wij hebben ook niets gehoord. @Lynn: Het zou wel heel jammer zijn als ze het waren. Konden ze de mensen niet bereiken dan gingen ze namelijk de reservelijst bellen..........
Nou op de site is het ook nog niet bekend! Ben toch wel benieuwd wie het nu uiteindelijk zijn geworden... Misschien zit er wel iemand van hier bij die nog niks mag zeggen ofzo Of misschien laat pampers de finalisten pas zien de dag voor de wedstrijd ofzo?
Niks gehoord ervan!! Misschien duurd het langer voordat het bekend is door alle toestanden die zijn geweest?
Of ze zijn bang om bij de uitslag weer eens 1000den mails te krijgen van boze ouders omdat ze het niet eens zijn met de uitslag ofzo haha! Dat ze daarom maar even wachten tot het laatste moment ofzo?
Computerstoring bij Pampers. Het programma dat moest loten kon het grote aantal inzendingen niet aan.
Och natuurlijk.. 't is wel wat dat systeem van hun zeg.. dus nog helemaal niks bekend.. wachten we nog ff af!
Wat een onzin. Dat kan mijn laptop nog wel aan hier hoor. Of ze hebben de loting heel dom geprogrammeerd maar normaal moet dan geen probleem zijn.
Volgens mij maakt ze een grapje Maar hier helaas ook niks gehoord...maar de kans is inderdaad natuurlijk ook heel mini piepklein....
vind het wel flauw dat er nog steeds geen foto's op de site staan, ben wel benieuwd naar de baby's die door zijn en dat zal nu toch echt wel bekend zijn aangezien dinsdag de finale al is.
Tsja..waarom horen nu nog steeds niks Ben nu ook wel heeeel benieuwd naar wie er door zijn naar DE finale! Maar hier dus ook niks gehoord.. Liefs! xxx
En toch vind ik het maar raar dat we niet eens op de hoogte worden gehouden wie de 25 finalisten zijn geworden...