blijste baby van nederland doorgestoken kaart ?!

Discussie in 'De lounge' gestart door happymama, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    die heeft het natuurlijk te druk met emailadressen en ip-adressen aanmaken en stemmen... ;)

2. happymama

happymama Niet meer actief

de mensen die over de 1000 of 2000 stemmen haden zijn eraf gegooid !!!!!!!!!!!!! yes

3. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Nope, nog niet ... :x

4. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    haha idd... en mij dan ook ;)

wel goed dat ze de mensen eraf hebben gehaald die zoveel stemmen hebben

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

:D ja idd.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pampers zet stemproces Blijste Baby van Nederland om naar loting

Maatregel getroffen om zoektocht op eerlijke wijze voort te zetten

Pampers heeft zojuist besloten om met directe ingang het stemproces op de website Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland stop te zetten. Via een loting – uitgevoerd door een notaris – zullen vijfentwintig baby’s geselecteerd worden om deel te nemen aan de finale, die plaatsvindt op 31 augustus. Met de zoektocht wil Pampers ouders de kans geven om hun baby op een leuke manier in de spotlights te zetten. Daar is enthousiast op gereageerd, ruim 20.000 baby’s zijn voor de zoektocht aangemeld. Ronald van de Straat, woordvoerder Pampers: “We willen deelnemers een leuke en eerlijke zoektocht garanderen. Ook gezien de commotie van de laatste dagen over stemmen, die niet volgens de door ons opgestelde actievoorwaarden zijn verkregen, hebben we daarom gekozen voor een loting voor de 25 finaleplaatsen. We begrijpen dat we hiermee ouders teleurstellen, die hun uiterste best hebben gedaan om anderen te motiveren te stemmen op hun baby. Het is een moeilijke keuze, maar we zien dit als de enige mogelijkheid om de zoektocht op een eerlijke manier voort te zetten.”

De loting vindt plaats in de week van 20 augustus. De vijfentwintig finalisten worden persoonlijk op de hoogte gesteld en later bekend gemaakt via de website Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland. Op dinsdag 31 augustus vindt de finale plaats. Een onafhankelijke jury zal uit de vijfentwintig finalisten de Blijste Baby van Nederland kiezen.

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Beter!!! :D :D

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    joehoe!!!!

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  10. Heeft iedereen toch weer 0,00125% kans :p

Maar ach, het is tenminste eerlijk zo..

11. happymama

t gaat nu dus wel alleen nog maar om de mensen die in de top 25 stonden , nou dat is nog oneerlijk want dat waaren die mensen met ik weet niet hoeveel stemmen en mail adressen

12. happymama

of lees ik t verkeerd ????????

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    volgens mij lees je verkeerd en word er gewoon een loting gehouden tussen de 20.000 aanmeldingen. Iedereen heeft nu dus evenveel kans op in de top 25 te komen

14. happymama

ow zo hahah ok

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    er staan ook geen fotos meer op de site.

Eigenlijk is heel de actie een grote aanfluiting. Ze hadden zelf toch ook wel kunnen bedenken dat er fraude gepleegd gaat worden. Misschien hadden ze daar beter over na kunnen denken.

En bovendien gaat er toch geen man meer pampers komen omdat dit in het nieuws is?? Dus ja ofdat het echt reclame is weet ik ook niet

16. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Grootste kut actie/wedstrijd van het jaar. Bah bah vindt het nu al 1 grote flop. Ben benieuwd op basis waarvan ze uitloten want lijkt mij sterk dat ze al die inzendingen stuk voor stuk gaan bekijken en daar er 25 uit kiezen. Daarbij gewoon als lootje trekken heeft het nog weinig nut. Organiseer dan niks. Mensen hadden ze gewoon moeten diskwalificeren, of hoe je het ook schrijft, die niet normaal mee kunnen doen. Nu hebben ze alleen de neppe stemmen eraf getrokken maar houden ze er nog een hoop over... 1 Grote kolder dus... Jammer en niet leuk om zo mee te mogen doen. Had er meer klasse van verwacht...

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ze trekken gewoon "lootjes"hoor denk ook niet dat ze 20.000 fotos gaan bekijken

18. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ik vind dat ze het zo goed opgelost hebben en er nu een hele eerlijke wedstrijd van maken.
    Ze trekken gewoon 25 foto's, zetten die op de site en laten daar mensen op stemmen. Eerlijker kan het toch niet gaan?

19. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Trekken vindt ik niet eerlijk...

Dat is niet het geval van de 25 uitgelote bepaalt de jury de nr. 1 en niet dmv stemmen. ;)

20. Skye

Skye Niet meer actief

Dit is in ieder geval een stuk eerlijker dan ouders die zelf 800 emailadressen aanmaken om zo bovenaan te komen!!

Ik vind het goed zo...heb ik ook nog een heeeeele kleine kans, terwijl ik nog maar 1 stem heb hahaha (en die stem is ook nog eens van mezelf haha)

Deel Deze Pagina