Ik had voor de zwangerschap echt een mooi bikini-naveltje, realiseer ik me nu pas... ik was al snel na bevalling op gewicht maar mijn navel is groter en vooral heel diep geworden.. blijft dat zo? of heeft dat toch met slapheid, weinig spierweefsel etc te maken?
Je rechte buikspieren zijn naar de zijkant geschoven, het kan wel een paar maanden duren voor die weer lekker in het midden zitten, tegen die tijd wordt je navel ook wel weer normaler denk ik. Ik heb het zelf niet gehad maar mijn dochter had een bobbelnaveltje en toen die weer naar binnen trok zeiden ze bij het CB dat dat kwam omdat ze nu sterkere buikspieren aan het krijgen is, dus dan zal het bij ons volwassenen ook wel zo werken
mijn navel is wel weer redelijk teruggetrokken. Ik heb alleen omdat hij eruit geplopt is toen ik hoogzwanger was i.c.m. wat striae daar allemaal 'rimpeltjes' daar, de rest van m'n buik is inmiddels weer superstrak maar m'n navel blijft wat slapjes. Ach, als dat het ergste is
Ja dat herken ik! Na mijn eerste bevalling duurde het ook wel even voordat mijn navel weer 'normaal' was. En nu weer zo'n rare navel. Zal vast over paar maanden (lees zomer) wel weer goed zijn hahaha
Hier ook zo'n grote krater na de bevalling Ongelofelijk! Beetje bij beetje begint het bij te trekken, maar zo'n mooi bikini-naveltje heb ik voorlopig ook nog niet! Er zit ook wel wat striae omheen, dus heel eerlijk verwacht ik ook niet dat ie weer helemaal zal worden als voorheen. Maar zoals ie nu is kan ik er best mee leven, een bikini zal ik voorlopig toch nog niet aantrekken dus niemand die m ziet. Behalve manlief dan, maar die vind me nog steeds prachtig!
Nee mijn navel is niet meer zoals vroeger... hij is toch wat ''slapper''.. maarja wat wil je na 3 zwangerschappen waarvan elke zwangerschap leek op een tweelingzwangerschap ... Ik zit er ook totaal niet mee... ook in heb striee net boven mijn navel dat ook iets is gaan rimpelen.. Maar als dat het ergste is... mag verder ook niet mopperen wat betreft figuur (maat 36) dus dat scheeld natuurlijk ook wel.
Volgens mij heeft het niets met de buikspieren te maken. Mijn buikspieren zijn namelijk niet gaan wijken en toch heb ik zo'n lelijke diepe navel. Hij is ook donkerder van binnen, zal wel door die zwangerschapsstreep komen. Die is bij mij ook nog niet weg.
Ik heb het ook Maar daar heb je je 9 maanden ontzwangeren voor, daarna moet alles wel weer redelijk op zijn plek zitten. Zelf zit ik weer in maatje 36 maar mijn navel en de omgeving eromheen is echt nog niet wat het is geweest. Ik gebruik nu olie van de tuinen en dat werkt wel moet ik zeggen! Kost bijna niks en het is echt lekker spul
Oké, ik had het vanavond tijdens het omkleden even met manlief over mijn navel, dat wil zeggen: hij zei zomaar ineens uit zichzelf "Wat is je buik weer mooi plat." (1000 bonuspunten voor tuppman, haha) en ik mopperde dat mijn navel nog niet was zoals hij hoorde. Wat volgens hem wel klopte, maar 't zag er toch al een stuk beter uit als net na de bevalling. En toen zag ik ineens dat hij wel gelijk had. Mijn naveltje is ook no niet de oude, maar toch al wel een stuk minder lelijk dan eerst. Gek dat soms eerst een ander dat moet zeggen voordat je het zelf ziet. hoe dan ook: er is nog hoop voor die krater.
wordt langzaamaan beter hoor is mijn ervaring, duurt wel lang, maar trekt echt weer bij! Ik heb geen zwangerschapsstreep gehad, maar wel zo'n donkere navel, dat gaat ook ineens weg, na een aantal maanden (eerdere ervaring, nu ook nog in het stadium lelijk en donker, hihi)
ik had geen last van stiae of een uitpuilende navel gelukkig maar na de bevalling vond ik m'n navel ook erg groot als gat zeg maar haha! dat is nu na bijna 6 maanden zo'n beetje bijgetrokken. dus komt volgens mij echt goed! aan de andere kant: de meeste vrouwen (sommigen hebben geluk!) blijven gewoon wat voller, de huid is wat slapper enz, dat is nu eenmaal zo, je hebt een kind gebaard!!