Ze is hangerig. Wel weer iets alerter dan gisteren gelukkig en gisteravond om 11 uur had ze de laatste paracetemol en om 10 uur vanochtend had ze 37.3. Dat is al een vooruitgang. Ze is gewoon moe. Normaal wil ze heel graag bij de buren zijn (dat zijn een soort opa en oma voor haar) en nu wilde ze dat ook wel. Dus even gebracht en ik boodschapjes gehaald. Even lopen, even frisse lucht. Maar toen ik terug was, wild ze eigenlijk al meteen weer naar huis.
Sjonge.. toen zaten we toch weer in het ziekenhuis op de kinderafdeling. Ze is verneveld en evt. vanavond/vannacht moet ze nog een keer. Kan het nu even klaar zijn? Ze is nu wel actief, maar dat zal wel met die medicatie te maken hebben..
Het zit jullie niet mee... Maar dit is op dit moment het beste voor jullie meisje. Ook al is het niet leuk. Hoop dat de medicatie snel zijn werk doet. Hoorde gisterenavond dat mijn vriendin haar dochtertje ook met een longontsteking in het zh ligt. Ook zo slap als een vod. Vandaag was de eerste dag dat ze wat speelde (sinds zaterdag).
Nou we zijn al thuis. Maar indien nodig, moeten we vannacht gewoon weer terug en dan weer naar huis.. Gelukkig is het maar tien minuten met de auto, maar toch. Pfff