het goed is komt dat vanzelf... :D
    Mensen succes en geniet ervan.

    Groetjes
     
  17. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik had nooit durven hopen dat het zo snel zou gaan. Maar het is geweldig.

    Ik voel me gelukkig best goed nu. Mijn darmen zijn rustiger aan het worden (die waren wild afgelopen week :( ) Soms ben ik een beetje misselijk en moe ben ik ook wel, maar ik ga op tijd even rustig zitten en dat helpt prima.

    Ik wil alle andere meiden heel veel succes wensen in de volgende ronde. En inderdaad, wie weet, misschien dadelijk nog meer goed nieuws !

    xxx

    Nikki
     
  18. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Nikki GEFELICITEERD!!!! wat ontzettend leuk dat je ook zwanger bent!! We gaan lekker genieten!
    Wanneer ben je uitgerekend?

    En lieve andere meiden, ontzettend bedankt voor de felicitaties en de lieve (en opbeurende) reacties!
    Ik wens jullie ook heel veel succes toe in de komende ronde of met wachten tot je eindelijk kunt testen. Doe gewoon net als Nikki en ik....
    Ik hoop dat ik bij jullie namen binnen niet al te lange tijd een zwangerschapsbanner aantref!

    Liefs,
    Eefje
     
  19. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Eefje,

    Ik heb de calculator geraadpleegd en het blijkt dat ik 30 september ben uitgerekend. Ik ga deze week even naar de huisarts en ben dan heel benieuwd of hij nog iets te melden heeft (meestal niet veel bijzonders, zoald ik vernam van anderen)

    Jij zal dan we 4 dagen eerder zijn uitgerekend toch ?

    Ik vind het allemaal zo bijzonder en zo geweldig ! En mijn man is ook zo super blij, geweldig gewoon ! We hebben gisteren meteen een leuk boek gekocht over zwngerschap. Leuk om te lezen hoe alles groeit en wat er iedere weer weer voor veranderingen optreden ! :D

    Ik hoop dat alles goed zal blijven gaan, maar daar moeten we maar gewoon vanuit gaan !

    En andere meiden: probeer er niet te veel aan te denken, focus je op andere dingen, dat heeft bij mij schijnbaar geholpen. En vermijd stress ... mijn zwangerschap is begonnen in de Kerstvakantie, dus totaal geen stress. ;)

    Eefje, geniet er van ! Ik hoop dat we nog vaak onze ervaringen kunnen uitwisselen hier ! :p

    xxx
    Nikki
     
  20. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Lieve Nikke en Eefje,

    Maken jullie je nu maar niet druk om ons, wij komen gewoon volgende maand achter jullie aan gehobbelt haha ;)
    Bloem waar wil je ons topic hebben?? hahaha, we kunnen gewoon ook lekker hier blijven zitten want ik lees graag de verhalen van die 2 meiden met alle ups en downs.

    Voor mij zal aankomende maand ook nog niks zijn denk ik, ik heb hier een fikse keelontsteking :evil: , en denk niet dat ik die zo heel snel kwijt zal zijn. Ben er vandaag mee naar de huisartsenpost in het ziekenhuis geweest en heb nu zoveel chemische troep meegekregen om er vanaf te komen, dat t niet eens gezond zou zijn voor een zwangerschap als t deze ronde raak zal zijn. Als eerste zei ik dus al tegen mijn man, wat ben ik blij dat je weer had misgeschoten!!! :)

    Maar goed, meiden geniet van jullie zwangerschap en hou ons op de hoogte, en Bloem zet jij hem op bij t klussen he, einde deze ronde wil ik ook goed nieuws van jou horen ;)

    Groetjes Angela
     

Deel Deze Pagina