Kan ooit ongekend duren voor ze komen heel zielig , Mijn zoontje had gewoon heel z'n billen kapot tot bloedend toe van die zure zooi , bah
het si ook heel dik enzo en heb nog 2 kids dus weet wel een beetjke hoe en wat... maar goed we kijken alles wel aan tot donderdag meer kunnen we toech niet testen doen ze niks ....
Snapt niet , dat ze niks doen . En bloedprikken ook ongesteelde niet ? Miss moet je zeggen dat je naar een ander zh gaat . Miss even rond bellen en je verhaal doen vragen of ze ergens anders wel willen testen op dingen
donderdag hebben we nog gesprek met kinderarts en bespreking van de VIB videoopname die gemaakt is die wachten we nog ff af , en als die ook niks doet en we zien dan nog steeds rare dingen bij haar dan gaan we zeker verder we laten het er dan niet bij zitten
Tot en met 21 feb : is ze weer opgenomen geweest in het ziekenhuis , ze bleef veel spugen laatste 2 daagje was het wat minder .. ze had hele dikke ontlasting de afgelopen 3 dagen . Er zijn V.I.B opname,s gemaakt ( opname van ouder en kind tijdens fles, fruit , spelen , verschonen enzo ) dit om te kijken of ze zo achter iets konden komen wat er zou zijn . Op die film,s is helaas niks bijzonders gezien , maar goed was te verwachten want het gebeurde vaak na het flesje en als je dan belde en voordat er iemand kwam was ze al weer vrolijk ... maar goed vandaag de 21e we mochten na huis na het gesprek met de kinderarts .. We hebben voor woensdag weer een afspraak staan bij de kinderarts , en verder is het wachten op de allergoloog.. Vanaf 22 febr : Sophie heeft steeds meer huiduitslag gezichtje polsjes , knietjes en ook op borst pukkeltjes .. Hier heeft ze nu ( cetamacrogrol crema voor gekregen ) Steeds als je een flesje hebt gegeven tot ongeveer 3 uur later heeft ze rode wangentjes daarna trekt het weg , geef je weer een flesje begint het weer opnieuw .. Sinds 24 febr : spuugt ze ook steeds weer meer mondjes melk terug soms ook wel meer dan een mondje terug ... De ontlasting is er verschillend dan normaal dan weer erg dun ... Vanmorgen weer gewogen hier thuis was ze 7550 gram op 16 febr : was ze 7250 gram
gisteren weer gesprek gehad met de kinderarts en pffff even een kopie van facebook: Ow ow wat zijn we weer wijzer geworden bij de kinderarts of zullen we het toeval arts noemen , ontstoken vingetjes is toeval , uitslag op haar gezicht is toevoel de pukkeltje op haar borst en buik is toeval . de diaree en spugen hoort gewoon bij Sophie jaaa tuurlijk .. Ook mijn moeder begon over de allergie nou ze hield maar snel de mond dicht want pfff ze praatte liever met de ouders van Sophie .. Nou ben blij dat we straks naar een allergoloog kunnen neem dan alles mee van okt tot dan en als die ook begint gaan we gelijk door naar kinderziekenhuis , kan veel hebben maar ben er hier zo goed als klaar mee.
Maar kun je nou niet gewoon een verwijzing krijgen voor een andere kinderarts? Eentje die iig voor een testperiode een machtiging wil geven voor nutramigen? Had je de verzekering en de huisarts nou nog gebeld?
Ik zou persoonlijk ook écht niet bij deze kinderarts blijven en een 2nd opinion vragen bij een andere kinderarts... kan volgens mij ook gewoon via de huisarts! Vraag me af wat die kinderarts nou tegenhoudt om gewoon een keer die Nutramigen te proberen? Als je dit een maand probeert (waarschijnlijk zie/merk je al sneller resultaat of niet): klachten verdwijnen = goed! klachten verdwijnen niet = verder kijken! Maar ja... ben dan weer geen kinderarts! Had je trouwens nog Nutramigen of Pepti kunnen kopen bij iemand?