Succes @2de leg, hopelijk heb je toch gewoon een eisprong en is het raak! Ik zit weer op het wachtbankje
Klussen vanavond wordt hem niet. Ik ben bekaf en manlief is al een paar dagen niet lekker. Misschien morgenochtend. Voor nu ga ik slapen.
Dames, Ik heb me voorgenomen het even los te laten en wel te zien dus ik ga jullie voorlopig even verlaten anders ben ik er te veel mee bezig. Bedankt dat jullie wilden luisteren en heel veel succes en plezier iedereen. Misschien tot ziens
Hier hebben we weekend carnaval En daar ergens tussendoor moeten we ook nog kluss3n want wie weet heb ik nu wel beetje normale cyclus
Hier ook een mooie ovulatietest, voor vandaag of morgen denk ik... Dus we gaan er maar weer voor . Nog een goeie test gehad bij jou, @2de leg ?
Nope helemaal geen streepjes. Vandaag bij de ha geweest. Moest er bijna om smeken (was een vervanger jong dingetje net zelf mamma voor het eerst). Maar ik heb een doorverwijzing naar de gyn. Nu wachten op de link en een afspraak maken. Hopelijk kan ik snel terecht.
17 april heb ik een afspraak. Nog ver weg, maar gelukkig begrepen ze in het zkh wel dat ik graag een afspraak wilde.
Ik heb ook een afspraak gemaakt, volgende week. Ben benieuwd. Ronde 2 duurt inmiddels 6 weken en nog steeds omo witte test en geen ongi.
Ik merk dat ik door die afspraak toch een soort rust heb. Ben zelfs al 2 dagen achter elkaar vergeten te helpen en dat bedenk ik me net pas.
2deleg, 37 jaar, 4de kind, ronde 9 Suethatsme, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Prulletje2, 33 jaar, 3e kind, ronde 1 USAbaby, 33 jaar, 3e kind, ronde 2 Nadia33, 39 jaar, 3de kind, ronde 4 Kwebbelsnoes, 36 jaar, 3e kind, ronde 3 JuffM, 28 jaar, 3e kind ronde 2 Sandragaatvoornr3, 34 jaar, 3e kind ronde 1 Zoesje 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Active82, 32 jaar, 3e kind, ronde 1 Luna86, 32 jaar, 3 e kindje, ronde 15 Evelinde, 39 jaar, 4e kind, ronde 0 Dree1989, 29, 3e kind, ronde 1 Mopsie83, 36, 3e kind, ronde 4 Boerderijmama, 35, 4e kind, ronde 7 Momof2girls19, 31, 3e kind, ronde 2 Maregmo, 32 jaar, 3e kindje, ronde 0 Totaal: 17 Wachtend op eisprong 5 Wachtend tot NOD 7 Zwanger 2 Ongesteld 2 Negatieve test 1 Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [QUOTE = ...] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Ik heb een tuurstreepje op 9 dpo (ja stom, zo vroeg testen), heb vandaag vrijgezellenfeestje voor mijn beste vriendin, dus dan laat ik de wijn staan