Dag dames, Ik vraag me af of er dames zijn die al zwangerschapssymptomen hadden, maar toch nog negatief testen. En wanneer zij wel positief testten. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
Hoi Roos, Ik heb het een aantal keer gehad dat ik een aantal zwangerschapssymptomen had maar negatieve zwangerschapstesten. Elke keer ook niet zwanger. 2 keer zelfs 15 dagen overtijd geweest. Zwangerschapstesten bleven negatief, uiteindelijk kreeg ik een zeer heftige menstruatie. De huisarts dacht aan een vroege miskraam. Ben je nu overtijd? Ik hoop dat je snel een positieve zwangerschapstest in handen mag houden. Groetjes Winniepooh
Ik had wel zwangerschapssymtomen: zere borsten,moe,erg prikkelbaar, huilerig, buikpijn, hoofdpijn en slecht kunnen slapen.Ik was al 4 dagen overtijd toen ik negatief teste.Ik heb een uur geleden weer een zwangerschapstest gedaan van een ander merk en die was positief. Dus hou hoop!..ik was ook erg in de war van mijn negatieve zwangerschapstest,maar voelde zelf toch dat ik echt wel eens zwanger kon zijn..probeer het na 2 dagen nog eens...ik duim voor je!!!
@Winniepooh, Wat balen is dat he wel die symptomen en dan geen positieve zwangerschapstest. En dat je waarschijnlijk een vroege miskraam hebt gehad. Vind het heel naar voor je. Ik ben nog niet overtijd hoor. Heb echt heel lang geen cyclus en dus geen eisprong gehad. Ik zou in de mmm gaan, heb medicatie thuis en toen teste ik ineens positieve met ovulatietest... Druk geklust en nu zit ik een ruim een week na mijn eisprong en heb echt erg last van menstruatiepijn, misselijkheid en licht trekkerig gevoel... Het zou wel een wonder zijn als het raak is. @Hoop42, Nou dan mag ik je voorzichtig feliciteren.. Wat gaaf dat je toch positief testte. Ben wel heel benieuwd zeg. Spannend he. Duimen draaien hier. Wanneer test je weer? Hoop dat je snel een knaltest hebt! Ik test pas volgend weekend, althans dat probeer ik haha. Want omdat ik die klachten heb, maak ik mezelf gek van "zou het dan toch"?.. Maar ben bang voor een teleurstelling.
Ik had bijna 2 jaar lang iedere maand wel zwangerschapssymptomen, behalve de maand dat ik echt zwanger werd heb ik 0,0 gevoeld
Hoi, Ook ik ben al een aantal keer zwanger geweest voor mijn gevoel. Maar helaas...Ik crieër symptomen...Deze maand ben ik misselijk, dus...Maar ben nu 3 dagen over tijd, dus de hoop neemt ook toe. Nu heb ik last van testvrees.....Nu nog hoop en na een test kan dat vervlogen zijn. Maar ga morgenochten testen, als ik nog niet ongesteld ben :-l Maar ondertussen dus wel gemerkt dat je jezelf voor de gek kan houden. Dus spannend!
Ik heb ook al verschillende keren gedacht zwanger te zijn. Mijn hoop en wil fantaseerden de symptomen erbij want uiteindelijk kwamen telkens mijn maandstonden erdoor. Nu ben ik 2 dagen overtijd. Gisteren getest: negatief. Morgen waag ik me aan een nieuw testje. Gedurende de maand een aantal typische zwangerschapssymptomen gehad, maar die zijn allemaal weer verdwenen. Nu resteert me enkel nog een trekkerig gevoel in mijn onderbuik en lichte steekjes. Nog nooit eerder gehad. Ben benieuwd
Heb al sinds we proberen zwangerschapssymptomen maar nog nooit 1x positief getest. Ik geloof niet meer in de symptomen moet ik eerlijk zeggen. Ze lijken zo veel op ongesteldheidssymptomen dat ik het verschil na al die jaren niet merk. Je lichaam kan je voor de gek houden, je laten denken dat het zo is. Ik ben dan ook wel heel benieuwd wat ik voel (of niet) als ik wel een keer zwanger ben.
toen ik zwangschapssymptomen had bleek ik uiteindelijk ook echt zwanger... ik kon pas heeeeel laat positief testen...En maar een heeeel vaag streepje Ik denk dat ieder mens anders is. De een kan heel vroeg positief testen en de ander later... dit kan geloof ik ook weer per zwangerschap verschillen... op moment voel ik me ook een beetje zwanger... maar misschien is de wens wel de vader van de gedachte. Ik zit pas in mn eerste ronde... Dus als het niet zo is is dat wel jammer maar absoluut niet het einde van de wereld....
Tja ik kon het niet laten en vandaag met een test van DA huismerk getest, negatief natuurlijk. Houdt mijn lichaam me dan echt voor de gek? Ik vind het maar vervelend. Elke dag denk ik "nou laat ik het los" en dan komt het vanzelf wel is als je het niet verwacht.. Maar het lukt me maar niet om het echt los te laten. Blijf maar geld uit geven aan testjes.. Maar dames ben benieuwd naar ieders verhaal.
@ roos: het is ook lastig om het los te laten, want je wil het zo graag! ook al zeggen mensen je moet er niet teveel mee bezig zijn , dat is makkelijker gezegd dan gedaan. op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu dan?
