Hoi ik ben Desiree Ik en mijn vriend zijn nu vanaf januari bezig voor ons 2 de kindje in Jan heb ik mijn piraat laten verwijderen en sinds dien heel onregelmatige cyclus dan 28 dagen dan weer 36 dagen dan weer 31 dagen of 38 dagen en weer 28 wordt er gek van! Toen ik stopte met de pil had ik een cyclus van 28 dagen stipt ik wordt er onzeker van zijn er mensen die advies kunnen geven ? Gr. Dees
Ik zou blij zijn als ik zo'n cyclus had, zie onderschrift, vanaf april bezig en maar 3 keer ongesteld geweest, word er moedeloos van, zit nu weer te wachten vanaf 1 november en nog steeds niks. Dus als er mensen zijn die inderdaad tips/advies hebben, zijn ze van harte welkom!!
Hoi dames, ik ben vorig jaar november ook gestopt met de pil. Helaas werd ik een maand later niet ongesteld maar duurde de cyclus 80 dagen!! De daarop volgende rondes +/- de 50, 40, en weer ovrr de 50.. Doordat er op het werk even wat tussenkwam ben ik weer aan de pil gegaan. De assistent van de dokter noemde het niet echt goed toen ik in september ofzo weer van de pil af wilde omdat ik allerlei vage klachten kreeg. Echter, ik werd daarna in 48 dagen ongesteld en ik heb het idee dat ik vorige week dinsdag de eisprong weer heb gevoeld en nu zit ik op m'n ongesteldheid op positieve test te wachten! (Ik heb meestal 2 weken lang super veel steken tussen m'n eisprong en de ongesteldheid vandaar dat ik het voel plus ik temp!) gekke is dat die steken nu naar paar dagen weg zijn en nu voel ik al 2 dagen gekke "ongesteldheidsklachten" maar er komt niets!! Ben erg benieuwd maar weet niet wanneer ik kan testen! Ik hoorde dat gyn ook soms de pil een aantal maandjes weer adviseren om de poel ff te recetten. Heb ik gelezen, weet niet of het waar is, maar bij mij klopte het dus wel. Toen ik de eerste x stopte slikte ik ook mama pillen vd Etos en nog een ander merk. Heb ook weleens gelezen dat dat je cyclus ook in de war kan brengen, Terwijl er soms in de bijsluiter staat van niet!
hoi meiden.. ik ben in jan 2012 gestopt voor twee maanden en werd toen ongi beide maanden..hoelang mijn cyclus was heb ik toen helaas niet bijhehouden..daarna voor drie maanden weer aan de pil vanwege pukkels en huwelijk..laatste pil heb ik genomen op 1-07-2012 had toen door mn pil heen een bloeding. ong 51 dagen later ongesteld..daarna na 36 dagen..en nu alweer meer dan 80 dagen verder. b na een positieve ovu test op 10 dec een zeer lichte bloeding gehad dat duurde 4 dagen en bestond meer uit oud bloed..ik ben nu in afwachtong of dat een menstruatie was zo ja dan was mijn cyclus 56 dagen..zo niet dan is mijn cyclus erg in de war. ik ben omstreeks eind sept begonnen met etos zwanger worden pilen en kreeg het idee dat mijn cyclus daardoor raar deeed dus ben daar mee gestopt op 6 dec in afwachting wat mijn cyclus doet.. erg vervelend voor jullie dat het zo lang duurt. ik kan verder ook geen advies geven..wat bij de 1 werk hoeft niet bij de ander te werken..ik leef met jullie mee en hoop dat jullie cyclus snel met regelmaat komt!
Hier ook een onregelmatige cyclus je kunt er verder niet zoveel aan doen helaas.. Je kunt wel tempen en kijken of je wel echt een eisprong hebt.. En jullie zijn vanaf januari een jaar bezig. Dan mag je ook naar de ha om je door te verwijzen naar een gyn.
Hoi allemaal Ik ben ook zeker blij dat ik ong wordt ik moet het morgen worden als ik uit ga van 28 dagen ik voel nog helemaal niets aankomen wel hele gevoelige borsten hopelijk kan ik nog een week wachten met testen ! dus af wachten ik had me zelf een datum gegeven dus als in Jan nog niets is dan laat ik me door verwijzen naar de gyn Ik heb wel eens gehoort dat clomet wordt gebruikt om je cyclus weer regelmatig te krijgen maar ik zal het aan ge gyn vragen als ik er heen moet vinger crost als ik over een week nog niet ong ben geworden Leef mee met jullie ben blij dat ik ergens met mijn gevoel heen kan iedereen om me heen zegt steeds laat het los maar het lukt me gewoon niet !
Hier ook een rare cyclus. Normaal zit het ergens tussen 30 en 35, maar genoeg uitschieters van 28 tot 60. Desondanks toch vlot zwanger geworden. Gewoon wat vaker mikken
Mijn 2 kids zijn verwerkt in maand 1&3.. Gewoon op de gok.. Wel waren deze 2 maanden redelijk normaal. Als je met de echo terug reken zit is op een cyclus van 36 en 28. Bij die van 3 waren de 2 cycli ervoor weer langer (36 en 38) en toen opeens eentje van 28..
Ik heb het ook !! Erg hè? Om gek van te worden! Mijne eerste cyclus was 140 dagen en ben nu mn tweede aan het afwachten! Gyn heeft alles nagekeken bij mij en alles was prima dus cyclus moet vanzelf weer op gang komen.
Mijne cyclussen zijn helaas nog langer. Als je je temperatuur bij houdt, weet je precies of je wel of geen eisprong hebt gehad. Ik heb trouwens ook wel slechtere verhalen gehoord over Clomid, de kans op zwangerschap is dus kleiner: Effect Clomifeen bevordert de eirijping en eisprong, waarna de eicellen bevrucht kunnen worden door de mannelijke zaadcellen. Ongeveer acht op de tien vrouwen krijgt na stimulering met clomifeen rijpe eicellen. De kans op zwangerschap bij geslachtsgemeenschap is echter kleiner, namelijk bij ongeveer vijf op de tien vrouwen. Bij kunstmatige vruchtbaarheidsbehandelingen ligt deze kans hoger.
Bedankt Nijntje 01 Ik zal het zeker onthouden het is nog even spannend heb vandaag test gedaan en twijfel of ik een vaag rosé streepje zie dus ga maandag nog een keer testen