Blijkt korter zwanger te zijn op de echo!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door natjeb85, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lun

Lun Niet meer actief

Hou je taai!! Moet allemaal erg spannend zijn voor je!!!

2. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    thanks Lun!!!
    spannend is het heel zeker van mij mogen de dagen omvliegen:D

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh wat zal dit slopend zijn voor je! Hopelijk komt het allemaal goed.

Ik was onverwachts zwanger en volgens mijn menstruatie zou ik al bijna 14 weken zwanger moeten zijn op het moment dat ik positief testte. Maar bij de echo bleek ik pas 6 weken zwanger te zijn.
    Nu ben ik wel een geval apart, heb PCOS en zou geen eisprong hebben, maar ineens toch eentje gehad maar dus wel erg laat. ;)

Succes meid!!

4. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ohjee meis, wat naar die onzerheid.. ik hoop dat de tijd snel gaat, en dat je goed bericht krijgt met de echo!
    heel veel sterkte en probeer ergens wat positiviteit vandaan te krijgen! liefs

5. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Jeetje je wat erg meid.. Heel veel sterkte in de tussen tijd en laat het maar heel snel zondag zijn en dat je maar goed nieuws krijgt...

Helaas het zelfde mee gemaakt alleen is het helaas bij mij niet goed afgelopen.. 1 kindje kwijt geraakt met 5 weken en he andere kindje deed en super en toch zomaar opeens het hartje gestopt met 9 weken zwangerschap... Hoop zo voor je dat het bij jou allemaal goed zit

6. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Dank jullie wel dames voor de lieve berichten en de steun:)
    Ik ben al lang blij dat het nu vrijdag is:) en ga vanavond lekker uit eten met een vriendin ff afleiding des te sneller het zondag is :D

@ MamaAnnelies wat erg voor jou dat jij dat heb meegemaakt:( ik hoop het ook niet mee te maken maar ben er wel bang voor :( ik bloed wel nog steeds en me borsten voelen nog wel gespannen maar ik kan helaas niet in me lichaam kijken:p

@ Duchess wat fijn voor je dat het bij jou allemaal goed gekomen is :)

Al vast fijn weekend iedereen!!

Deel Deze Pagina