Gym kleding voor school

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door carretje25, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Even een vraagje; Wat draagt jullie kindje als gym kleding/schoenen voor de gym les op school? Ons zoontje gaat in januari naar school en gaat dan ook daar gymen, ik vroeg me af wat voor kleding en wat voor schoenen in dan het beste kan aanschaffen daarvoor en waar je het dan kan kopen. Ben benieuwd naar jullie reacties!!

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat kun je misschien op school vragen.

Bij de school waar mijn zoontje heengaat, gymen de kleuters in ondergoed&blote voeten/gymschoenen. Vanaf groep 3 in t-shirt en korte broek, met van die standaard gymschoenen.

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier als kleuters gymen ze in hun bovenkleding met gymschoenen aan. Ik heb makkelijke soepele gymschoenen met klittenband zodat hij ze makkelijk aan en uit kan krijgen.

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Mijn zoontje gaat vanaf sept. naar school. Hier gymen ze in ondergoed en gymschoentjes, ik heb deze gekocht bij van Haren (merk: Victory, ik geloof € 5,95) van zo'n schoentjes die hebben ze in wit en zwart met zo'n klittebandje.

Succes ermee!

5. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Lotte draagt een gymbroekje wat we eens hadden gekocht toen ze op de gym zat en een gewoon t shirt met gymschoentjes (bij Van Haren)

6. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Bij mij op school gaan de kleuters ook in hun ondergoed en op gympen naar het speellokaal/de gymzaal. Veel kinderen hebben gymschoenen met klittenband. (en veel meisjes hebben van die turnschoentjes)
    Bij bijna elke (wat goedkopere) schoenenwinkel hebben ze die gymschoenen wel.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.966
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou in ieder geval NIET dit soort schoentjes aanschaffen:
    Bekijk bijlage 116687 of van die schoentjes met een elastiek midden over de voet. Ze geven totaal geen steun aan de enkels en zijn bovendien gevaarlijk doordat ze een gladde zool hebben. Het enige voordeel dat ze hebben, is dat ze heel goedkoop zijn. Heel aantrekkelijk natuurlijk, voor een gymschoen. Zeker omdat ze er zo snel uitgroeien. Maar ik zou toch een paar euro meer uitgeven aan echte sportschoentjes (hoeven echt geen nikes te zijn.)

Deel Deze Pagina