dat gaat je vast niet lukken hoor om je foto er weer af te krijgen. en nu mogen ze waarschijnlijk je foto en die van alle anderen ook voor allerlei doeleinden gaan gebruiken. ( heb je alle kleine en heeeeel kleine lettertjes bijv goed doorgelezen van tevoren) bezint eer ge u kind op internet smijt zeg ik altijd maar.
Als je de mail nog hebt die je kreeg om je deelname te bevestigen en je klikt die link nu krijg je de optie je deelname verwijderen en kun je het dus zelf er gewoon af halen.
blaine, bedankt! Yinte, Ik zou niet weten wat ze moeten met een foto van mij zoontje .. maar als ze hem voor verschillende doeleinden willen gebruiken , then so be it!
idd dat klopt...had mijn meisje er ook al af gehaald.... vind het zo oneerlijk....gewoon stemmen door bezoekers kan niet meer....moet het op deze manier zo sjoemelen...
Ook mijn mooie meisje heb ik er net afgehaald. Waardeloze mensen lopen er rond op de aardbol Goed voorbeeld voor hun kindjes zo.......
die moeders die zoveel stemmen hebben, hebben geen leven volgens mij haha. Ik knuffel mijn kind liever dan heel de dag te stemmen hoor maar goed. Ik vind het een domme actie en ga ook nooit meer meedoen met zoiets.
Ik heb Boaz er ook afgehaald, idd achterlijke actie. had veel leuker geweest als een jury gewoon 25 baby's had gekozen, maargoed.
Ik vind de meeste baby's in de top 25 nou ook niet echt heel leuk om te zien, ik weet dat het er in principe niets toe doet, maar het zijn niet de meest leuke, blije foto's ofzo.
L. is er ook van af.. heb eindelijk een mail terug.. had gestuurd dat er mensen zijn met weet ik veel hoeveel neppe emailadressen.. Dit is het antwoord (waar je dus helemaal niks mee kan) Beste ...., We hebben je vraag over het stemproces van de Blijste Baby verkiezing ontvangen. Hierin gaf je aan dat de site traag was, je geen stemcode kon aanvragen of twijfels had over de eerlijkheid van het stemproces bij de Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland. Door het overweldigende succes van het stemproces, waarbij ook vermoedelijk misbruik is geconstateerd, ondervond de site hiervan aanzienlijke problemen. We hebben hard gewerkt om deze problemen op te vangen en het vermoedde misbruik tegen te gaan. Wij zijn daar donderdagmiddag in geslaagd, waardoor het stemproces nu verloopt zoals het bedoeld was. Indien wij signaleren dat het stemproces gemanipuleerd wordt, zullen wij daar actie op ondernemen zoals vermeld in de algemene voorwaarden. We begrijpen dat het geven van een standaard antwoord niet altijd even persoonlijk overkomt. We hopen op je begrip. Mocht je vraag onverhoopt hiermee niet beantwoord zijn, dan vernemen wij dat graag
Nou, lekker dan wilde eerst nog een mail terugsturen, maar laat maar zitten.. Wij doen niet meer mee.. Misschien is de hint uiteindelijk wel duidelijk als ze zien hoeveel zich terug trekken..
Bekend mailtje idd.. had hem ook al 2x ontvangen, heb dezelfde vraag daarna voor de 3e x gemaild met het verzoek deze beantwoorden.. aangezien dat ook zeggen, 'mocht je vraag onverhoopt niet beantwoord zijn, vernemen wij dat graag..' Enne.. 300 mensen tekenen petitie Blijste Baby | Zwanger Petitie tekenen kan tot vanavond 18.00u!
Wijzig de blijstebaby.nl actie zit je gelijk bij de petitie. mijn zoontje doet wel niet mee maarja haha hoe meer er tekenen hoe beter toch
Ik doe zoiezo nooit mee met dit soort wedstrijden, want laten we wel wezen, bijna iedereen probeert op zo'n soort manier te winnen. Grotendeels van de mensen sturen al hun vrienden op hyves berichten en mailen hun hele adressen bestand om op hun zoontje/dochtertje te stemmen dus het gaat er bij zulke wedstrijden nooit om of het de leukste foto, knapste baby enz. is, maar puur om wie de meeste vrienden heeft. Maar nu valt het op. Dan kun je beter met punten werken, 3 punten voor de ene, 2 punten voor de andere, en 1 punt voor nog weer een andere foto, er mag alleen door deelnemers gestemd worden en niet op jezelf, zo heb je minder kans op vriendjespolitiek.
Ik had ook al het idee dat het niet echt eerlijk gaat,ik keek vanmorgen in de top 25 en er was er al 1 die vanmorgen om 9:00 al 1200 stemmen had verzameld,hoe kan dat nou. Zoveel kennissen heeft iemand toch niet en zeker niet die iedere dag stemmen. Ik heb al wel mails geschreven ernaar maar steeds geen antwoord op gehad. Het is gewoon eerlijker als een vak jury de blijste baby uitkiest,want dan wint echt de baby zelf. Mijn meisje is er wel op te vinden www.blijstebaby.nl/21017 dus dan maar zo wat stemmen binnen halen he. als er mensen zijn die ook nog wat stemmen nodig hebben laat het even weten groetjes gemma
Zo lijkt het wel he.. zieltjes winnen.. ze kunnen idd een onafhankelijke jury erop zetten.. ben ook erg beniewd wat ze gaan doen met die petitie..
Btje speuren op internet, kom je dit tegen; "beste boze ouders, De Telegraaf belde vandaag om te melden dat Pampers een onderzoek gaat houden, omdat ze toch wel toegeven dat er vreemde dingen gebeuren. Morgen staat er een artikel in de Telegraaf hierover. Nu maar hopen dat er nog meer media aandacht komt,. Vooral doorgaan met dit mailadres te promoten en de petitie te tekenen. Je ziet het, er worden resultaten behaald. Met vriendelijke groet, Boze ouders Kijk zon berichtje geeft me dan nèt dat zetje weer door te gaan! Dus mensen: lekker blijven stemmen!!!" (Bron; 350 mensen tekenen petitie Blijste Baby | Zwanger)