vriend na sex meteen eruit of nog even blijven

Discussion in 'Zwanger worden' started by love2beamom, Sep 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Dag dames,
    mss een rare vraag maar wil het toch weten.
    Gaat jullie vriend na het klaarkomen meteen eruit? of blijft hij nog even zitten.....
    Wat is beter voor het zwanger worden? Dat hij zo min mogelijk weer mee naar buiten trekt.:)

2. Jonon

Jonon Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,319
    0
    0
    In m'n huuske
    Dat maakt volgens mij niets uit. Zijn 'spul' zit erin en daar gaat het om.

Soms helpt het om meteen met de benen omhoog te gaan liggen.

3. Minimi12

Minimi12 Actief lid

Sep 8, 2013
    354
    0
    16
    Volgens mij is het beter dat je vriend er nog even in blijft, zodat de zaad ook kan gaan. als hij er meteen uit ga neem die veel zaad mee wat buiten je lichaam niet meer levensvatbaar is

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Volgens mij maakt het allemaal geen verschil. Je hebt geluk of niet.

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    @Hstufkens dat heb ik ook altijd gedacht maar is niet geheel waar.
    Anders konder er namelijk ook geen ivf baby's gemaakt worden en zaadonderzoeken gedaan worden ;)

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

#6 Love1990, Sep 13, 2013
    Last edited by a moderator: Sep 13, 2013
    Daar zeg je wat beepje :p
    Daar had ik nog niet aan gedacht.

7. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

Apr 6, 2011
    527
    0
    0
    hahaha dacht de deur uitzetten,dacht huh!

8. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Hoe bedoel je dat?
    Wat heeft dat precies te maken met of hij even blijft zitten of niet?
    Sorry als ik je antwoord niet snap:)

9. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    waarschijnlijk omdat bij zaadonderzoeken het zaad ook buiten een lichaam is en dus nog wel levensvatbaar is... en met ivf ooid leeft het ook een tijdje buiten een lichaam.

10. izzy1993

izzy1993 Actief lid

May 19, 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er wordt ook aangeraden om 20 minuten te blijven liggen met een kussen onder je kont. Maakt niet uit of je vriend erin blijft de sperma is toch al z'n tocht aan het afleggen. :)

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,285
    6,196
    113
    Dit hoeft ook echt niet. Het sterke zaad vind zijn weg wel, wat er meteen weer uit loopt is niet sterk genoeg, dus ook niet nodig.

12. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    ivf baby's gemaakt klinkt wel heel simpel,maar dat terzijde.
    Bij zaadonderzoeken vang je het zaad op in een STERIEL potje, daardoor blijft het nog even in leven. Daarna moet het binnen een uur in het lab zijn.

Bij IVF krijg je zelfs 2 potjes, waarbij de 1e stoot in 1 potje gedaan moet worden en de rest in potje 2 ;) Vooral in het eerste zitten dan de zaadcellen, de rest is vaak vocht met nog wat zaadcellen en veel bacteriën. Dus er langer 'in' blijven zitten heeft geen enkel nut, je geeft alleen maar extra bacteriën mee,wat weer niet goed is voor het zaad.

13. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Mijn stelling : geen rare fratsen uithalen als je zwanger wilt worden.
    Wij zijn 7 maanden bezig geweest om zwanger te raken, en we haalde de meest gekke fratsen uit, wat zogenaamd zou werken.
    Na de sex zoveel minuten blijven liggen met de benen omhoog, na de sex nog een keer extra klaarkomen bla bla bla. Noem het maar op, we hebben alles geprobeerd.
    Maar maand na maand werd ik gewoon ongesteld.
    In de 8ste maand, gewoon geklust tijdens de vruchtbare dagen, en na de sex gewoon direct opstaan en plassen, geen rare fratsen meer voor ons. En wat denk je ?????? Ik raakte zwanger !!
    Nu ben ik in verwachting van ons 2e wondertje.
    Ook dit keer geen rare fratsen uitgehaald, maar gewoon sex'en, daarna gelijk opgestaan en plassen.
    En wat denk je ????? Ronde 1 direct zwanger !!
    Dus ik zeg : al die methode's om zwangerschap te bevorderen is in mjn ogen onzin.

14. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    ja maar wat heb je er dan aan. Als het buiten het lichaam is, kruipt het niet je vagina in. Het ging mij erom of hij erin moet blijven zodat alles naar binnen loopt of er uit moet. En is er dan kans dat hij wel spul mee de vagina uitneemt. Dat bedoel ik.

15. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Kijk, dat is nog eens positief nieuws:)

16. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    Hi lovebeam,

Mijn reactie was voor Hstufkens bedoeld, er staat ook @Hstufkens.
    Wat zij zegt klopt niet helemaal.

Maar om antwoord oo jou vraag te geven: Je mag samen blijven liggen. Hij fungeerd dan als een soort 'stop'. Maar het hoeft niet, de meeste goeie zwemmers zijn dan toch al verder door. ;)

17. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Dat ging ook alleen om de ivf behandelingen, niet om te klussen op een normale manier... ;)

maar ik haal ook geen rare dingen meer uit om het te proberen. van de eerste ben ik ook zwanger geraakt zonder dingen te doen... Doe ik dus nu ook niet meer!

En nee, zodra de man klaarkomt, blijven de goede zaadjes er toch in. de slechtere gaan er toch gelijk uit, of hij meteen terugtrekt of niet.

18. LiToEn

LiToEn Actief lid

Aug 8, 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier dus hetzelfde bij de eerste 5 maanden allerlei fratsen uitgehaald, niet zwanger geraakt. De 6 de maand losgelaten en gewoon sex gehad en ja hoor raak. Nu bij de 2de relaxed ingegaan zonder al te veel mee bezig te zijn en ja hoor 1ste ronde raak :)

19. love2beamom

love2beamom Bekend lid

Apr 14, 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    ah nu snap ik hem:D

20. arabesk

arabesk Actief lid

Mar 12, 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    er even inblijven omdat meeste dan zeker inblijft en beetje blijven liggen met de poep omhoog. ik ben zo zwanger geraakt maar het kan even goed gewoon doen en niet al die dingen. De sterke vind wel zijn weg en het moet ook juiste moment zijn he

Share This Page