Hoihoi meiden, vandaag de echo 12 weken gehad! alles zag er zooo goed uit hihi helemaal blij! we willen zo graag weten wat het word n heb beetje rond gekeken op internet. Echocentrum Roosendaal Baby look doet vanaf 13 weken een geslachsbepaling wie heeft ervaring bij deze echo centrum? We willen dan over 2 weekjes gaan (ongeduldig)
Ik heb afgelopen week gebeld naar Babylook en ze adviseren om toch toch te wachten tot 14 a 14,5 week. 13 weken doen ze misschien 4 keer per jaar en daarvan gaan er 3 teleurgesteld naar huis. Ik heb dus besloten te wachten tot een weekje later. Bij mijn vorige zwangerschap trouwens ook bij Babylook geweest, echo gedaan door Toos (zijn moeder en dochter die de echo's doen). Allereerst was ze echt super super aardig, ze deed een zeer uitgebreide echo én zag het geslacht vrijwel direct. Ik was erg tevreden!!
Sorry,zie nu dat je over 2 weken wil gaan.. Ik dacht met 13 weken. Met 14,2 heb je al wel een goede kans dat ze het zien!
dankjewel voor je reactie pluis81 En als ze het niet goed kunnen zien mag je op hun kosten terug komen een andere keer? ik ga dan toch maar aankomende of volgende week even bellen voor een afspraak hihi
Klopt,als ze het niet kunnen zeggen mag je kosteloos terugkomen voor een korte echo. Dan kijken ze puur naar het geslacht en thats it.. Succes!
ik zou zeggen doen. wij hebben net de 3/4d echo daar laten maken en wat een services zeg. onze dame laat zich niet goed zien dus mogen we gewoon kosten loos nog even terug komen om nog een keer te proberen.. Ze hebben het nieuwste apparaat en kunnen echt als snel zien wat het is. maar ik zou als ik jou was wel nog even wachten ik denk persoonlijk dat 13 weken erg snel is maar het moet kunnen. ik heb mijn geslachtsbepaling gehad met 16 weken en toen zagen ze het prima. dus met een week of 14 moet dat ook vast wel lukken. veel plezier alvast
Heb goede ervaringen met Babylook. Wij hebben met 15,2 de geslachtsbepaling laten doen.. En het was zeer duidelijk een jongen.. Ze raden inderdaad aan om het pas vanaf 15 weken te doen, omdat ze ook even de baby nakijken.. Uiteraard beperkt, maar bij ons zagen ze dus dat hij een volle maag en blaas had en 4 hartkamers. Dat werkt dus iedergeval.. Als je dus wilt dat ze even fatsoenlijk kunnen kijken naar de baby, kan je beter tot 15 weken wachten.. Was hun advies