hallo dames Ik zit nu in mijn 2de ronde.. en als alles goed mag gaan... is 19 september mijn innesteldag.. op 24 september ga ik mee met een Powerboot. is een boot die super snel over het water gaat. Op de site over die boot staat dat als je zwanger bent niet mee mag, omdat je klappen moet opvangen wat de boot maakt op het water.. Ja officieel ben ik dus de 24ste nog niet echt zwanger NOD is 28 september.. zou het kwaad kunnen?? zal op de 24ste het eitje goed hebben ingenesteld dat het zich niet meer los laat? Maar dit is allemaal alleen als het nu raak zou zijn.... Bedankt voor je hulp!
zit goed vast hoor vroeger zeiden ze wel eens tegen vrouwen die 'ongewenst' zwanger waren dat ze over de treinrails moeten rijden met de fiets dat zou een miskraam opwekken.. maar niks is minder waar! mijn gyn zei tegen mij na mijn miskraam al lig je een hele dag op bed.. als het vruchtje weg moet gaat het weg.. dus andere woorden volgens mij kan je gewoon gaan en hoef je nergens bang voor te zijn
Hai, hihi grappige vraag! Ik denk dat het meer gaat om vrouwen die verder zwanger zijn. Ik kan me voorstellen dat het na de 30 weken heel onplezierig kan zijn om flinke klappen op te vangen... Maar dat eitje is nog zo mini, dan is je baarmoederwand een enorme schokdemper . Veel plezier volgende week!
Graag gedaan... hopelijk ben je niet al poepiemisselijk, dan hang je misschien meer uit de boot dan er in