Goedemorgen, Gisteren hebben we onze kinderwagen (bugaboo cameleon) opgehaald. Wij wonen 3 hoog in een flat zonder lift. Eerst dacht ik dat komt wel goed met kinderwagen en baby, maar weet nu niet hoe ik het moet gaan doen. Het onderstel gaat zowiezo de schuur of de auto in, maar de rest? Vind het zo zonde omdat ook in de schuur te leggen en het is voor de baby dan ook zo koud. Hoe doen anderen dat? Groetjes, Marlous
Geen ervaring mee. Maar als je wagenbak ook in auto of schuur legt zou je misschien een dekentje kunnen verwarmen en dat mee naar beneden nemen en er in leggen daar de kleine in.
Of eerst even naar boven lopen met de kleine, die in zijn/haar bedje of in de box leggen. Dan naar beneden lopen om de reiswieg mee naar boven te nemen. Auto lijkt me geen handige plaats, als je vriend met de auto weg is moet je altijd aan die reiswieg denken anders kan jij dus niet wandelen met de kleine .
wij hebben de kinderwagen ook in de schuur staan, ik wil het eerst verwarmen met een kruik en dan de beeb erin leggen, dekentje eroverheen en wandelen maar
Ik had mijn kindje in het begin vaak in de wrapper (van Lodger) in de kinderwagen. Je zou je kindje daarin mee naar beneden kunnen nemen; dan is het al lekker warm.
Baby in kinderwagenbak laten liggen van het onderstel afklikken en mee naar boven nemen? De kinderwagenbak kan je ook nog helemaal inklappen! Ik heb ook de bugaboo gehad maar woon niet in een flat, het lijk me makkelijk kunnen hoor de handsvaten zitten vlakbij het kliksysteem.
Een vriendin van mij had haar kinderwagen ook in de schuur staan en daar is het weer in gaat zitten. Dus als je een vochtige schuur hebt zal ik als ik jullie was de kinderwagenbak niet in de schuur houden . Wij hebben het met onze buggy ook gehad maar die lag altijd achter in de auto, daar zit nu ook een klein plekje met het weer erin.
UHM...de reiswieg is al snel een kilo of 2 (voorzichtige schatting) en een beeb van 7 a 8 pond...tot een half jaar....Dan is de beeb zeker 7 kilo...en dan naar 3 hoog! : ...en dan heb ik het ff niet over de handige formaat van de bak Nee ik begrijp best dat dit een probleempje is..... Bedje/dekentje voorverwarmen met een kersen pitten zak...ook geen gehannis met heet water
in het begin deed ik de onderstel in de schuur en bak met kind en al tilde ik de trap op en af, het was in het begin echt niet zwaar.Met 6 mnd. zat onze dochter al in de wandelwagen en die stond dan dus ook gewoon in de schuur/berging,maar toen waren we inmiddels verhuisd naar een gewonen woning.Maar tot 6mnd. is je baby best te tillen met bak en al en anders eerst bak naar beneden tillen en dan baby,maar dan moet je 2 keer lopen al die trappen, dan maar even tillen, en...mijn dochter sliep meestal lekker na het wandelen dus als je met bak en al tilt kan ze lekker blijven slapen.
Oh, die vind ik niet zwaar of onhandig, terwijl ik slecht kan tillen door rug- en bekkenklachten. Heb er laatst nog mee gelopen met de baby van een vriendin die we een dagje hadden. Een MC daarentegen die vind ik wel zwaar! Er is weinig keus denk ik; of de reiswieg in de koude, vochtige schuur laten staan of mee naar boven nemen!
Er zijn genoeg ideeen fijn. Zaterdag heb ik de wagenbak naar boven getild maar vond het nog best wel zwaar hoor en we hadden er inhoud inzitten ongeveer gewicht beebje denk ik..Maar misschien vind ik hem nu zwaarder omdat het traplopen zowiezo nu een ramp is. Vriendjelief kan het makkelijk tillen De schuur is opzich niet zo heel erg vochtig geloof ik, we moeten het straks maar in de praktijk gaan ondervinden en de verschillende mogelijkheden uitproberen
Meid ik ken je probleem hoor! We woonden ook in de flat en jah 3 hoog..Pff niks is dat..Ik heb ook van alles geprobeerd..En we hadden wel een koude, vochtige schuur...En van dat elke x reiswieg optillen, kreeg ik heel erg last van me rug en bekken... Ik zou straks gewoon ff proberen wat je het beste vind...Theorie is altijd makkelijk, maar soms in praktijk loopt het bijna altijd anders Gelukkig wonen we nu niet meer in een flat
HOii! Wij wonen ook drie hoog! En ons idee was om het frame beneden in de berging te laten, en het kindje de trappen op en af te tillen in een maxicosie die we daar zo op kunnen klikken.. Is het wat ouder.. dan in de reis wieg. enz. Ideaal toch!? SUccess. liefs leonie