Eerste keer weer ongesteld- duur?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Inez01, Oct 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,009
    0
    0
    Duurde de eerste keer weer dat je ongesteld was ook langer dan je voorheen gewend was?

2. Maria0

Maria0 Bekend lid

Sep 9, 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo Inez,

Mijn eerst Menstruatie na de bevalling
    duurde bijna 2weken werd er gek van
    denk echt dat het per persoon verschillend is

Liefs Maria

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Een heel dikke week, ik bloedde half leeg naar mijn idee :-s

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben toevallig afgelopen week weer ongesteld geworden voor het eerst (ondanks dat ik volledige bv geef :(), maar bij mij duurde het maar 4 dagen (normaal altijd 3 à 4), dus het viel reuze mee hier!

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik had ook het idee dat het niet meer zou stoppen, het bleef toen komen, heeft denk ik een dikke week geduurd en vrij heftig ook.
    Terwijl normaal is het vrij weinig en dag of 4/5.

6. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Mijn eerste menstruatie duurde twee dagen, een maand later werd ik weer ongesteld en toen duurde het 2 weken :confused: en nu lijkt alles weer gewoon zoals het voor mijn zwangerschap was.

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Ik ben al 3 weken ongesteld! Wordt er gek van. Ik slik de pil en morgen is mijn stopweek, maar ik weet even niet wat ik moet doen.
    Heb de huisarts gebeld en die zegt dat ik nog even aan moet kijken. Het is steeds een klein beetje, maar wel gestaag aanwezig.

8. Ntombi

Ntombi Actief lid

Jun 8, 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Ben nu al weer 2x ongi geweest na de bevalling. Beide keren maar 3 dagen, net als voor de zwangerschap.

9. Moniki

Moniki Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,305
    2
    38
    Bij mij duurde de eerste keer twee weken. Moet het deze week weer worden, dus ben erg benieuwd...

10. draaimolen

draaimolen Actief lid

Apr 22, 2007
    479
    0
    0
    Hier exact hetzelfde als voorheen. Ben vorige week na 4,5 maand pas weer voor de eerste keer na de bevalling ongesteld geworden. Duurde ongeveer 3,5 dag en toen was het alweer voorbij. ook evenveel als voorheen. Is dus echt bij iedereen verschillend. Ik heb trouwens ook maar krap 2 weken gevloeid na de bevalling, terwijl sommigen een maand last hadden.

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Same here! Heb donderdag m laatste pil voor de stopweek, maar ben al de hele pilstrip ongi.... Heb ook de HA al gebeld en die gaf me hetzelfde antwoord... *zucht* leuk is anders...

12. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Hier het zelfde. De eerste keer normaal maar daarna na 18 dagen alweer en die heeft ca 5,5 weken aangehouden. Ben na ca. 4 weken naar de HA geweest en die heeft een zwaardere pil (voor 3 maanden) voorgeschreven. Na een ruime week de microgynon 50 geslikt te hebben was het eindelijk over :D . Ben nu alleen weer toe aan mijn stopweek dus daar baal ik wel van. Hoop dat het nu gewoon weer een paar dagen duurt.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    bij mij 3 weken

14. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    bij mij duurde het de 1e keer 6 dagen, dat had ik voor mijn zwangerschap ook altijd

15. angel23

angel23 Actief lid

Nov 21, 2007
    214
    1
    0
    de 1e keer was heftig tot de laatste dag en duurde ong 6/7 dagen normaal bij mij 5 maar, dan 3 dagen echt bloedverlies dus duurde wel iets langer..

16. Secretstar

Secretstar Actief lid

Duurde een goede week maar ik verloor de eerste drie dagen zoveel bloed dat ik niet eens mn deur uit kon gaan!

17. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,009
    0
    0
    1e ongesteldheid was heftiger dan ik gewend was, heeft ca. 3 weken aangehouden en een paar dagen nadien wederom bloedverlies. Inmiddels weer een week verder. Ellende!

Hopelijk zit er snel weer een normaal ritme in. Ben nog niet bij HA geweest.

18. Yuntje

Yuntje Bekend lid

Mar 16, 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    De eerste keer na mijn zwangerschap was echt weinig maar duurde wel zeker 7 dagen... de 2e keer was gewoon heftig te noemen, het heftige duurde 4 dagen en daarna nog een paar dagen steeds een beetje

Share This Page