Jeetje meis, ik lees net je verhaal! Heel veel sterkte met alles...... en ook jij komt hier weer bovenop..... je moet helaas een beetje geduld hebben. Ik hoop dat het snel lichamelijk weer beter gaat, dan kan je alles misschien een plekje geven! Dikke knuffel voor jou! XXXXX
*slik,zucht* ik zoek naar woorden die ik niet kan vinden.. Iig bedankt dat je de link wou delen met je verhaal en grote foto.. Heel mooi en confronterend.. Dat kleine perfecte handje dat om je vinger "geklemd" ligt.. Zo mooi en puur.. Onwerkelijk dat dat ineens weg is.. Gelukkig gaat het nu iets beter met je.. Helaas gaat een echte knuffel niet via het scherm.. Maar ik wil je echt een knuffel geven!!
@ priscilla, dankjewel voor je lieve berichtje, knuffel is aangekomen @ Vivian, dankjewel... Wil zo graag verder maar kom niet verder dan de bank, dus dat houd alles wat stil. Geduld is een schone zaak, maar ver te zoeken
Hey Yvon, hoe voel je je vandaag? Leef oprecht met je mee en hoop dat je je lichamelijk snel weer beter voelt. Liefs Veronique
@ verox, Heb een paar rot dagen gehad.... Kan door mijn lijf de deur niet uit. Dus zit tussen 4 muren. Heb de afgelopen dagen weinig anders gedaan dan naar zijn foto's kijken, ook mijn dag en nacht ritme is helemaal anders... Hopelijk gaat het snel beter. Dankjewel voor je lieve berichtje
heel veel sterkte. Ik hoop dat het je snel veel beter gaat! Als ik je een goedbedoelde tip mag geven waar je misschien helemaal niet op zit te wachten: luister goed naar je lichaam en als het niet klopt trek aan de bel. Tijdens mijn opname in het Spaarne Ziekenhuis vlak voor de syndroom van Asherman operatie sprak ik een medepatiente die een soortgelijke ellende had wat betreft placenta en curettages, en ze had door die curettages verklevingen gekregen. Hoop natuurlijk dat het bij jou niet zo gaat!
@ lirial, dankjewel voor je berichtje, en wat een toeval. Ik ben vandaag geweest voor een curretage en te laten kijken met een cameratje, en idd verklevingen. Het werdt plaatselijk verdoofd maar die werkte niet goed. Nadat ze door de verklevingen in mijn baarmoedermond heen waren stuitte ze weer op de volgende verklevingen... Maandag sta ik weer op de lijst voor volledige narcose... En curretage... Hopelijk kunnen ze dan alles weghalen en zijn de verklevingen nihil meer... En blijven ze weg....
Yvon, jeetje, je krijgt alle ellende wel kado geloof ik :x Hoe is het nu met je, trek je het nog een beetje. Ik duim voor je! Knuf !
@ j10, nee op het moment niet echt. Ik wil graag verder. Graag even naar het werk, graag weer onder de mensen. Dus had echt uitgekeken na vandaag maar weer is het niet gelukt. Dat is dan echt een domper. Maandag weer onder narcose , hopelijk gaat het dan wel lukken maar mijn vertrouwen erin is weg....
@Yvon Vraag vooraf nog even goed na hoeveel ervaring de gyn heeft met syndroom van asherman (verkleving) Het schijnt dat verkleving verwijderen een vak apart is, veel vrouwen worden met asherman direct naar het Spaarne ziekenhuis doorverwezen omdat dat het expertise centrum is voor hysteroscopie en asherman.
Hey meis, ik hoorde het van Lin over gister... Er blijft je ook echt niks bespaard Ik hoop voor je dat je na maandag verder kunt en dat het allemaal meevalt.. En dat de zon weer snel mag gaan schijnen voor jullie.. *Knuffel*
Wat ongelovelijk heftig meis Hele dikke knuf voor je! Ik herken je gevoel wel ookal was mijn MA niet zo ver als dat bij jou. Misschien een schrale troost... Mijn schoonzusje heeft ook een MK gehad met 24 weken dan en daarna gelukkig 3 gezonde zoontjes gekregen (wel nog 3mk's tussendoor gehad, maar toch gezegend met 3 mooie mannen)
@ lirial, dankjewel voor je tip. Ik ben als de dood om dat te krijgen... Ik ga er zeker naar informeren. @ j10, dankjewel lieverd, @ lizzy, als een ding fout gaat dan ook werkelijk alles... @ Flippo, ik weet dat je het goed bedoeld, maar ik kan er echt niks mee op t moment.... Ik ben gewoon bang op t moment dat de operaties schade toebrengen...
Heel veel sterkte maandag, ik hoop zo voor je dat je geen Asherman hebt. Voor de rest zou ik willen dat ik even voor je in een glazen bol kon kijken, gewoon, om je te vertellen wanneer je een bengeltje zult krijgen.
@Yvon, ik wil je zeker niet ongerust maken. Het syndroom van Asherman heb je al, dat is de benaming voor verkleving van de baarmoeder. Hoe beter het behandelt wordt, hoe groter de kans op goed herstel. Als je op de behandelend arts vertrouwt, gewoon relaxed naar het ziekenhuis maandag, stress helpt ook niet. Krijg je maandag ook een koperspiraal in en hormoonkuur mee of is daar niet over gesproken? Heel veel succes maandag, ik duim voor spoedig herstel!
@ lirial, oh dat wist ik geeneens, alleen kan ik asherman linken met moeilijk zwanger kunnen worden? Het is totaal nieuw voor me, er is ook nergens over gesproken. Ook niet over hormonen of spiraal oid. Het enige wat ik weet is dat ik weer gecurreteerd moet worden, omdat er nog steeds placenta weefsel zit.... De arts gaf wel aan dat de verklevingen kunnen komen door de placenta resten, die wellicht irritatie of ontstekingen geven....
Het is natuurlijk bij iedereen anders, dus kan eigenlijk alleen over mezelf wat zeggen: Het spiraaltje kreeg ik (en de anderen bij mij op de kamer na de operatie) om te voorkomen dat de boel weer verkleefd na het losmaken van de verklevingen. Er wordt toch weer een wondje gemaakt en er zit niets meer in de baarmoeder dus ze zorgen met het spiraaltje dat de wanden niet meer op elkaar kunnen komen en dus niet gaan vastplakken. De hormoonkuur is om de cyclus weer goed op gang te krijgen en te zorgen dat het baarmoederslijm weer dik genoeg wordt. Ik ben geen dokter dus of er een directe link ligt bij jou weet ik niet, wat ik wel begrijp uit diverse fora over het syndroom van Asherman is het zwanger worden knap lastig kan maken. Op zich ook wel logisch, want als je baarmoeder in meer of mindere mate dichtgeplakt zit dan past beeb daar iets minder goed in... Hier vind je wat info over Asherman: Atrium MC: aandoening & behandeling En hier over het Spaarne: Kijkoperaties in de baarmoeder - Gynaecologie - Spaarne Ziekenhuis Zoals gezegd ik wens je morgen veel succes, stel vooral vragen als je met vragen zit, want het is jouw lijf! Ik hoop dat je snel weer de oude bent!! Knuffel!
Hey meis! Ik denk aan je vandaag en ik hoop dat vanaf vandaag alle ellende voorbij zijn en dat je weer een paar zonnestralen vanachter die donkere wolken ziet verschijnen! *dikke knuffel*