blijven bloeden...:(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CynthiaB, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik weet het niet. Ik heb woensdag pas een echo, en tot nu toe weet ik niet of ik nu nog zwanger ben of niet. Maar met zoveel bloedverlies heb ik gewoon niet zoveel hoop....

    Sinds woensdag is het geen bloed meer maar alleen maar bruine afscheiding, en eergisteren heb ik nog een ovulatietest gedaan en die was nog vet positief. Ik denk dat ik er vandaag maar weer een zwangerschapstest tegenaan gooi. Ik weet het ook niet hoor....ben zo benieuwd!

    Maar jij bent kennelijk wel gewoon zwanger gebleven?
     
  2. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Nee, ik ben helaas niet zwanger gebleven, maar..... de keer daarna was het wederom raak en ben nu inmiddels 6 maanden zwanger.

    Maar als jij nu een postieve ovulatie test hebt, zou het toch heel goed kunnen zijn dat je nu nog steeds gewoon zwanger bent hoor, als dit namelijk een miskraam is, dan krijg je daarna nog gewoon je normale menstruatie en kan je nu nooit een eisprong hebben lijkt me. Toen ik dat rood/bruine bloed verloor, kreeg ik 1.5 week later mijn gewone menstruatie en daarna mijn eisprong. En toen was het bingo.

    Ben benieuwd woensdag!

    Kari
     
  3. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Tjee Cynthia meis, t blyft wel aan de gang zo hè :(
    Ik hoop voor je dat alles goed is, ben benieuwd naar de echo woensdag! Heel veekl succes meid!
     
  4. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik denk niet dat ik nog zwanger ben. Gisteravond nog een zw. test gedaan en die was veel minder positief dan vorige week. En het bloeden houdt nog steeds aan! Het is wel minder dan vorige week, maar gisteren dacht ik dat het over was, dus ik dacht: we kunnen wel weer klussen. Maar tijdens het klussen ging het weer bloeden......heel vermoeiend. Ik ben het ook echt wel zat nu. Hoe lang kunnen die bloedingen duren van een miskraam?
     
  5. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Volgens mij is dat bij iedereen verschillend, ik verloor zo'n 12 dagen kleine beetjes bruin/rood bloed. Anders laat je even bloed prikken, dan weet je het zeker. Heb ik toen ook gedaan.

    Kari
     

Deel Deze Pagina