Blijft die twijfel?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Sitalita, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Zucht.. we hebben met 33 weken eindelijk de knoop doorgehakt over de naam. En nog steeds vinden we het de mooiste naam. Maar toch voelt het anders als bij ons zoontje, toen wisten we vol overtuiging dat het dé naam was. Nu heb ik dat gevoel minder. Terwijl ik het wel de mooiste naam blijf vinden. We noemen de naam nu ook minder hardop hoor.. zal komen omdat ons zoontje lekker rondloopt en alles na zegt op het moment, en omdat we ons niet willen verspreken.
    Maar toch.. hoop dat dit wel anders wordt als de kleine meid er is!

Weet niet zo goed wat ik hiermee wil.. denk lezen dat anderen hetzelfde hebben meegemaakt en de naam wel goed paste bij het kindje. haha!

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Vooral bij mijn oudste heb ik tot op het einde getwijfeld, maar zo blij met zijn naam! Gelijk al en 7 jr. later nog steeds

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ook vreselijk getwijfeld bij de jongste tussen 2 namen. Uiteindelijk voor de ene gekozen en nog steeds blij mee 😊.
    Bij onze oudste waren we er ook meteen uit en was er geen twijfel.

4. misa

misa Niet meer actief

Wij waren heel zeker maar gingen juist op het laatst nog even twijfel. Maar dat was zo weer over. Dus ik ken het gevoel niet. Ben nu wel benieuwd naar de naam/ namen van je kids..... :)

5. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Heel herkenbaar. Ook 33 weken zwanger en constant die twijfel. Uiteindelijk hebben we nu toch een naam waar we voor 90% achter staan, die andere 10% is nog lichte twijfel. Het zal vast wel nog weggaan waarschijnlijk als je je kleine eenmaal in je armen hebt past de naam perfect!

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Misa, heb even een pb gestuurd.

KleineFee, ja typisch he dat je dan toch die lichte twijfel kunt houden. Terwijl we dit bij de eerste echt totaal niet hadden! Dat was gewoon duidelijk. Ik vind het overigens voor een jongetje dit keer ook weer makkelijker hoor. haha!

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ja ik heb dat dus gehad!
    Bloem had tijdens de zwangerschap 2 namen, en pas vrij laat hebben we de knoop doorgehakt.
    Nu vind ik t echt de MOOISTE naam ooit!
    Ben er helemaal aan gewend!

Deel Deze Pagina