Mijne man was teleurgesteld dat ik al zwanger ben in ronde 1. Hij had gehoopt op iets langer feest. Bij ons eerste kindje duurde het 10 maanden. Dan was het ook van moeten. Toen stond ik om 6u mee op om te 'douchen' met hem. Daarna kroop ik nog een uur in bed want ja best even blijven liggen
Hier wisselt het beetje in periodes wie het voortouw neemt maar vaak lig ik al in bed en maakt hij me niet meer wakker Gisteren hele tijd op de bank geslapen en dan samen na bed dan komt er wel eens wat van maar goed Is ook wee even wennen dat het wat vaker "moet" Nu komt bij weer heel laat thuis en morgen ook en gokdat dan toch niet wat word Ik zou echt blij zijn als eerste ronde raak is Enige nadeel is de zomer vakantie haha
Ik zeg niet meer wanneer mijn ei is behalve als het er op aan komt en hij me net afgewezen heeft. Verder komt het gelukkig echt vanuit ons allebei!
Ik zit nog steeds te wachten op de bloeding. Afgelopen dagen werden mijn testen lichter en vanmorgen al een negatieve test maar nog steeds geen bloed en nog wel alle zwangerschapssymptomen. Vanmorgen de huisarts gebeld. De assistente vond het ook wel erg a-typisch en overlegt met de huisarts, ik hoor later meer.
Ik heb voor mezelf besloten dat ik zondag de 20e een test ga doen. Kan m'n geduld niet bedwingen Weet niet of het te vroeg is, maar ga het gewoon doen..
Wat onwijs balen! Je kan ook altijd voor de zekerheid een vk bellen, die weten er misschien meer van dan de ha (is mijn ervaring )
Ik moet het weekend afwachten en als ik dan nog niet bloed mag ik bloed laten afnemen om hcg-waarde te bepalen
Hopelijk kan je snel weer door! Welkom alle nieuwelingen. Succes! Hier gisteren een smiley. We klussen sinds dag 10 om de dag. Mijn man wil iedere dag wel haha. Vind het wel leuk om te klussen. Merk bij mij nadat de ovulatie is geweest dat ik ook vaak te moe ben dan om te klussen omdat het niet meer hoeft haha.
Ah @kwebbelsnoes wat balen is dat! Normaal is geen bloed juist een positief teken, maar na die positieve test en nu dan een negatieve weet ik helaas ook niet hoe ik hier nog een positieve draai aan moet geven voor je. Echt niet leuk zeg! Hopelijk word je snel iets wijzer.
Knap dat hij dat zo volhoudt! Die van mij kan dat niet. We hebben het wel gered tot mijn positieve ovulatietest, maar de laatste keer kostte het echt moeite. Hij zei 'ik denk dat ik nu een blaar heb!'
Wat enorm rot voor je. Na een negatieve test wil je door, dus dan moet je menstruatie gewoon snel volgen. Dit is niks zo. Hopelijk breekt het snel door.
Ik gebruik om te temperaturen trouwens gewoon een digitale thermometer op 1 decimaal. Hij gaat piepen na een seconde of 10 denk ik. Ik laat hem dan nog wel iets langer zitten voor de zekerheid. Ik gebruik deze al jaren en het werkt in combinatie met de app Fertility friend echt top. Ik zit nu al uit te kijken naar mijn menstruatie volgende week, want dan begint ronde 1 voor ons. Ik kan niet wachten!