blijft die afscheiding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem, 15 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Wel leuk om te lezen hoor allemaal, maar dan baal ik stiekem toch ook een beetje dat het bij ons nog niet raak is, maar ja alles op z'n tijd zullen we maar zeggen...

    Angela volgende ronde zijn wij :D en we houden elkaar op de hoogte..
    Balen van je keel ontst. zeg... Hier ook niet alte fit hoor, voornamelijk oververmoeid door werk enzo, veel vroege diensten en weinig slaap :( maar aankomend weekend ben ik vrij en ga ik het er van nemen..Mmmmm heb er nu al zin in, nu moet ik rennen wand ik moet weer naar mijn werk, heb er gelukkig de eerste 3 uurtjes afgepulkt dus kon ietsie bij slapen...

    Tot snel...
     
  2. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Bloem, ik begrijp dat je ergens wel baalt, hoor, dat had ik de eerste paar daagjes ook wel (nu absoluut niet aangezien de chemische rotzooi die ik slikken moet). Maar idd onze tijd komt wel.
    Zorg in ieder geval dat je goed uitgerust bent de aankomende periode, want anders ben je dalik nog te moe om te klussen ;) en dat is niet de bedoeling he!!!

    En Eefje en Nikki, hoe voelen we ons vandaag? Beginnen jullie nu wel alles te beseffen of zitten jullie nog een beetje in :confused: shocktoestand??? Want jullie zijn ECHT zwanger dames ;)
    Ik denk dat jullie nu wel al meer aan t idee zijn gewend, maar ben erg benieuwd hoe t nu met jullie gaat.

    Groetjes Angela.
     
  3. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo Angela,

    Ja, nog steeds is het een wonder. Je went wel aan het idee, maar toch is het zo bijzonder en vooral omdat het allemaal zo snel gegaan is. 3 maanden was echt niet wat ik had gedacht. Wel gehoopt natuurlijk maar het is echt een verrassing.

    Ik heb veel boekjes van een vriendin gekregen en het is heerlijk om daar in te lezen ! Woensdag ga ik cadeautjes kopen voor de opa's en oma's. Ik wil het misschien dit weekend vertellen. Dan is het wel pas 5 weken, maar zij mogen het best weten. Ik kan het toch niet lang verzwijgen voor mijn moeder !

    Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Alleen moe, last van dansende darmen, soms een beetje misselijk (maar na een slokje water is dat weer weg), veel honger (is ook wel lekker ! ;) ) en gevoelige borsten. Ik heb woensdag een afspraak bij de dokter ! Ben heel benieuwd !

    Verder geniet ik nu wel al van het zwanger zijn. Ik kon mijn gedachte bijna niet bij mijn werk houden vandaag. Ik zit toch nog wel op een wolkje !

    Nu ook maar hopen dat alles goed blijft gaan. Dat is ook wel spannend. 4 weken en 2 dagen is nog zo pril ! Maar het begin is er en dat is al geweldig !

    xxx

    Nikki
     
  4. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Nikki,

    Wat fijn te horen dat alles goed gaat met je en ook met de kleine, want die mogen we nu niet meer vergeten he ;) .
    Ik ben erg benieuwd wat de opa's en oma's ervan vinden.
    Bij mijn 2 meiden, ik had de test gedaan en direct daarna mijn moeder gebeld met de vraag of ze niet even kon komen, we moesten met haar praten (ze woont een paar straten verder en we hadden geprobeerd echt heel serieus over te komen), staat ze voor de deur zegt ze en wat is er nu zo ernstig? Wij haar de test gegeven, pakt zij haar tas en pakt er t eerste pakje uit!!! Hoe bedoel je moederinstinct hahahha.
    Ze wist dan wel dat we aant klussen waren, maar t had echt vanalles kunnen zijn waarvoor we haar belde. Toch zei mijn moeder, je denkt toch niet dat je je eigen moeder voor de gek kan houden he haha, ik zag t al aan je voordat je die test deed dat je zwanger was, meis ik ken je toch.
    Toen Albert's ouders, daar zijn we een paar dagen later naartoe gegaan en tja die vonden t wel leuk. Verder zal ik je dat besparen, want zo'n schoonouders als die van mij kom je niet zo heel snel tegen haha ;)

    En tuurlijk blijft dit goed gaan, probeer er zo min mogelijk aan te denken dat t fout kan gaan. Als je goed let op je houding (met bukken en reiken) niet te zwaar tillen en goed op je voeding letten, zou t toch grote kans hebben dat alles goed blijft gaan.

    Ikzelf heb 1 mk gehad, ik zal maar zeggen dat ik nu positief teste en even later kwam t al af, hier zat misschien maar 1 of 2 dagen tussen.
    Het had gewoon niet zo mogen zijn, het zieltje was er nog niet klaar voor en dat ben ik gaan respecteren. Ze is nu mijn beschermengeltje en heb haar dus toch nog steeds bij me ;) soms laat ze zich zelfs aan me zien en kan ik met haar praten. Nu denk je ojee wat een zweefmens, begrijp ik, maar t is echt waar en een geweldige ervaring die ik nooit zou willen missen.

    Maar goed, je hoeft je nergens geen zorgen over te maken, let goed op jezelf, en luister goed naar jezelf :D

    Groetjes Angela.
     
  5. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Angela,

    Dat zal ik zeker doen. Ik ben als ik terug kom van het werk altijd best wel moe, nu ook weer. Dan ga ik op de bank liggen en soms val ik gewoon in slaap ! Maar dat maakt niet uit, als je lichaam dat nodig heeft dan is het zo.

    Ik heb gelukkig geen lichamelijk zwaar werk. Daar ben ik nu wel blij om. Ik ben juf en mijn kiddies zijn al zo groot dat ze zelf de gymles willen geven. Dat komt mij nu natuurlijk perfect uit ... ik zie me nu niet meer in de ringen hangen ... :confused:

    Verder gaat nog steeds alles goed ! Houden zo en positief denken dan komt het allemaal wel goed ! ;)

    xxx
    Nikki
     
  6. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Nikki,

    Das wel fijn zeg, want ik zou die ringen nu ook maar lekker laten hangen en t ze fijn zelf allemaal laten doen ;)
    Heerlijk dat het allemaal goed gaat en als je in slaap valt... sow what :(: :) lekker toch!!!!
    Geniet er maar lekker van, hou ons op de hoogte en als er iets is, just give a yell!!!!!! ;)

    Groetjes xxx Angela
     
  7. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Angela !

    Dat zal ik zeker doen. Alles gaat perfect hier, alleen die moeheid ... maar we weten waar het door komt en dan is het allemaal niet erg ! ;)

    xxx

    Nikki
     

Deel Deze Pagina