Dat snap ik heel goed. Ik heb gezegd nadat we begonnen als ik binnen 6 maanden niet zwanger ben nou ja dan maar niet. Inmiddels heb ik er geen problemen mee als het langer duurt. Mijn oudste 2 zijn al 13 en 15, dus dat maakt niet meer uit. De jongste is 5 inmiddels, en ook daar had ik niet echt een leeftijd voor in gedachten. Daarnaast ben ik ook echt met mijn gewicht bezig en dat gaat eindelijk goed, dus misschien dat mijn lichaam het ook wel tegenhoudt tot ik op mijn streefgewicht zit.
Niet zoveel hoor, 4 kilo nu. Nog 15 te gaan. Maar ik zit eindelijk in een ritme dat werkt. En ergens vind ik het dan zonde als ik dan nu zwanger zou worden. Ook al wil ik dat dolgraag. Het is een lastig dilemma.
Snap ik ook helemaal! Ik ben ook bezig met mijn gewicht, nu een 8kg afgevallen maar de laatste maand niet meer genoeg aan het opletten . Het is zonde van de moeite, maar je start alleszins met een lager startgewicht aan de zwangerschap - dus je eindigt hopelijk niet te hoog ... Ik probeer wat koolhydraatbeperkt (weinig brood, geen pasta/aardappelen/rijst/...) te eten, wat doen jullie?
Vannacht na een gezellig moment met manlief, plots wat roze bloed op toilet ... Om 5u vanmorgen dan toch maar test gedaan, helaas opnieuw witter dan wit (11dpo). Nod is zaterdag normaalgezien ... Even afwachten hoe het evolueert, maar ik heb er geen positief gevoel meer bij .
Ik let gewoon op wat ik eet en sport 2x in de week. Klopt natuurlijk wel dat je startgewicht lager is.
Ik vind het zo spannend of dinsdag mijn ongesteldheid doorzet of niet.... Ik denk dat ik zondag een gevoelige test ga doen
2deleg, 37 jaar, 4de kind, ronde 7 Suethatsme, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Prulletje2, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 USAbaby, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Nadia33, 39 jaar, 3de kind, ronde 4 Kwebbelsnoes, 36 jaar, 3e kind, ronde 3 JuffM, 28 jaar, 3e kind ronde 2 Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kind ronde 1 Zoesje 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Active82, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 Luna86, 32 jaar, 3 e kindje, ronde 15 Evelinde, 39 jaar, 4e kind, ronde 0 Dree1989, 29, 3e kind, ronde 1 Mopsie83, 36, 3e kind, ronde 4 Boerderijmama, 35, 4e kind, ronde 7 Momof2girls19, 31, 3e kind, ronde 2 Totaal: 16 Wachtend op eisprong 4 Wachtend tot NOD 9 Zwanger 2 Ongesteld 2 Negatieve test Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [QUOTE = ...] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Ben nog steeds verbaasd. Ronde 8 al Alle andere keren was binnen 1 of 2 rondes. Begin me dan toch wat zorgen te maken. En misschien toch gerelateerd aan mijn gewicht, want vorige keren woog ik veel minder.
Gewicht kan zeker invloed hebben, ik ben zelf ook te zwaar. Ik was vorige keren in ronde 3 zwanger, nu dus in ronde 1 al, helemaal verbaasd, maar ondanks dat toch heel angstig dat het nu niet meer lukt ofzo. Kan me voorstellen dat je dat in ronde 8 helemaal hebt. Maar het kan ook gewoon pech zijn, 6 tot 12 maanden voor je zwanger bent is eigenlijk normaal, alleen als je steeds sneller zwanger was, geeft dat echt wel de zenuwen
Kan het me heel goed voorstellen ! Hier ook 2 x snel en op basis daarvan maak je ook beetje keuze wanneer ga jr dan nu beginnen Stel dat nu ineens jaar duurt zal wel domper zijn. Ik weet ook niet of ik dan nog wel door zet Nu week vakantie Even niet gedacht aan zwanger worden Ook geen een keer gezellig gemaakt en eigenlijk wel gezellig en relaxed met de 2 kids Denk vandaag wel even waarom wil ik perse doe derde ?
2deleg, 37 jaar, 4de kind, ronde 7 Suethatsme, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Prulletje2, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 USAbaby, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Nadia33, 39 jaar, 3de kind, ronde 4 Kwebbelsnoes, 36 jaar, 3e kind, ronde 3 JuffM, 28 jaar, 3e kind ronde 2 Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kind ronde 1 Zoesje 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Active82, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 Luna86, 32 jaar, 3 e kindje, ronde 15 Evelinde, 39 jaar, 4e kind, ronde 0 Dree1989, 29, 3e kind, ronde 1 Mopsie83, 36, 3e kind, ronde 4 Boerderijmama, 35, 4e kind, ronde 7 Momof2girls19, 31, 3e kind, ronde 2 Totaal: 16 Wachtend op eisprong 4 Wachtend tot NOD 6 Zwanger 2 Ongesteld 4 Negatieve test Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [QUOTE = ...] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Mijn menstruatie is gisteren doorgekomen... Boos en teleurgesteld, zelfs meer dan met mijn miskraam in december heb ik het gevoel. Omdat ik deze keer echt dacht dat alles goed zat - timing eisprong perfect (met ovulatietesten), genoeg geklust in de periode daarvoor en op de dag zelf, utrogestan beginnen nemen, kwaaltjes genoeg (pijnlijke borsten, puistjes, pijnlijk bekken)... Tegenvaller. Utrogestan doet toch ook niet wat het zou moeten doen blijkbaar, want mijn menstruatie is zelfs 3 dagen eerder begonnen... Tja, volgende cyclus dan maar weer. @2deleg: Jouw zorgen snap ik echt. Hier was het tevoren al 4x raak in de eerste ronde (1x mk), nu ook al enkele maanden verder... Je begint aan alle oorzaken te twijfelen, maar wellicht was het de vorige keren gewoon véél geluk?
2deleg, 37 jaar, 4de kind, ronde 7 Suethatsme, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Prulletje2, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 USAbaby, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Nadia33, 39 jaar, 3de kind, ronde 4 Kwebbelsnoes, 36 jaar, 3e kind, ronde 3 JuffM, 28 jaar, 3e kind ronde 2 Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kind ronde 1 Zoesje 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Active82, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 Luna86, 32 jaar, 3 e kindje, ronde 15 Evelinde, 39 jaar, 4e kind, ronde 0 Dree1989, 29, 3e kind, ronde 1 Mopsie83, 36, 3e kind, ronde 4 Boerderijmama, 35, 4e kind, ronde 7 Momof2girls19, 31, 3e kind, ronde 2 Totaal: 16 Wachtend op eisprong 4 Wachtend tot NOD 6 Zwanger 2 Ongesteld 4 Negatieve test Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [QUOTE = ...] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Hallo Dames, Ik wil me graag bij jullie aansluiten! Eindelijk is manlief ervan overtuigd dat hij toch nog voor een 3e wil gaan. Ik ben zo intens gelukkig en blij! Ik heb na onze dochter altijd het gevoel gehad dat er nog een plekje is binnen ons gezin. Hopelijk is nog een wonder ons gegund. Onze oudste zoon is bijna 8 (april) en onze dochter is 5 (augustus).