Blijven corrigeren? Hoe pak ik dit aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poemelke, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Die is hier al 1,5 maand de deur uit... ;)
    Waar heb je een box voor nodig dan in dit geval? (serieuze vraag hoor...)

2. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Wij hebben daar de spullen in waar ze echt niet aan mag komen.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier ook de box nog staan. Ideaal. Als ik aan het koken ben bijvoorbeeld dan gaat hij in de box.

Anders kan ik hem onder het koken 100x van de eettafel af halen omdat hij er weer opgeklommen is. Of op het tv meubel staat en de tv nog net niet om trekt :p

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Als ik haar in de gaten wil houden tijdens het koken dan stop ik haar in de draagdoek. Ik vond de box zo vervelend, ze zat er sowieso al amper in, een lomp opruim ding voor het speelgoed. Maar ik woon ook niet zo groot, dat zal ook uitmaken.

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Hier zat hij echt nooit meer in de box, al een maand of 2 niet, heel soms als hij zelf iets aanwees in de box, maar dat was maar sporadisch...
    Dus ik zag de meerwaarde er niet meer van...

Spullen waar hij niet aan mag komen staan in de kast, de box als straf of afkoelplek vind ik geen goed plan en tijdens het koken zit hij erbij in de kinderstoel... ;)

6. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Box was echt zonde van ons geld. Alleen de poes wil er nu nog regelmatig in slapen, omdat ze dan veilig is voor die grijp-grage-handjes.

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Nee box staat er niet meer, onding stond me in de weg en zag er geen meerwaarde meer van in..
    Ja klopt, een huis wat dreumesvriendelijk is kan soms een hoop frustratie wegnemen, maar ik denk er iets anders over, ik vind dat ze thuis moeten leren wat wel en niet mag, als ze dan ergens anders zijn gelden dezelfde regels. Neemt trouwens niet weg dat iedereen dit natuurlijk op zijn eigen manier doet en mag doen. Maar ja ik maak nu de keuze om dan inderdaad maar 200 keer nee mag niet te zeggen.
    Ik hou in elk geval vol, dreumesvriendelijk absoluut, maar mama wil toch graag haar enige schaaltje op tafel hebben, tja als het sneuvelt en ik was te laat... Jammer dan :p

X

8. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Haha heel herkenbaar. Bij ons was het de dvd speler waar hijniet aan mocht komen. Kwestie van consequent vol houd. En dat houdt idd in dat je soms wel honderd keer nee moet zeggen en je kind wel moet halen. Succes en op een gegeven moment gaat het werken

9. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Als onze honden erin hadden kunnen springen hadden ze het ook wel geweten inderdaad... :p

@Poemelke, prima toch, ieder zijn opvoeding!
    Vind het wel leuk om te lezen hoe verschillend iedereen in zijn of haar manier van aanpakken is, van elkaar leren kan nooit kwaad... ;)

10. Onje

Onje Niet meer actief

De box is hier al een half jaar een soort speelgoed opberg hok.
    Als ik kook zit L bij mij op het aanrecht ( nee hij kan niet vallen niet aan de pannen komen bla bla bla ;) ) Erg gezellige pollepel concerten hebben wij dan.
    Of hij zit in de keuken op de grond. Wij hebben allemaal lage lades, en hebben L dus geleerd dat er 1 lade is waar hij aan mag komen en dat is echt zijn la met bordjes bekertjes bakjes etc etc. Vind het wel gezellig zo samen in de keuken!

Deel Deze Pagina