Hallo ik zit met een dilemma Ik heb tot op heden gedacht dat onze zoon een verborgen reflux heeft. hij spuugde amper maa het brak hem wel steeds op. Nu is hij 3 mnd maar hij spuugt nu opeens ook meer echt continu mondjes tot uren na de voeding. het ruikt dan ook vaak zuur en ziet er wateri/korrelig/slijmerig uit. Deze klachten en dat tezamen met dat hij al meerdere weken neusverkouden is en roggelt en veel slijmvorming heeft doen mij vermoeden dat hij kma heeft. Zijn er meerdere moeders met kindjes met een kma die mijn klachten herkennen? Groetjes
yep! Ok 1 van mijn meiden had meer last van verkoudheid, en gaf mondjes, maar spuugde ook wel. Ook dat zure en dat korrelige herken ik wel. Misschien doe je er goed aan dit eens te bespreken met het cb of ha. Uiteindelijk ben ik bij een kinderarts terecht gekomen en werd de voeding aangepast. met 1 jr was ze over de allergie heengegroeid en nu krijgt de dame gewoon alles...dus ook melk! Sterkte!
Ja ook hier een 1. Lars is vanaf 3 maanden getest op koemelkallergie en uit de bloedtest bleek dat hij een erge koemelkallergie had. Met andere voeding (nutramigen) is hij ineens een heel ander kind geworden. Lars had enorme buikkrampen, hij lag te kronkelen in mijn armen tijdens het drinken. Extreem droge huid, eczeem plekjes, veel spugen maar dit kwam dus door reflux, en zware piepende ademhaling (happy wheezer) 2 weken gelden een test gehad met koemelk en hij schijnt erover heen te zijn. Maar zit nu al 2 weken met een snotverkouden kind en vandaag al de hele dag hoge koorts. Dus ik weet hte zo net nog niet.