Vind zulke acties ook niks! Heb het ook een keer geprobeerd. Stond ik bijv. Even voor, kijk ik later weer hebben ze je alweer met 40 stemmen ingehaald. Heb ook een sterk vermoeden dat dat niet helemaal eerlijk gaat!
Bah!! ben er helemaal klaar mee! 600 stemmen op 1 dag,sorry maar daar geloof ik totaal niet in! Dat houd in dat er gestemd word met +-600 verschillende email adressen per dag etc etc. Dat ik me hier nog druk om maak!!pfffffff
ze hadden gewoon een jury erop moetten zetten die pepaalt welke baby mooi en leuk is . je kunt t gezicht van de pampers worden als daar dan zo'n lelijke draak op komt staan die toevallig veel vrienden heeft is iig geen goeie rec voor pampers !!!!!!!!!!!!!!!!!
miss is het al gezegd maar kunnen mensen ook bellen om stemmen te geven ? Ik deed namelijk ook eens mee met zo'n soort wedstrijd en idd met iedere dag een stem met 1 email adres geven ging enorm langzaam maar als mensen belden kreeg ik dus niet 1 punt maar bv 10 punten, als iemand dus heel vaak belt lopen de punten ook erg aardig op .. Is dat met deze wedstrijd ook toevallig niet zo ?
Er is zelfs al een petitie opgezet tegen deze actie, dat de jury zelf een top 25 samenstelt en de mensen dan kunnen stemmen op de favoriet. Zal ff kijken waar dat ook alweer was.. BRB.. Dit is um, Wijzig de blijstebaby.nl actie .
20 hotmail adressen aanmaken en elke dag stemmen??? belachelijk zeg. Als ze dat belonen met een prijs kan het beter "de meest drammerige, sjoemelende, niets te doen hebbende moeder verkiezing" noemen. Niet ten nadele van ts, hoor ik zou er ook zuper van balen. Wacht maar tot die kinderen later leren mens erger je nieten van mama. Mama, waarom speel ik met geel en jij met blauw, rood en groen?? Ja dan heeft mama meer kans om te winnen liefie, zo doe je dat in deze maatschappij.
Bij zo'n wedstrijden zie je dat dus heel veel. Mensen maken onnodig veel emailadressen aan om te kunnen winnen. Nou, goed bezig hoor, de boel voor de gek houden... Zo is het gewoon niet leuk, maar zo zie je dat bij bijna elke wedstrijd gaan helaas.
Het is een fotowedstrijd voor de blijste baby? Maar je moet zelf stemmen regelen en je wordt niet door een onafhankelijke jury gekozen? Ik doe dus ook niet meer, zo oneerlijk en tijdverspilling!
het verloopt inderdaad niet eerlijk. Was mij ook al opgevallen dat er zoveel stemmen aan foto´s gegeven werden, en het waren niet eens mooie leuke blije foto´s Beetje jammer dat moeders zo zijn he 50 mailadressen aan te maken. Is er echt een site waar ze elkaar oproepen dit te doen? Zou wel eens willen weten welke site dat is...
Ik vind het ook een trieste bedoeling. En idd dan op hyves al die mensen die hun kind opgegeven hebben en dan je inbox vol spammen...ik stem toch niet op geen 1 kind!! Dacht van te voren al dat het 1 groot fraude spelletje zou worden... Vindt mijn zoontje zelf toch de leukste en blijste baby
Weet je wat ik sowieso stom vind aan dit soort wedstrijden. Het gaat erom hoeveel vrienden en kennissen je hebt. Want er wordt niet op de kindjes gestemd om de kindjes zelf, maar omdat iemand die kindjes toevallig kent en de moeder hard bezig is met stemmen werven. Dus ik vind die wedstrijden sowieso niets aan. Op zo'n manier zou ik het niet eens leuk vinden om te winnen. Want eigenlijk heb je dan niet de blijste of de leukste baby volgens anderen (volgens jezelf natuurlijk wel en dat is het belangrijkst), maar kunnen ze je beter een trofee geven als beste stemmenwerver en grootste vriendenkring. Niemand zou stemmen moeten werven, maar gewoon mensen zelf laten stemmen en kiezen, zo komt op een eerlijke manier de leukste baby(foto) eruit. Maar dat is vandaag de dag blijkbaar onmogelijk. En ik snap al helemaal niet dat mensen het leuk vinden om te winnen door vals t spelen.
dit soort dingen zijn toch altijd kul. ik snap werkelijk niet dat er nog elke keer hordes mensen meedoen.
Er worden z.g.n vote bots (soort internet robots) ingeschakeld bij een hoop deelnemers. Als je rond middernacht kijkt dan zie je dat sommige mensen in 3 minuten tijd 100 stemmen erbij hebben. Onmogelijk om zelf te doen in zo'n kort tijd. Ik heb al gevraagd of ze mijn deelname willen verwijderen. Ik heb 'maar' 10 trouwe stemmers per dag .. Ik krijg alleen steeds van die standaard mails terug!!? Weet iemand hier een goed email adres waarop ik contact met ze op kan nemen?