geluidjes maken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel86, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Gaan jullie kijken als jullie kleintje geluidjes maakt? Hier wakker (ik moet er over een uur uit) en wilt geen speen in, maakt alleen geluidjes. Huilt niet.

Haha heb dit nog nooit meegemaakt!! :)

2. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Haha, een trotse moeder!
    Lijkt me ook ontzettend leuk om je dochtertje zo te horen 'praten' in zichzelf. Ik zou ook gaan luisteren hoor!

3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Kinderen oefenen het brabbelen/praten vaak in bed wanneer ze alleen zijn. Mijn dochter vertelde hele verhalen, zo schattig.

Er is niks aan de hand, je hoeft er ook niets aan te doen. Het is een normale ontwikkeling en het wordt alleen maar meer :D

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hier is het vaak in de box. Zoals nu ze kraait sinds 2 maanden de hele boel bij elkaar.
    Zo cute...
    Maar idd ook in bed ik laat haar dan lekker brabbelen tegen haar mobiel hihi

Kan er ook heerlijk naar luisteren ze heeft de grootste lol in der eentje haha

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Lekker laten kwebbelen, dat is geen reden om ze eruit te halen hoor :)
    Als ze eruit willen, geven ze dat snel genoeg aan ;)

6. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    hier ook elke morgen een heel concert hahaha gewoon lekker laten doen en genieten van het schouwspel en vanaf hij huilt haal ik hem eruit. hij slaapt in een co-sleeper en kan hem goed in het oog houden. Lekker om hem zo bezig te zien. Net of hij tegen zijn voeten en handen praat :D

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik laat mijn dochter ook liggen als ze ligt te kletsen in d'r eentje. Alleen 's ochtends vroeg als m'n zoon nog slaapt haal ik haar eruit. Ze is meestal om 6uur al wakker en m'n zoon slaapt vaak nog. En aangezien hij zijn middagslaapje overslaat (maar die eigenlijk toch nog wel nodig heeft) vind ik het zo zielig als hij wakker wordt.

Liet m'n zoon ook altijd liggen. Heb zelfs een babyphone erbij gehaald voor hem toen onze dochter geboren werd. Heerlijk om te luisteren naar de verhalen die hij verteld :) dat was echt even een genietmomentje met een kop thee op de bank :)

Deel Deze Pagina