Blijheid delen dat we voor een 3e gaan!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door suethatsme, 31 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suethatsme

    suethatsme Actief lid

    25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    28 uur en dat blijft ook zo denk ik. Wellicht 4 uur ouderschapsverlof get eerste jaar, maar liever niet.
     
    JuffM vindt dit leuk.
  2. suethatsme

    suethatsme Actief lid

    25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Gek! Ik heb dat ook weleens gehad, ik vraag me nog steeds wel eens af of dat een vroege miskraam was. Maar had toen geen positieve test, dus kan ook wat anders zijn geweest.
    Wanneer is je afspraak?
     
  3. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik werk op papier 32 uur. In het echt meestal rond de 36 uur.
     
    JuffM vindt dit leuk.
  4. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    17 april. Dus nog even volhouden tot die tijd.
     
  5. Lizzy123

    Lizzy123 Actief lid

    18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    Wat vervelend zeg! Hopelijk heb je snel je afspraak bij de gynaecoloog en valt het allemaal erg mee. Ik snap dat je ongerust bent.
     
  6. Lizzy123

    Lizzy123 Actief lid

    18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    Ik werk ook in het onderwijs :D Ik werk op papier ongeveer 28uur (in werkelijkheid meer) en mijn man 32 (en onregelmatig). Het is voor ons een hele puzzel om alle oppas e.d. rond te krijgen. Het maakt dan toch ook niet uit of we er 2 hebben of 3. Ik weet alleen niet of mijn moeder het ziet zitten om op 3 kinderen tegelijk op te passen... weer een hele uitdaging:roflmao:
     
    JuffM vindt dit leuk.
  7. Lizzy123

    Lizzy123 Actief lid

    18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    Sorry... het op de juiste manier reageren gaat nog niet helemaal goed...:oops::roflmao:
     
    JuffM vindt dit leuk.
  8. boerderijmama

    boerderijmama Bekend lid

    6 jun 2011
    926
    45
    28
    NULL
    België
    Véél is in functie van kinderen en boerderij... :D ik kan niet zo goed denken wat ik nog doe, helemaal los daarvan ... Maar met heel veel liefde hoor ;) . Af en toe eens een dagje met een vriendin erop uit, meestal met de kids - telt dat ook ;) ?
    Hoeveel uren dat ik spendeer, geen idee dus eigenlijk :cool:, 0 betaalde uren alleszins ;) .


    Volgens mijn app is het vandaag alweer het begin van mijn vruchtbare periode, terug aan de ovutesten denk ik... ;)
     
  9. suethatsme

    suethatsme Actief lid

    25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Hier even heel veel frustratie. Inmiddels duurt mijn cyclus precies 8 weken en nog steeds witte test en geen ongi.
    11 dagen geleden kon de gyn zien dat ik op dat moment niet aan het ovuleren was, en het was de vraag of de ovulatie al geweest was. Ik ging er echt compleet vanuit van wel! Maar blijkbaar dus toch niet. Pffffffffff..... woensdag weer naar de gyn. Volgens mij wordt het toch weer noodzakelijk de mm in te gaan. Ik zie er onwijs tegen op! Maar tegelijkertijd weet ik dat het het waard is als het lukt.
     
  10. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Oh wat een irritatie zal dit opleveren ! Heel vervelend voor je
     
    suethatsme vindt dit leuk.
  11. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Jeetje lijkt me echt heel frustrerend voor je allemaal.
     
    suethatsme vindt dit leuk.
  12. Lizzy123

    Lizzy123 Actief lid

    18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    Heel veel succes mrgen! Maak je niet al te druk. En vergeet niet: waar een wil is, is een weg. En als je de mm in moet, gaan we samen.
     
    suethatsme vindt dit leuk.
  13. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Wat een lief berichtje !

    Ook van uit hier natuurlik veel succes
     
  14. Lizzy123

    Lizzy123 Actief lid

    18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    Hey Sue, hoe is het afgelopen bij de gynaecoloog? Ik hoop dat het allemaal mee is gevallen.
    Mijn man en ik hebben de knoop doorgehakt en hebben besloten dat we voor een 3e gaan.:) Nog een maandje wachten (ik wil nu absoluut niet zwanger worden want dan komt de kleine in dec. En dan zijn er al 12 in de familie... nee, dat is geen geintje) en dan gaat het circus weer beginnen. Als het lukt om zwanger te raken moet ik wel de mm in, maar daar zijn we nu klaar voor.:thumup:
     
    suethatsme vindt dit leuk.
  15. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL

    Wat fijn dat jullie er uit zijn !
    Snap wel dat je deze maand dan wilt wachten en succes met starten daarna !
     
  16. suethatsme

    suethatsme Actief lid

    25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Het was heftig bij de gyn. Voordat we met clomid gaan beginnen eerst nog aantal onderzoeken, waaronder contrast onderzoek van eileiders. Eind april zou ik dan- als alle uitslagen goed zijn - met clomid kunnen beginnen. Godzijdank valt die maand onderzoek precies in de maand dat we toch niet zwanger proberen te worden ivm december. Maar had eigenlijk gehoopt dat ik al die onderzoeken niet hoefde. Maar ja, de bloeduitslagen waren niet geweldig. Pffff
     
  17. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat spannend weer, hopelijk snel duidelijkheid rond de uitslagen en dat je kunt starten
     
  18. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb 8 april afspraak bij de gyn voor onderzoek, ik verwacht morgen mijn ei, hebben m wel gewoon benut, dus afwachten maar
     
    suethatsme vindt dit leuk.
  19. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat de bloeduotslagen niet geweldig waren
    Al dat wachten lijkt me erg lastig !
    Succes komende periode
     
    suethatsme vindt dit leuk.
  20. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wij hebben het deze maand even gelaten voor wat het was.
    Ik heb hielspoor, dus continu veel pijn. En 18 april de afspraak bij de gyn.

    Als het goed is ben ik dan 2 of 3 dagen ongesteld. Zou ik eventueel gelijk een aantal onderzoeken in kunnen rollen.
     

Deel Deze Pagina