Ja erg verdrietig! Maar soms moet je misschien ook maar geloven dat er een reden was dat je lichaam dit afgebroken heeft. Anders was er misschien wel heel erg veel mis met dit kindje geweest. De natuur regelt dit doorgaans best goed. Maar het blijft rot! Ik heb het ook meegemaakt helaas.
2deleg, 37 jaar, 4de kind, ronde 6 Suethatsme, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 Prulletje2, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 USAbaby, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Nadia33, 39 jaar, 3de kind, ronde 3 Kwebbelsnoes, 36 jaar, 3e kind, ronde 1 JuffM, 27 jaar, 3e kind ronde 1 Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kind ronde 1 Zoesje 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Active82, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 Luna86, 32 jaar, 3e kind, ronde 15 Evelinde, 39 jaar, 4e kind, ronde 0 Dree1989, 29, 3e kind, ronde 1 Mopsie83, 36, 3e kind, ronde 3 Totaal: 14 Wachtend op eisprong 5 Wachtend tot NOD 6 Zwanger 1 Ongesteld 2 Negatieve test Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [QUOTE = ...] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Vandaag heeft een collega kenbaar gemaakt dat ze zwanger is Dacht echt ik wil ook! Gun het haar zeker weten ook hoor Is altijd wel iemand met verlof of zwanger
Zo herkenbaar. Mijn teammanager en mijn direct collega gaan allebei volgende maand met verlof. En die maakten dat bekend in mijn eerste ronde.
Oh ik mag trouwens op het wachtbankje op de lijst, maar dat lukt me niet op mijn telefoon. Dus mocht iemand daaraan toe komen, graag. Ik heb best een groot team op mijn werk, maar niemand zwanger op het moment (waarvan ik weet). Wel een man die een kindje verwacht, maar dat vind ik toch anders haha. Ik werk er pas sinds dit schooljaar. Blijkbaar is de traditie om cake mee te nemen als iemand zwanger is daar. Ik had gerekend, mocht het raak zijn, kan ik op 1 april cake meenemen. Dan zou het rond de 12 weken zijn. Dan gelooft niemand me op die dag haha. Maar goed, eerst nog maar eens zwanger worden.
Witte test hier.... Snap er echt helemaal niks meer van. Zoveel steken etc, maar geen ongi. Cycvlus duurt nu 6.5 week. Ik ga het nu maar afwachten.
@kwebbelsnoes : wat ontzettend balen en verdrietig. Van zo'n blijdschap naar verdriet. Klote. @suethatsme : jammer dat de test negatief was. Hier zojuist ook getest, maar ook helaas omowit. Wat is dat dan toch een verschrikkelijke teleurstelling tekens weer. Baal enorm, beetje verdrietig zelfs. Had me zo voorgenomen om me niet bij de derde zo telkens mee te laten slepen, maar als het op eraan komt, lukt dat niet. Zou ook wat zijn als het al na '3 maanden raak zou zijn', maar we hebben zoveel geklust, dat de moed me dan wel in de schoenen zakt.
Weet iemand wanneer de dag als 1e menstruatiedag telt? dat de dag van bruinverlies en beetje bloed of pas als er rood bloed is? Dan kan ik misschien beter m'n cyclus uit rekenen. Ik zou 24 jan NOD dan hebben.
Volgens mij bij rood bloed pas. Spotting telt nog niet. Ah jammer is dat! Ik denk haast toch vaag wat te zien, maar dat denk ik volgens mij altijd, dus misschien heb je aan mij ook helemaal niks haha sorry.
2deleg, 37 jaar, 4de kind, ronde 6 Suethatsme, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 Prulletje2, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 USAbaby, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Nadia33, 39 jaar, 3de kind, ronde 3 Kwebbelsnoes, 36 jaar, 3e kind, ronde 1 JuffM, 27 jaar, 3e kind ronde 1 Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kind ronde 1 Zoesje 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Active82, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 Luna86, 32 jaar, 3e kind, ronde 15 Evelinde, 39 jaar, 4e kind, ronde 0 Dree1989, 29, 3e kind, ronde 1 Mopsie83, 36, 3e kind, ronde 3 Totaal: 14 Wachtend op eisprong 5 Wachtend tot NOD 7 Zwanger 1 Ongesteld 2 Negatieve test Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [QUOTE = ...] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Sorry ben ik weer. Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest? Het was wel een test die je 6 dagen voor je NOD kon doen. Op dit moment heb ik ook helemaal geen afscheiding, als je zwanger bent, heb je dat wel voor de NOD toch? Hoe is dat bij jullie? Momenteel alleen gevoelige borsten bovenkant (en normaal voor zijkant borsten). Misschien moet ik volgende maand ook maar eens met ovulatietesten gaan werken. Ik had op 28-12 bruinverlies/29-12 helderrood bloedverlies (1e dag menstruatie dus). Op 10-1 heb ik m'n eisprong gevoeld, behoorlijke steken links/rechts/opgezwollen buik, gevoelige borsten. Op 11-1 ook nog steekjes en 12-1 ook nog wat links onderin last. Wanneer is dan m'n eisprong geweest en wat zou het beste klusmoment volgens jullie zijn geweest? Zou innesteling nog moeten komen/kunnen plaatsvinden? Ik ben het spoor bijster. ik verwacht NOD 24-1 Anderszijds een witte test heeft bij nooit positief gebleken.
Begrijp heel goed dat je allemaal niet meer weet maar ik kan geen antwoorden geve op de vragen Heb echt geen idee
Reed net in de auto en werd behoorlijk duizelig Normaal ben ik dat nooit Als je daar wat over op gaat zoeken vind je ook 100 verschillende verhalen dus heeft ook geen nut
Ik dacht echt 2 wk geleden dat ik ovuleerde. Maar niet dus. Dus nu is het afwachten hoe lang deze cyclus wordt. Heb ze ook weleens van 10 weken. Technisch gesproken kan het dus nog raak zijn komende weken (of al paar dagen raak zijn), maar die kans is klein als je geen idee hebt waar je in je cyclus zit en wij klussen echt niet altijd om de dag.