Ja precies, ik kan inmiddels boeken schrijven over gezonde voedingspatronen, maar toch kom ik aan. Dus ik doe het toch niet goed, ondanks dat ik het meeste wel weet. Daarom heb ik ook niet iemand nodig die me helpt gezonder te eten maar wel minder en in minder pieken. Haar eerste tip was bijvoorbeeld dat mijn tussendoortjes groter moeten, want anders heb ik bij de maaltijden veel meer honger. Nu kijken wat dat doet.
Balen zeg @suethatsme!!! Hopelijk volgende ronde meer geluk Ook ik moet afvallen, zeker 10-15 kg, maar het lukt niet. Ik word ook gewoon heel ongelukkig van lijnen. Maar probeer wel echt op mijn suikers te letten, want bij mijn eerste zwangerschap had ik zwangerschapsdiabetes, dus als ik nu al op mijn suikers let, hou ik dat ook makkelijker vol als ik weer zwanger ben
Ik loop ook bij iemand (geen diëtist, want die heb ik allemaal al gehad). Ik bleek hartstikke gezond te eten. Totaal geen suiker (ivm suikerallergie mag ik daar niet veel van hebben). En toch bleef ik aankomen. Wat blijkt ik at wel 2600 kcal op een dag. Noten, fruit, groente enzo. Maar dus veel te veel op een dag. Nu ben ik 15 weken bezig en 5 kilo kwijt. Lijkt weinig, maar ik sport 2x per week erbij en al 2 kledingmaten minder.
Grappig dat we allemaal in zelfde schuitje zitten Knap voor degene die wel lukt met afvallen en sporten Ik zit nog in dubio We gaan vanavond uit eten Ga ik nu al alle rauwe vis en roos vlees laten staan ? Hoe doen jullie dat ? Bij de vorige twee was ik er merk ik niet zo mee bezig en heb ik ook alles wel gegeten en gedronken totdat ik niet ongesteld werd en dacht laat ikeens testen En mijn nodduurt op zn vroegst nog kleine week dus..
Oh wat jammer ! Vooral omdat je volgende nodmisschien wel weer heel lang duurt Duim voor je dat het over 5 weken al is
De een zegt het kan, de ander zegt van niet. Bij rood vlees gaat het zover ik weet over een bacterie waar je zelf ziek van kunt worden (en dat is onwenselijk als je zwanger bent) maar die niet schadelijk is voor de baby. Bovendien is er nog geen bloedcontact zo vroeg. Doe wat goed voelt zou ik zeggen.
Mijn ei komt al in zicht! Nog niet positief, maar denk morgen wel, dus dan zou ik dinsdag uiterlijk mijn eisprong hebben. Wordt weer een korte cyclus denk ik
Heb sinds mijn spiraal er uit is gehaald in juli steeds cyclussen gehad van 25-27 dagen, dus als hij morgen positief is en mijn ei springt dus uiterlijk dinsdag kom ik uit op 24-25 dagen, is aan de korte kant, maar niet raar voor mij zeg maar
Ik ben op rood! En ik ben er als enige superblij mee, want nu begint ronde 1 Dieet....niet leuk. Ik heb er in mijn tienerjaren mee te maken gehad, maar tegenwoordig hoeft dat gelukkig niet meer. Ik ben wel veel bezig met voeding en let meestal wel op wat ik eet, maar ik geniet ook wel van eten! Ik heb wel elke maand enorme cravings naar allerlei lekkers op de 2 dagen voor mijn menstruatie en dan kan ik me ook niet inhouden .
Super dat je kunt starten nu! Wat fijn dat het nu goed gaat met eten. Heb je daar iets voor gedaan dat het nu wel lukt?
Balen zeg! Als je gaat temperaturen in de tussentijd kan je wel je cyclus in de gaten houden en weet je misschien wel waar je zit als jullie er weer voor gaan.
Nou ik ben me heel erg gaan verdiepen in voeding en wat het met je lichaam doet. Voeding heeft me altijd gefascineerd, dus ik ben dat altijd blijven doen. In de tijd dat ik begon met afvallen ben ik in ieder geval begonnen met het drinken van veel groene thee en dat hielp enorm. Een collegaatje van me destijds is dat toen ook gaan doen en is aardig wat kilo’s kwijt geraakt. Verder heb ik wel het geluk dat ik waarschijnlijk weinig aanleg heb om snel aan te komen, genetisch gezien.
2deleg, 37 jaar, 4de kind, ronde 6 Suethatsme, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 Prulletje2, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 USAbaby, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Nadia33, 39 jaar, 3de kind, ronde 3 Kwebbelsnoes, 36 jaar, 3e kind, ronde 2 JuffM, 27 jaar, 3e kind ronde 1 Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kind ronde 1 Zoesje 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Active82, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 Luna86, 32 jaar, 3 e kindje, ronde 15 Evelinde, 39 jaar, 4e kind, ronde 0 Dree1989, 29, 3e kind, ronde 1 Mopsie83, 36, 3e kind, ronde 3 Boerderijmama, 35, 4e kind, ronde 6 Totaal: 15 Wachtend op eisprong 2 Wachtend tot NOD 9 Zwanger 2 Ongesteld 1 Negatieve test Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [QUOTE = ...] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.[/QUOTE]