Wik klussen ook echt niet om dr dag hoor en geen idee wanneer mn ei is geweest als die al is geweest Zijn dagen genoeg dat ik blik ben dat ik ij bed lig en smorgens os jongste geregeld om 6 uur wakker Ga er echt geen wekker voor zetten
Vanmiddag duizelig Nu last van mn borsten Net dacht ik er lekt iets van binnen (zo voelde het) dus ok dacht oke nu al ongesteld Maar helemaal niet zo 31 januari laatste pil gehad Kan er niets mee
Oh dat gevoel dat er iets lekt heb ik ook al een paar keer gehad! Raar hé. Gelukkig nog niks aan de hand.
Vraagje: als je temperatuurt na hoeveel dagen moet die weer dalen al je niet zwanger bent? Vlak voor NOD of pas daarna?
2deleg, 37 jaar, 4de kind, ronde 6 Suethatsme, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 Prulletje2, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 USAbaby, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Nadia33, 39 jaar, 3de kind, ronde 3 Kwebbelsnoes, 36 jaar, 3e kind, ronde 1 JuffM, 27 jaar, 3e kind ronde 1 Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kind ronde 1 Zoesje 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Active82, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 Luna86, 32 jaar, 3e kind, ronde 15 Evelinde, 39 jaar, 4e kind, ronde 0 Dree1989, 29, 3e kind, ronde 1 Mopsie83, 36, 3e kind, ronde 3 Totaal: 14 Wachtend op eisprong 5 Wachtend tot NOD 7 Zwanger 2 Ongesteld 2 Negatieve test Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [QUOTE = ...] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
2deleg, 37 jaar, 4de kind, ronde 6 Suethatsme, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 Prulletje2, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 USAbaby, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Nadia33, 39 jaar, 3de kind, ronde 3 Kwebbelsnoes, 36 jaar, 3e kind, ronde 1 JuffM, 27 jaar, 3e kind ronde 1 Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kind ronde 1 Zoesje 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Active82, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 Luna86, 32 jaar, 3e kind, ronde 15 Evelinde, 39 jaar, 4e kind, ronde 0 Dree1989, 29, 3e kind, ronde 1 Mopsie83, 36, 3e kind, ronde 3 Totaal: 14 Wachtend op eisprong 4 Wachtend tot NOD 8 Zwanger 2 Ongesteld 2 Negatieve test Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [QUOTE = ...] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
@2de leg kan je daar niet bij helpen Ik heb mezelf maar op wachten nod gezet .. stel dat ik gemiddelde cyclus heb is mn eisprong geweest Zie er heel veel op paars wanneer gaan jullie allemaal testen? Ik denk ik 1 februari
Nou, ik vroeg me gisterenavond toen ik naar bed ging precies hetzelfde af! Ik dacht nog, dat moet ik hier ook even vragen. Geen idee dus.
Vlak voor je menstruatie. Er zijn ook meiden waarvan de temp pas tijdens de menstruatie daalt. Hoe meer rondes hoe meer je een patroon gaat ontdekken. Bij mij rond 10 dpo en dan krijg ik op 12 dpo menstruatie
Mijne is 31 januari. Maar ik heb van die extra vroege testen liggen. Die kunnen vanaf 6 dagen voor NOD. Dus ligt er even aan hoeveel geduld ik kan opbrengen.
Ik had 3 dagen voor NOD een positieve test met Predictor Express. Maar ik ga niet meer testen voor NOD denk ik, omdat mijn testen niet zo hard opliepen als ik hier soms zie schoot ik enorm in de stress en heb ik dus een week ontzettend in spanning gezeten. En toen ging het idd mis. Als ik gewacht had tot NOD had het me toch 3 dagen stress gescheeld. Maar goed, dat zeg ik nu. Voor het zelfde geld ben ik over een paar weken weer net zo ongeduldig
Je had ook gewoon echt pech natuurlijk. Wil ook niet zeggen dat het de volgende keer weer zo gaat. Het is in elk geval wel even raak geweest. Je hebt dus wel de goede timing e.d. gehad. Geeft ook wel weer hoop voor de volgende keer. Ik hoop dat je snel een flinke knaltest in je handen hebt!
Eerder begon ik altijd met 8 9 dpo. Ik heb al een paar keer hele vage tuurtjes gehad. Afgelopen maand heb ik helemaal niet meer getest, dat beviel trouwens heel goed!! Deze maand test ik de 31e denk ik. Mijn oudste is de dag erna jarig en dat is ook mijn nod waarschijnlijk dus wil graag weten waar ik aan toe ben.
Ik word er wel beetje gek van nu Heb begin deze week steken etc gevoeld dus gok toen mn eisprong Beetje vroeg misschien maar goed Nu gisteren duizelig, net misselijk even wat eten en is goed, darmen van slag, nog meer pijn in rug dan normaal,al paar keer dat lijkt alsof er iets lekt .. Misschien word het een hele vroege ongesteldheid ofzo ?
Hoeveel dpo? In principe is het zo dat hormonen die voor zw klachten zorgen pas opduiken wanneer een test ook al positief is. Daarvoor is het in theorie nog te vroeg voor klachten. That being said, denk ik ook bij elke vlaag van misselijkheid: zou het?
Daar zat ik dus vanmiddag ook al aan te denken. Ik kan toch geen symptomen hebben voordat het ei genesteld is. Toch wist ik bij mijn vorige 5 zwangerschappen ver voor NOD al dat ik zwanger was. En toen wist ik niks van innesteling of de 9 dagen die ervoor staan. Deze keer merk ik dat ik te graag wil en mijn eigen lichaam niet meer herken of eigenlijk mijn eigen gevoel niet vertrouw. Toch heel apart. Vind het deze ronde extra spannend, omdat ik denk dat wij in de vorige rondes in de verkeerde week geklust hebben.