Huwelijk Prins Albert en Charlene

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door leonieke, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Wie heeft ook gekeken?

Wat vonden jullie van het huwelijk? De jurk, de ceremonie..

En... waarom moest ze nou zo huilen in die kapel?
    Ik heb het net gemist..

2. Yelice

Yelice Niet meer actief

De jurk vond ik mooi! maar verder vind ik het best een koud stel.
    Weet niet vind ze een beetje nep eerlijk gezegd maar dat kan ook komen natuurlijk doordat ze op tv komen en er zoveel mensen meekijken.
    Bij het huwelijk van Kate en William heb ik heerlijk zitten zwijmelen dat had ik nu niet. Ik weet ook niet waarom ze moest huilen eigenlijk.
    Miss raakte het liedje haar?

3. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Heb het op de achtergrond aanstaan.
    Vooral voor de jurken en hoedjes :)

Maar is het een gedwongen huwelijk of zo ;)
    Heb nog nooit een bruid zo ongelukkig zien kijken
    op de mooiste dag van haar leven.

4. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Uhh ik heb opgevangen dat het een paar dagen terug bijna niet door zou gaan omdat hij een kind bij een ander heeft??:(
    Weet niet of het waar is hoor!! Pin me er aub niet op vast..
    Maarja.. als dat wel waar zou zijn zou ik ook niet al te gelukkig kijken;)

En wat jurk betreft.. ik zou een andere uitkiezen!

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Heb het nu net opstaan. Vind haar jurk mwa. Ik heb totaal geen gevoel bij dit huwelijk. Zij lijkt mij ontzettend nep.

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ze keek heel erg ongelukkig!
    En hij keek ook niet echt vrolijk....Hmmmm

7. leonieke

Albert ging nog wel inderdaad.. maar die trieste blik in haar ogen in de kerk....

Vond haar jurk wel mooi. Voor een koninklijke bruid.. vrij bloot..
    En toen ik terug zapte zag ik ze uit eenkapel komen en zij had daar dikke tranen gehuild.. ;)

8. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Oke.. moeder zegt net dat hij heeft 3 andere kinderen buiten dit huwelijk en de jongste daarvan is tijdens de relatie van albert en charlene verwekt.
    Hij is dus vreemdgegaan en dat heeft zij een paar dagen terug te horen gekregen.

9. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Nog even een positieve noot dan...
    De jurk vind ik dan wel weer prachtig.
    Ik hou wel van dat sobere en vind het ook best bloot hoor, voor een koninklijk huwelijk.

Maar een kind bij een ander?
    Tsja... dan zou ik ook een beetje triest kijken.

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mooie jurk, maar ze had wel het één en ander geslikt tegen de zenuwen zo te zien. Af en toe was ze ronduit apatisch. Gisteren zijn ze trouwens al voor de wet getrouwd, en toen had ze een vrij traditioneel deux-piece aan, vond ik.
    Deze jurk stond haar goed, vond alleen het haar niet zo, en de make-up flatteerde haar niet,mag best iets dramatischer.

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik vond de jurk prachtig! Ook haar make up & haar vond ik prachtig.
    Ik vond haar wel heel erg ingetogen, maar ja ze wordt niet voor niets ijskoningin genoemd.
    Ik vond hem echt creepy.. brrr knipogend naar voren lopen. Ook naar haar tijdens de ceremonie knipogen.

Ik ben zo nieuwsgierig wat er nou in haar omging.

Jammer dat ze zo weinig liefde uitstraalden :(

12. leonieke

Ik vond haar kapsel wel prachtig! Ik hou niet van die koninklijke diademen en dat haar strak naar achteren..

Is dat echt waar van dat 3e kind?? Echt waar als in bevestigd door andere bronnen dan de Prive etc..?
    Oh my god.. het zal je gebeuren dat je dat een paar dagen voor je huwelijk hoort...

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Het veraal gaat dat zij er idd onlangs is achter gekomen dat hij een derde (minstens) onwettig kind heeft verwekt, dit derde kind tijdens hun relatie. Toen ze hiervan hoorde wilde ze terug naar Zuid Afrika en stond ze met een enkeltje Johannesburg en haar paspoort op het vliegveld. Daar hebben ze haar paspoort afgenomen om haar zo te dwingen in Monaco te blijven.

Nou ja, je weet niet wat er waar is van dit verhaal, behalve over dat derde kind, daar zijn de meeste mensen het wel over eens dat dat echt is.
    Maar sjonge, ik vond haar niet een ijskonijn maar had ont-zet-tend met haar te doen! Het was ook niet een traantje van ontroering in die kapel maar een heuse huilbui. Arm mens... :(

14. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Dat ze met hem getrouwd is dan..als ik zou horen dat mn vent vreemd is gegaan en een kind bij een ander dan zou ik dus echt niet vrijwillig ja zeggen...Zou ze gedwongen zijn? *begint meteen met complot theorieën te gooien:p*

15. leonieke

Ik ga morgen toch maar ff uitzending gemist kijken.. het waren echt dikke tranen inderdaad.. vandaar dat ik echt iets had van: wat heb ik in godsnaam gemist??

16. leonieke

Me too!
    Tja een koninklijk huwelijk afblazen is waarschijnlijk een veel grotere (finaciele) catastrofe voor Monaco dan een scheiding binnen nu en snel..
    Dus een gewongen huwelijk om met een grote som geld na een paar maanden terug te keren naar Z.Afrika misschien???

17. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ja zoiets dacht ik ook! Of dat ze toch bij hem blijft om het geld. geen idee hoe zij en dr familie financieel zitten? Vind ze ook maar een raar stel ziet echt totaal geen liefde tussen die 2... Maar misschien zie ik dat wel helemaal verkeerd hoor en is het gewoon de spanning van de afgelopen tijd je ziet...Hoop het zo voor ze.

Trouwens schitterende make-up en haar! Helemaal top! Jurk is niet mijn smaak maar zeker niet lelijk! Mooie vrouw ook.

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik vind haar echt een mooie dame, maar inderdaad, zo sneu als het waar blijkt te zijn van die jongste baby. Waarom is dat dan weer nodig, dat snap je toch niet? De jurk vond ik ook erg mooi, lekker lange sleep, ik houd daar wel van.

19. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vond het een enorm kitscherige bedoening, in een kitscherig paleis, met mensen in de zaal die allemaal hun beste tijd wel gehad hebben maar dat nog niet doorhebben (te jeugdig gekleed, botoxjes die niet helemaal meer goed werken, te bloot verlept vel).

Het deed me echt helemaal niks. Ik vond het niet ontroerend, ik vond het niet romantisch.
    Maar goed, ik vind ook dat het geen sprookjeshuwelijk is als de bruidegom al in de 50 is, dat verschijnsel hoort voor mij echt bij jongere mensen. Het werd gewoon tijd dat hij eens een wettig kind ging verwekken, anders sterft dat prinsendom zo uit.

20. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Wauw net in t nieuws.. ze heeft 3 keer geprobeerd het land uit te gaan.
    Ze wou dus echt niet trouwen.. gedwongen dus.
    Vanavond meer in shownieuws! (zegt mn moeder:p)

Deel Deze Pagina