Oh wat zal dit slopend zijn voor je! Hopelijk komt het allemaal goed. Ik was onverwachts zwanger en volgens mijn menstruatie zou ik al bijna 14 weken zwanger moeten zijn op het moment dat ik positief testte. Maar bij de echo bleek ik pas 6 weken zwanger te zijn. Nu ben ik wel een geval apart, heb PCOS en zou geen eisprong hebben, maar ineens toch eentje gehad maar dus wel erg laat. Succes meid!!
ohjee meis, wat naar die onzerheid.. ik hoop dat de tijd snel gaat, en dat je goed bericht krijgt met de echo! heel veel sterkte en probeer ergens wat positiviteit vandaan te krijgen! liefs
Jeetje je wat erg meid.. Heel veel sterkte in de tussen tijd en laat het maar heel snel zondag zijn en dat je maar goed nieuws krijgt... Helaas het zelfde mee gemaakt alleen is het helaas bij mij niet goed afgelopen.. 1 kindje kwijt geraakt met 5 weken en he andere kindje deed en super en toch zomaar opeens het hartje gestopt met 9 weken zwangerschap... Hoop zo voor je dat het bij jou allemaal goed zit
Dank jullie wel dames voor de lieve berichten en de steun Ik ben al lang blij dat het nu vrijdag is en ga vanavond lekker uit eten met een vriendin ff afleiding des te sneller het zondag is @ MamaAnnelies wat erg voor jou dat jij dat heb meegemaakt ik hoop het ook niet mee te maken maar ben er wel bang voor ik bloed wel nog steeds en me borsten voelen nog wel gespannen maar ik kan helaas niet in me lichaam kijken @ Duchess wat fijn voor je dat het bij jou allemaal goed gekomen is Al vast fijn weekend iedereen!!