Hallo, Ik ben nu 5 dagen overtijd en heb vanochtend negatief getest. Ik ben echt nog nooit in mijn leven zolang overtijd geweest. Ben altijd heer regelmatig (zie onderschrift) Heb niet echt symptomen, behalve dat mijn borsten wel echt iets voller zijn. Tja, nog maar even afwachten dus!
@roos: je verhaal klinkt echt herkenbaar, ik voelde me ook al vaak zwanger, maar was gewoon omdat ik het zo graag wou! ik heb al twee kindjes en had ook al twee keer een mk, en inderdaad "als je echt zwanger bent weet je het" zei ik toen, maar als je verlangen zo groot is is de hoop ook erg groot en dan als het blijkt toch niet zo te zijn dan volgt de allom bekende grote teleurstelling!! wat dat "loslaten" betreft, amai dat heb ik ook al veel moeten horen, maar dat lukt ook mij echt niet! integendeel hoe langer het duurt hoe moeilijker!! hopelijk krijg je snel toch goed nieuws!! ik duim!
Hoi dames!! Ik kom even mee kletsen!! Ik voel ook elke maand van alles.. Deze maand heb ik t zwanger worden even "los" gelaten.. Zijn nu wel wat symptomen wat van alles kan zijn.. Veel plassen en veel kleine puistjes op mijn voorhoofd.. Het belangrijkste symptoom is natuurlijk de uitblijvende menstruatie!! Zit nu op dag 41 en normaal tussen de 30 en 32.. Ooit 1x 35 dagen gehad!! Heb in de dagen dat ik overtijd ben 3x getest!! En jullie raden het al.. 3x negatief!! Ik weet t ook even niet meer.. Moet donderdag naar de HA.. Succes allemaal
ik heb tot nu toe nog geen symptomen gehad waardoor ik dacht: oooh het kan raak zijn deze maand wel afgelopen week in vlagen misselijk, ontzettend moe, emotioneel en vaag gevoel in mijn onderbuik dus donderdag dacht ik stiekem vast testen en ja ik zag een licht streepje (zelfs op het forum zagen ze een licht streepje) maar vrijdag weer omo wit en vanochtend ook weer omo wit vanochtend te laat gegeten, weer misselijk, weer overgeven de hele week al een verhoogde tempratuur ik snap er niks meer van had gister ongesteld moeten worden, en ik kan er de klok op gelijk zetten tussen 3 en 5 smiddags word ik het altijd maar dit keer dus niet .......
Hoi, Ik word langzaam gek! Had woensdag ongesteld moeten worden, maar tot op de dag van vandaag niks. Ook geen aankomende tekenen....Heb gisteren en vandaag getest, maar deze is negatief. Hoelang zal ik wachten om de HA te bellen? groetjes
@Rosemarie86, Ik ben nog niet overtijd hoor. Had hier voor heel lang geen cyclus en nu heb ik vorige week woensdag mijn ei gehad als de ovu testjes kloppen. Als ik volgende week zondag of maandag nog niet ongi ben dan ben ik is overtijd haha. Dan test ik maar weer. Mijn symptomen zijn nu weer afgenomen. Ik snap er niks meer van hoor. Wordt er gek van en kan aan niks anders denken. Probeer van alles om mezelf af te leiden. Maarja dit forum wakkert ook alles aan en ik vind het hier juist zo gezellig hihi. @Miffy, Jeetje dat is pas frustrerend zeg. En als er toch een 2e streepje te zien is geweest, klinkt het hoopgevend. Ik hoor het overigens wel vaker paar keer wel en niet en toch blijken ze dan zwanger. Ik hoop het zo voor je. Wanneer test je weer? @Alex1982, Spannend zeg. Ik zou dinsdag nog eens s'ochtend testen en als er dan nog negatief staat misschien ha bellen.
@roos36 ik ben van plan dinsdag of woensdag pas te testen want dan zal het hcg wel toegenomen zijn als ik het wel ben en morgen begin ik op mijn nieuwe werk en moet ik er voor het eerst sinds tijden weer vroeg uit dus dan lijkt het me niet slim om daarvoor nog te moeten testen hihihihi
Wat herkenbaar allemaal zeg! Hoe is het nu met jullie? Al opnieuw testen gedaan? Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik heb ook het idee dat ik zwanger ben maar de test (zo'n vroege) is negatief. Het kan zijn dat mijn lichaam mij voor de gek houd en ik 1 deze dagen ongesteld wordt. Mijn cyclus is een rommeltje tussen de 21 tot 32 dagen. Op 13 mei een miskraam gehad en daarna 3 x 21 dagen cyclus gehad. Als het goed is heb ik rond 30/31 juli mijn eisprong gehad. Sinds vorige week woensdag aantal dagen krampjes zoals menstuatiepijn gevoeld. Ik dacht direct aan de keer dat ik zwanger was geweest. Toen voelde het ook zo. En voor mijn gevoel last van mijn borsten. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Mocht ik zwanger zijn dan ben ik te vroeg met testen geweest denk ik. Ik wil helemaal niet dat het een obsessie wordt maar na bijna een jaar ben je er toch wel veel mee bezig.
Zooo herkenbaar inderdaad. Ik ben nog helemaal niet lang bezig, pas 3 maanden en was steeds heel relaxt. Nog helemaal niet getest enz. Maar deze maand is alles anders, denk ik van alles te voelen, ben ik inmiddels 4 dagen overtijd en heb al 1 negatieve test achter de rug. Wilde eigenlijk morgen weer gaan testen, maar misschien stel ik het toch nog even uit. Maar wil wel! Pfff... Sterkte dames en laten we elkaar bijstaan in deze rare tijden