Wij doen ook even een stapje terug. Wij merkten dat we er zo mee bezig waren dat we helemaal gestresst ervan werden. We blijven proberen, maar even op de gok. Geen ovulatietesten. Ik blijf wel tempen om dat in beeld te brengen (en zit al in mijn ritme).
Hier nog steeds niet ongesteld en ook geen positieve test Word er een beetje gek van maar goed Van weekend nog maar lekker genoten van wijn sushi carpaccio etc haha
Balen zeg dat je niet weet waar je aan toe bent. En zeker nog lekker even genieten, ik heb vorige week ook lekker sushi en wijn op
Oh de topic blijft hetzelfde begrijp ik. Manlief zegt vanavond ineens is het alweer tijd. Ik zei te snel ja volgens hem hahahaha. Blij dat de druk er nu een beetje af is en we gewoon weer van elkaar kunnen genieten.
Fijn @Spectre Hier heel druk geweest en heel veel gegeten Pff zo val ik natuurlijk nooit af En nog steeds niet ongesteld helaas Dag 36 nu dacht ik
Pffff ik zit zo in dubio. Emotioneel/hormonaal wil ik er deze ronde vol voor gaan. Rationeel denk ik; we slaan er 1 over (ivm feestdagen en dingen op mn werk). Nu ben ik altijd zo dat ik niet teveel naar dat rationele wil luisteren, want er is altijd wel wat.... dus we gaan ervoor. Athans, dat dacht ik. Maar nu merk ik dat ik wel enthousiast ben (vanaf vandaag weer klussen!), msar tegelijkertijd dat ik opgelucht zou zijn als het niet lukt ofzo..... In de war dus!!
Snap je helemaal, je wilt er ook niet te veel mee bezig zijn uiteraard. Ik ken je dubio, probeer er nu relaxed mee om te gaan en wel te zien wanneer het komt. Eerste maanden niet gedronken niets gegeten wat je niet mag als je zwanger bent etc...
Heel herkenbaar. Ik hou overal rekening, want stel je toch eens voor. Misschien ben ik wel zwanger. Dat probeer ik nu toch echt los te laten. Als het komt dan komt het. En dan zien we wel weer verder.